Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 32
    Banned
    iTrader
    4 (100%)

PS3 laad trager dan de Xbox360

Info hier
    link

Hmja beetje logisch

doch stel ik me de vraag in hoeverre dit zal zijn

Member Koonut's schermafbeelding
    iTrader
    162 (100%)
    zeeeeeeeeeevurrrrrrrrrrrrrr

Ligt vrijwel allemaal in de handen van de ontwikkelaars.
    Die er overigens allemaal voor het overgrote deel weeral hun kloten zullen aanvegen(op een paar na)
    "When you wake up in the morning, Pooh," said Piglet at last, "what's the first thing you say to yourself?"
    "What's for breakfast?" said Pooh. "What do you say, Piglet?" "I say, I wonder what's going to happen exciting today?" said Piglet.
    Pooh nodded thoughtfully. "It's the same thing," he said.

stoom.

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    dev's kunne HDD gebruiken om te streamen... dat deden ze ook bij XBOX

Member M같nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CommunityLeader
    Info hier
    link

Hmja beetje logisch

doch stel ik me de vraag in hoeverre dit zal zijn
    oud bericht, is al tenandere weerlegd in uw link

A 12x CAV drive like the one in the 360 will be 12x speed for around 15% of the outer disc, that figure is peak performance. The closer to the inner ring it gets the slower accesses get (5x speed on the inner ring) - probable average: around 8x speed. Another interesting thing seems to escape everyone is that the 12x DVD drive in the 360 only reads dual layer discs at a maximum of 8x speed. As it was in single layer, the 8x speed is peak performance. The 2x speed BD drive performs quite well in this case: a BD25 on PS3 fares better than a DVD9 on the 360. The great majority of 360 games are and will be pressed on DVD9s. Another interesting point with existing CLV BD drives is that they do not have the dual layer penalization with DVD dics. If a BD drive is rated to read DVDs at 8x, it will read dual layer DVDs at 8x as well. This is why Sony is comfortable with its choice and knows it will hold its own against MS's choice in the DVD format.
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Member Bt.Solid's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ja da kan gwn nie,ps3 is echt tha bomb.kdenk wel da ps3 de sterkste ga zijn op de markt
    PsN : TwoRelaxed
    Now Playing :
    Crysis 2 & Battlefield Bad Company 2 (Ps3) & Dragon Age 2 (PS3) & Zombie cafe (iPad)

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Dus de PS3 zou trager laden dan de Xbox360? En dan?

Als de games vetter en grafisch beter zijn kan het me echt weinig schelen dat ik een beetje langer moet wachten hoor.

Member svendevil's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb gehoord dat de ps3 op grafisch vlak wat lager zat dan de xbox360 maar dat de rekensnelheid bijna het dubbele was door die processor...
    Dus minder lange laadtijden, geen framedrops, enz...

Ik ben serieus aan het twijfelen of ik nu xbox of ps3 zou kopen. Ik denk dat de online ondersteuning het verschil gaat maken...

AFWACHTEN DUS

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mao Tse Tung
    Dus de PS3 zou trager laden dan de Xbox360? En dan?

Als de games vetter en grafisch beter zijn kan het me echt weinig schelen dat ik een beetje langer moet wachten hoor.
    hahahah als ze bij sony nie zoveel ellende zouden hebben dan lag die ps 3 al in de rekken gelijk met de 360... t gaat allemaal niet veel uitmaken zijn zeer fel aan elkaar gewaagd behalve dan dat de 360 e pak betere exclusifs gaat hebben....

