Weergegeven resultaten: 1 t/m 13 van 13
    Member patattekop's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)

2de hands game mania

als je u games in de game mania binnesteekt
    hoeveel krijg je ongeveer per game

merci

Member pieterm's schermafbeelding
    iTrader
    28 (97%)
    Echt bitterweinig. Ik schat dat je iets van een €7.5 krijgt voor een normaal spel. Niet oud, maar ook niet recent. Voor oude spellen krijg je misschien maar €5 meer en voor recente spellen krijg je hooguit €20 - €25. Zij verkopen die dan nog eens voor het dubbele.

Ik zou zeggen probeer het Telenet Buy & Sell-forum of Ebay .

Member TatuObsessed's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    voor u 2de hands games weg te doen zou ik echt ni bij GM zijn, daar zijn het wel afrippers in moet ik zeggen, je krijgt voor een zeer recent game, pak nu ghost recon voor de 360, mss een 20€, zij verkopen het dan voor het dubbele
    schandaal moet ik zeggen
    Xbox Live Gamertag
    Pure Gaming Nutter

Crew Member gunnie's schermafbeelding
    iTrader
    65 (100%)
    ze geven idd vrij weinig voor een game, ooit hene geweest met PS1 spellekes en voor hetgeen ik daarvoor kreeg hield ik ze liever bij

anderzijds kijk ik toch regelmatig of er niets intressant tussen staat om te kopen
    .:. Eigen Casemods .:. Nimbleminds Gaming .:. Dj gunnie .:. Game collectie .:.
    .:. PSN: gunnie .:. Xbox: gunniepsx .:.

Member SpArdA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Hangt er vanaf hoe lang het game al uit is.
    Ik heb ooit eens een miskoop gedaan met WRC2 (PS2), en daar kreeg ik toen 32€ voor terug, 2 weken oud - nieuwprijs 65€.

Nu dat de PS2 'oud' geworden is zullen ze echter niet veel meer geven, ze zitten daar nu al met stapels van allerhande spellen.
    Als ik jou was zou ik de rommel games daar binnen brengen en eventuele klassiekers die je bezit apart verkopen op ebay ofzo.
    Life is either a great adventure or nothing at all.
    PS - Créateur du corruption depuis 125 ans [>0<]

Member
    iTrader
    0

Wink

geen idee maar ik weet wel dat ge die geveild kunt krijgen!Zo zouden die ongeveer 50 E kunnen opbrengen!
    grtz R.Y.N.O.

Approved 9-lifer Private_BE's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gunnie
    ze geven idd vrij weinig voor een game, ooit hene geweest met PS1 spellekes en voor hetgeen ik daarvoor kreeg hield ik ze liever bij

anderzijds kijk ik toch regelmatig of er niets intressant tussen staat om te kopen
    Jah men broer had een spel gekocht heel vroeger syphon filter of wa wast en dan moest ge nog genoeg betalen terwijl hij dan zei hoeveel krijgt gij kweet niet hoe weinig krijgt als ge spellekes verkoopt
    PSN: Private90
    TRC Member Since 13-11-2005

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TatuObsessed
    voor u 2de hands games weg te doen zou ik echt ni bij GM zijn, daar zijn het wel afrippers in moet ik zeggen, je krijgt voor een zeer recent game, pak nu ghost recon voor de 360, mss een 20€, zij verkopen het dan voor het dubbele
    schandaal moet ik zeggen
    Stuur een klacht naar Test Aankoop en trekt foto's in die smerige winkel (zie wel da ze u ni herkenne é in die winkel)

Member agent alien's schermafbeelding
    iTrader
    0
    echt schandalig eigenlijk ge koopt da spel tegen 60 euro en dan krijgt ge 10 euro trug ofzo (hangt er van af oe oud dat het spel is) nu ffe
    private_BE srry da ik u ni gecontacteerd heb maar der is iets mis me uitgeleend battlefield2 schijfke sta vol me krassen! de vriend dee da geleend heeft gaat het volgende maand trugbetalen tot dan!
    (\_/)
    (O.o)
    (> <)
    This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Member StreetBaller's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    In gamemania verkoop ik geen games meer hoor, je krijgt er echt bitterweinig geld voor. Ik ging een paar weken geleden met een vriend van me omdat hij Splintercell Chaos Theory wilde verkopen en hij kreeg er maar €5 voor!
    Hij heeft dan maar niet gedaan

Wel vinde soms goede games in die ocassierekken! (Ik heb daar nog zo Kingdom Hearts voor 14 euro gekocht)

Member TatuObsessed's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StreetBaller
    In gamemania verkoop ik geen games meer hoor, je krijgt er echt bitterweinig geld voor. Ik ging een paar weken geleden met een vriend van me omdat hij Splintercell Chaos Theory wilde verkopen en hij kreeg er maar €5 voor!
    Hij heeft dan maar niet gedaan

Wel vinde soms goede games in die ocassierekken! (Ik heb daar nog zo Kingdom Hearts voor 14 euro gekocht)
    nieuw kost het in platinum 19.99€
    Xbox Live Gamertag
    Pure Gaming Nutter

Member M°°nblade's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TatuObsessed
    nieuw kost het in platinum 19.99€
    ik wil meer neertellen voor een occasie game dan zo'n lelijke platinum cover
    First the dodo died, then Dodi died, Di's dead, and Dando died. I bet Dido is crapping herself!

Member StreetBaller's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Inderdaad, het was wel de originele versie, dat had ik er dan wel voor over!
    [xfire=sf]sprantix[/xfire]

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten