Ha die plek is echt superhatelijk. Heb die ook vaak opnieuw moeten doen, uiteindelijk is het een kwestie van miliseconden. Je hebt echt maar nét genoeg tijd om het te doen, maar het is mogelijk.
Daarna moet je nog een grote sprong maken richting een muur waarop je kan klimmen, zie dat je die zeker niet mist. Zoals sommigen .....
Heb net nog eens een paar extra's gezien die je op de disc hebt na het uitspelen ervan, echt leuke docu's enzo. Meerdere games zouden dat moeten doen (net zoals bij Uncharted ook)
kuthe (denk dat gow1 voor mij hier eindigt):
zit hier al 45 minuten the Spiked Column te beklimmen ben nog niets eens boven geraakt van dat eerste stuk.
weet iemand een goed filmpje,want al zoveel bekenen maar haalt geen snars uit
Laatst gewijzigd door koolcast; 23 april 2010 om 17:51
Efkes laten liggen en daar na opnieuw proberen. Ik probeerde altijd met die double jump tot boven geraken en als je echt perfect timed kan je zo tot boven, zonder links of rechts te moeten schuiven. Patience is a virtue.
Haha, ik wou die Spiked Columns nog niet spoilen... Maar wees gerust, als ik het me niet verkeerd herinner, is dat het laatste echt frustrerende kutstuk van heel het spel
. Qua platformen dan toch. Je moet gwn blijven volhouden en geconcentreerd blijven, ik heb daar ook zeker een uur over gedaan.
ik zit daar ook aan (reeds enkele maanden niet meer gespeeld)
ik ga ook eens de truk proberen
zijn GOW 2 en 3 eigenlijk makkelijker? ik speel nu den eerste op "normal", en af en toe hebk goesting om al eens goed met mn controller te smijten:-)
tzou het eerste spel zijn waarbij dak da doe, nochtans al véél andere spellekes uitgespeeld op "normal" of "hard"
PS: kzit nu aan 'rooftops of athens', nog een heel eind te gaan dus:-)
GoW I en GOW II zijn hetzelfe en GOW III is gemakkelijker.
ps)komen nog veel meer hatelijke stukkjes.
deze kan helpen (heb ik soms nodig gehad) :
YouTube - RavenVanHelsing's Channel
ha tnx.
tis nu ni dak met die level zelf zoveel moeite had hoor, kvind het spel in het algemeen gewoon frustrerend. ge zit daar 10 minuten op uw knoppen te rammen, combos te gebruiken, te blocken en te diven, en als ge dan net niet dood zijt komen er nóg eens een paar van die monsters op u af... bleh:-)
anyway, als ik het snel beu word verkoop ik het wel of zo...
ik heb nu mijn blades naar level 3 geupgraded. het gaat nu al iets sneller om wat te butcheren dankzij die combo's, maar toch...
Vandaag uitgespeeld!
Kweet niet, vond het niet slecht maar ook niet super..
Deze game is natuurlijk wel van 2005 en in die tijd waren er ambetante dingen
- Button smashen om een deur open te doen.
- Zeer ambetante camera met momenten.
- Op die balkjes lopen trok ook op niets imo..
Het vechten was dan natuurlijk wel weer leuk!
Vond deze misschien wat minder omdat ik overlaatst Darksiders heb gespeeld,
maar die mag je in principe niet vergelijken, want er zaten toch een aantal jaren tussen..
Op naar de tweede allesins, is dat ook nog met dat button smashen?![]()
De controls zijn volgens mij in alle 5 games hetzelfde. Toch in grote lijnen.
Camera is dan wel fixed, dat wel, maar nooit ambetant, toch?
Laatst gewijzigd door Goldrusher; 25 juni 2012 om 12:58
Ik dacht in GoWII dat je de R1 of L1 toets moest ingedrukt houden om kisten te openen ipv te buttonbashen. Speelt zo wel wat 'vlotter' imo![]()
Vind dat ze hem soms raar plaatsen.. te weinig overzicht met momenten.
En is het in alle games met dat button mashen?
Vind het persoonlijk maar een rare controller layout..
- Driehoekje voor back.
- Select voor pauze..?
- Start voor upgrades dan.
De rest is wat 'natuurlijker'.
Is grafisch wel mooi trouwens, ok het is in HD, maar ziet er wel nog goed uit allemaal!
Ik dacht dat R&C altijd al bolleke had voor back hoor..
Of ik moet er nu totaal naast zitten.
2de is beter, wel nog even veel buttonsmashen maar gelukkig een pak minder uw triggers (o buttons nu, iets handiger dus)
1ste vond ik de camera ook hatelijk, 2de is die al pak beter.
ivm controller layout, is idd "anders" maar ja,... elke game zou gvdmmer gewoon moeten toelaten dat je de layout van uw controller aanpast. 't is belachelijk dat ze dat er bijna nooit in programmeren,... zoveel werk kan het niet zijn.
Morgen aan de tweede beginnen waarschijnlijk en zal dus wat minder frustrerend zijn
Ivm layout: gelukkig volgen de meeste nu wat dezelfde standaard.
Soms zit er eens een uitschieter tussen dat speciaal wil doen.
Maar het is zoals Koolcast ook zei, deze is van het PS2 tijdperk..
In FF7: Cirkel voor Select en Kruiske voor Cancel. Da was pas wennen
Gelukkig kon ge daar de knoppen aanpassen![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)