Member knight-k's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Euh, wtf 'Ik heb gehoord dat de ps3 op grafisch vlak wat lager zat dan de xbox360 '...
    Pentium4, 3Ghz /Ati Radeon 9800 XT /200Gb /1.5Gb ram

Member knight-k's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity
    hahahah als ze bij sony nie zoveel ellende zouden hebben dan lag die ps 3 al in de rekken gelijk met de 360... t gaat allemaal niet veel uitmaken zijn zeer fel aan elkaar gewaagd behalve dan dat de 360 e pak betere exclusifs gaat hebben....
    LOL!!!

haha beter exclusives, de games van Xbox zuigen tegenover de PS.

again
    Pentium4, 3Ghz /Ati Radeon 9800 XT /200Gb /1.5Gb ram

Approved 9-lifer ZackWhite's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    en weeral hangt het van smaak tot smaak af.... altijd da gezever...
    League of Legends IGN: QuantumFizzica

Member YuRiPa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kiewitcity
    Veel betere exclusiVEs (leer es spellen ) gaat de ps3 hebben hoor. Of MS moet alle Japanse RPG developers zoals Square-Enix, Namco, Level-5, tri-Ace, ... opeens gaan strikken om Jap style RPG's te gaan maken.. Dat zie ik nie echt gebeuren. Voor mij zal de PS3 betere exclusives hebben. En X360 heeft amper exclusives... Paar echte exclusives zijn PGR en Forza... Het meeste van de XBox exclusives komt een jaar later toch op PC, of zelfs PS2/3.. Zoals Top Spin, ooit gekomen als echte XBox exclusive, nu op elke console te verkrijgen zo'n beetje. Als dat de exclusives gaan zijn dan neem ik wel een PS3 met ECHTE exclusives.
    "Just one more thing... The people and the friends that we have lost... Or the dreams that have faded..... Never forget them." - Yuna, Final Fantasy X
    "You just have to believe what you feel in your heart. Let's choose to believe." - Sophia, Star Ocean: Till the End of Time

Approved 9-lifer Arumat's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Neem dan een Wii, dan heb je pas exclusives
    psn + xboxlive: Astaroth89
    pc: Intel Core i5 4670K @ 4.6Ghz, MSI Z87 G45, 2 x 4GB DDR3 1600, GTX 770, Samsung SSD 840 (120GB), be quiet 730W

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lunamaria
    Neem dan een Wii, dan heb je pas exclusives
    Als ik genoeg geld had gehad had ik prolly nog wel een Nintendo console gehaald ja. Best geinige console met goede games, zoals Zelda. Wil die ook wel es spelen nog. Denk dat de Wii de consolewar gaat winnen deze keer, met hun ultrarevolutionaire controller. Nintendo gaat marktaandeel winnen met de Wii denk ik.
    "Just one more thing... The people and the friends that we have lost... Or the dreams that have faded..... Never forget them." - Yuna, Final Fantasy X
    "You just have to believe what you feel in your heart. Let's choose to believe." - Sophia, Star Ocean: Till the End of Time

Member Bt.Solid's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ik d8 da de ps3 op grafisch vlak just beter was de xbox 360,nu nie zo'n, super groot verschil,eigenlijk merk je het alleen als je een game zowel op de xbox360 als ps3 speelt op een HDtv.dan zul je gaan van "ahja das wel iets beter"
    nix om over te kankere dus
    PsN : TwoRelaxed
    Now Playing :
    Crysis 2 & Battlefield Bad Company 2 (Ps3) & Dragon Age 2 (PS3) & Zombie cafe (iPad)

Member BraveHeart's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    De oplossing is zo simpel sinds de PS2 hadden ze dat zo kunnen maken.
    Steek DVD van je game, en kopieer 1/4 van de content naar HD.
    Start spel van HD en speel tot je dat stuk uit hebt, de DVD wordt opnieuw gevraagd om het overige deel op HD te zetten, je kan dan indien gewenst het oude stuk van de HD verwijderen.

Ik werk al jaren met HD-Loader, ik snap echt het probleem van Sony niet met laadtijden.
    PS2 heeft een slot voor HDD, gebruik het dan ook.

FF11 kan men draaien van HDD, waarom de rest van de games niet.

Sinds de PS1 weet ik hoe traag de consoles van Sony zijn.
    De PS2 was echt geen verbetering.

Wij booten toch ook onze Q4 niet van de DVD en laden alles in met die schijf tot we aan een deathmatch kunnen beginnen op pc.

