Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 75 van 106

Discussie: de beste PS2 games

Member solix's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Ik ging de normaal ps2 kopen voor dbz budokai maar ik had toen geen geld .
    Tot ik bij mijn neef Final fantasy X speelde en ik was verkocht aan de sublieme gfx (in dien tijd dan )
    Dag erna ben ik naar de bank geweest om geld van mijn spaarrekening aftehalen

Member sad sheep's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Don't shoot me, mr ik begrijp niet zo goed wat iedereen in FF X ziet. Ik heb het me toen wel aangeschaft net zoals FF X-2, mr vond het een enorme teleurstelling na FF IX. FF VII, VIII en IX vond ik sublieme games.
    Ik denk dat het battlesystem me niet echt lag. Mr het kan evengoed zijn dat ik gwoon geen rasechte rpg-gamer ben zoals de meeste hier.

@SpArdA Ja zou best wel kunnen, ik kan me natuurlijk enkel maar baseren op enkele gameplay filmpjes en enkele reviews, mr het battlesystem zag er tof & levendig uit, en de werelden leken ook niet mis. Of het verhaal mooi uitgewerkt is, valt nog te bezien.
    Ik ga het me wel zoiezo aanschaffen, een miskoop zal het in alle geval wel nt zijn.

Member Jack The Ripper's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Rogue Galaxy ga ik me wsl ook kopen. Wanneer komt het nu feitelijk uit?
    Desktop: Intel Core i5-3570K 8GB RAM GTX680 256GB SSD Dell U2711

iTrader
    0
    geen idee, juni 2007. Maar of het nu 6 of 30 juni is, daar hebk geen gedacht van. Heeft iemand het soms reeds zien liggen in de winkel?

iTrader
    1 (100%)
    Volgens sommige sites komt het vandaag uit, volgens andere in de loop van deze maand, volgens play.com pas op 20 juli. Erg onduidelijk allemaal.

Eindredacteur Nariwari's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sad sheep Bekijk bericht
    Don't shoot me, mr ik begrijp niet zo goed wat iedereen in FF X ziet. Ik heb het me toen wel aangeschaft net zoals FF X-2, mr vond het een enorme teleurstelling na FF IX. FF VII, VIII en IX vond ik sublieme games.
    Ik denk dat het battlesystem me niet echt lag. Mr het kan evengoed zijn dat ik gwoon geen rasechte rpg-gamer ben zoals de meeste hier.

@SpArdA Ja zou best wel kunnen, ik kan me natuurlijk enkel maar baseren op enkele gameplay filmpjes en enkele reviews, mr het battlesystem zag er tof & levendig uit, en de werelden leken ook niet mis. Of het verhaal mooi uitgewerkt is, valt nog te bezien.
    Ik ga het me wel zoiezo aanschaffen, een miskoop zal het in alle geval wel nt zijn.
    Mja, ge zijt niet de enige die zo over FFX denkt. Naar mijn (bescheiden) mening is FFIX de beste van de reeks.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randii Bekijk bericht
    Mja, ge zijt niet de enige die zo over FFX denkt. Naar mijn (bescheiden) mening is FFIX de beste van de reeks.
    Idd tss VII VIII en IX is er vr mij mr weinig verschil qua kwaliteit, mr moest ik echt een keuze maken van beste vd 3 zou het ook FF IX zijn denkik.
    Ik zou het zeer graag op mijn psp spelen. Legear zei eens iets van popstation, mr heb me daar nog nt zo mee beziggehouden. Een opgekuiste psp versie van FF IX zou ik me zeker kopen.
    De crystal chronicles series lijkt me ook wel zeer leuk. leunt het meeste aan bij FF IX pcies qua graphische stijl.

@Jack The Ripper 20 juli zelfs al O_O laat ons hopen dat dat geen waar is

Member solix's schermafbeelding
    iTrader
    61 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sad sheep Bekijk bericht
    Idd tss VII VIII en IX is er vr mij mr weinig verschil qua kwaliteit, mr moest ik echt een keuze maken van beste vd 3 zou het ook FF IX zijn denkik.
    Ik zou het zeer graag op mijn psp spelen. Legear zei eens iets van popstation, mr heb me daar nog nt zo mee beziggehouden. Een opgekuiste psp versie van FF IX zou ik me zeker kopen.
    De crystal chronicles series lijkt me ook wel zeer leuk. leunt het meeste aan bij FF IX pcies qua graphische stijl.

@Jack The Ripper 20 juli zelfs al O_O laat ons hopen dat dat geen waar is
    ik vind de grafische stijl van IX te kiddy en zeker in vergelijking met VIII

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randii Bekijk bericht
    kvon 9 ook de beste hihi

Member
    iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffelaar Bekijk bericht
    kvon 9 ook de beste hihi
    9 is idd de beste

Member Burg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    komaan het verhaal in FF VII is toch hetbeste
    en kwa kwaliteit van battlen is VIII den beste volgens mijn mening

maar FF X zijn Blitzball ownt toch ook

iTrader
    0
    Over smaken valt natuurlijk niet te discussieren. Ik stoor me niet echt aan kiddy graphics zolang het spel zelf niet te kiddy is.

FF VIII was ook wel zalig spel. Ik weet nog dat ik de allereerste x nogal dom mijn spel had opgeslagen op 1 of 2 slots. En op een bepaald moment kom je bij die baas die een van je team members aan zijn borst heeft hangen, zodat je geen heavy damaging spells kan casten. Normaal kon je die easy doden met die cactuar summon, mr die had ik nog niet en mijn level was nog veel te laag. Dus Ik kreeg hem onmogelijk af en kon de plaats nt meer verlaten dus moest gans opnieuw beginnen
    Mr het is allemaal nogal lang geleden dus ken al die verschillende namen niet meer.

Toch plezierig dat hier veel mensen FF IX de beste vinden. Dacht dat het de minst geliefde was van de PS1 FF's.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffelaar Bekijk bericht
    kvon 9 ook de beste hihi
    Ik vond de 7 toch beter, ook al is de 9 de eerste final fantasy die ik gespeeld heb. Het verhaal van FF7 is imo het beste verhaal ooit in een rpg.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    kheb ze allemaal gespeeld (de oudere niet uitgespeeld) en ik vind de sfeer in de 9de gewoon zo leuk, das pas echt ne rpg vo mij (al ben ik niet zo voor middeleeuwen, toch krijg je daar zo een unieke uitstraling van de middeleeuwen) en vivi, zidane, steiner zijn gewoon coole (""""kiddy""") characters

De 7de zou ik er vlak naast zetten, maar dat is puur nostalgisch gezien dan, wat je vroeger speelt is altijd beter dan wat je nu speelt.. dus ik laat me niet betrappen door de nostalgie en zeg kordaat dat ik de 9de de beste vind van de serie!

iTrader
    0
    Amarant vond ik qua uiterlijk de coolste. Freya vond ik een handig personage, mr vivi was mijn (en van vele anderen ook) favoriet. Schattige Black Mage.
    Ik MOET die gwoon op mijn psp

Pagina 5 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten