Nu al in tweedehandsrek? Vetjes![]()
Heb em just gehuurd, niet slecht... Maar de battles zijn wel omslachtig! Telkens als er vijanden verschijnen verandert de scherm naar een soort "battle mode" en heb je een beperkte gebied om in te bewegen. En als het gevecht over is zie je wat voor dingen je hebt kunnen verzamelen enz... Net als een RPG aka Final Fantasy.
En juist dat haalt de vaart imho naar beneden!
Maar ik heb hem nog niet zo lang gespeeld (+-20 min) dus mss moet de 'good stuff' nog komen?...
Ik heb hem ondertussen ook in huis, echt te gek spel, die vormgeving maakt het spel af.
Maar paar dingen vind ik persoonlijk minder
Spoiler:
Maar ze wegen echt niet op tegen de goede punten, dit spel is vooral door de visuele stijl een plezier om te spelen!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Jaren kruis ik hier al mijn vingers voor. Dit is het beste spel ooit voor mij en door te veel mensen links laten liggen waardoor er geen vervolg kwam.
Een schande, een grote zonde ook.
En nu kunnen we deel 1 toch nog eens herbeleven, en dat in 1080p en met de Move!
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 20 juni 2012 om 11:13 Reden: trailer
Nog nooit van gehoord![]()
Blij dat het uitkomt in HD, kheb het originele nooit kunnen spelen en ik vind het ook niet meer in de winkels![]()
oh fuck yes!
Halverwege gestopt op de ps2 wegens geen tijd en nu de lijn een beetje verloren.. HD versie is dus de perfecte manier om dat goed te maken.
Ik had nooit de kans om dit te spelen op PS2 (ge vond em totaal niet meer in de winkels) dus ik hoopte zoals velen op een HD remake and YES![]()
Ik heb de PS2-versie te koop, btw.
KANDIDATEN?![]()
Oja... nu zijn ze plots allemaal te koop... nice try![]()
_O_ _O_ WAAAAAAAAAAAAH
Beste game ooit in HD. Day one buy, beste nieuws sinds de E3 en ik stop niet met spelen tot ik die platinum heb. Okami![]()
![]()
Ja ik ga de mijne ook te koop zetten hoor
Niet de trophies, hoor. Gewoon te druk op werk voor zo'n gigantische game
. Was wel al bijna 20 uur ver, maar die doe ik graag opnieuw.
Misschien toch eens move kopen voor dit spel (als move niks meer kost)
Hoelang voor je het uithebt op een gemiddeld tempo?
Idd dat schilderen met die sticks was niet altijd even handig. Maar ik vertik het toch nog altijd om een move in huis te halen, hier zijn al genoeg dingen die stof vangen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)