DVD wordt alleen gevraagd bij het opstarten de rest wordt van HDD geladen.

Anno 2006 verwacht ik toch wat meer verbetering van next gen consoles dan dit gepruts.

Approved 9-lifer
    iTrader
    11 (92%)
    man man man, wat een gezever over betere of slechtere graphics, langere of kortere laadtijden,ik snap niet dat jullie daar zo hard over kunnen zeveren.
    De spellen die ik nog steeds het fijnst vind zijn ff7 en counter-strike.
    Ze hebben mss niet de beste graphics(verre van :d) enal maar ze zijn gwn
    fijn om te spelen. En als een spel fijn is, malen de graphics niet en wil je
    best ne halve minuut langer wachten. Dus mijn mening is dat als er ene
    console er bovenuit gaat steken dat het dan wel de Wii gaat zijn door zijn
    revolutionaire controller.

Member kiewitcity's schermafbeelding
    iTrader
    114 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YuRiPa
    Veel betere exclusiVEs (leer es spellen ) gaat de ps3 hebben hoor. Of MS moet alle Japanse RPG developers zoals Square-Enix, Namco, Level-5, tri-Ace, ... opeens gaan strikken om Jap style RPG's te gaan maken.. Dat zie ik nie echt gebeuren. Voor mij zal de PS3 betere exclusives hebben. En X360 heeft amper exclusives... Paar echte exclusives zijn PGR en Forza... Het meeste van de XBox exclusives komt een jaar later toch op PC, of zelfs PS2/3.. Zoals Top Spin, ooit gekomen als echte XBox exclusive, nu op elke console te verkrijgen zo'n beetje. Als dat de exclusives gaan zijn dan neem ik wel een PS3 met ECHTE exclusives.
    amaai nog niet. de topspin op x box stak er hoog boven uit tov de ps 2 versie die op niks trok was trouwens geen gewone port.... topspin xbox overal een dikke 9 op ps 2 overal rond de 6 a7..........
    geen exclusifs gears of war en er volgen er nog zoals halo wars en dergelijke daar kan ps nog nie aan tippen.
    de enige die ze gaan hebben wat ik persoonlijk spijtig vind is rr 7 ma daar voor ga ik die brol nie in huis halen.....

Banned I~MushrooM's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    En nu komt assasis creed er ook op de 360, met betere AI overigens..

http://www.joystiq.com/2006/09/29/as...soft-producer/

En Guitar hero,... Er zijn genoeg exclusives buiten Forza en Pgr zenne

Dus zie voorlopig ni echt reden er eentje te halen, bij wijze van spreken, want da duurt ook al ff. En de launchgames trekken ook al op geen zak. Zou ni weten voor welke exclusive? En rr zuigt, altijd t zelfde

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door I~MushrooM
    Zou ni weten voor welke exclusive?
    Euhm, Final Fantasy?

Ik kijk t eerst nog ff aan, wat de PS3 gaat brengen. Ben t nie eens met Sony's strategie atm, te dure console, te dure games... Games die je voor de helft online moet kopen (GT HD, ok is online, maja, wie zegt dat Sony dat nie met meerdere games gaat doen?), beloftes die ze nie nakomen (wereldwijde release, zie t..)... Ik wacht nog ff af wat de JAP RPG's gaan doen. Er komen een paar mooie op X360, die van Sakaguchi en van Namco, en tri-Ace.. Maja, denk toch dat qua RPG's dat de PS3 koploper blijft. Met Final Fantasy, Dragon Quest, Star Ocean, Shadow Hearts... Maja, we'll see. Heb nog wel vertrouwen ook in Gran Turismo.. Hopelijk luistert Yamauchi eindelijk es een keer.. Dynamische weersomstandigheden en schade zitten al in GT HD, betere AI is daarvoor te downloaden .. Goede AI moet er standaard in zitten, maja, probeer dat maar es uit te leggen aan Yamauchi... Maja, ik zal wel een PS3 gaan halen prolly..

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten