Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 32
    Member tarGET ME's schermafbeelding
    iTrader
    0

Playstation 3 verwachtingen?

een discussiethread over de toekomstige ps3 (als dit mag, anders close je maar)

wat verwacht jij van de PS3? moet het een multimedia toestel worden die de pc praktisch vervangt, dus emails kunnen nakijken etc. ? Het zal natuurlijk nog voornamelijk voor gaming gebruikt worden maar wat zou jij nog graag extra zien op de volgende playstation?

Koop je de PS3 bij de launch als de prijs bvb 500 euro is? (zoals bij de PS2 in het begin)

Member TC_CrEw's schermafbeelding
    iTrader
    0
    K denk ni dat de ps3 ne pc zal gaan vervangen want daar gaat Mr Gates wel ni zo blij om zijn, voor mij moet da ni veel meer extra's hebben dan de ps2, gewoon goeie games en dvd'kes kunnen spelen en mezelf kennende sta k als één van de eerste bij de winkel als em gelanceerd wordt hehe

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    96 (100%)
    Weblogs
    50
    een console moet helemaal geen pc vervangen...

er moet trg een grens getrokken worden tussen de consoles zelf en de pc..

anders zie ik het nut ni in da er verschillende platformen blijven (nu is elk game bena voor elk platform, das toch gwnweg ridicuul)

ps3 moet hardcore gamen en films/muziek dvd's kunne afspele..nimeer/ni minder

Member Ikarugabhytre's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor mij moet het alleen games kunnen draaien,extras zijn welkom maar niet noodzakelijk,it's gaming that counts.De rest is maar gimmick om casuals aan te trekken (no offence maar dat is wel zo)
    Ik blijf wel skeptisch ivm hun beloftes en hypes qua graphics,Sony overdrijft er wel meestal mee,ps2 was een goede voorbeeld daarvan.
    Ach ja zolang er een killer games komen----->>>>> i'm sold

Banned kemespottes's schermafbeelding
    iTrader
    0
    verwachtingen = hopelijk beter dan de ps2. die is nu echt ondermaats. ik speel 10 keer liever op me xbox dan op me ps2 gewoon omdat het er 10 keer beter uit ziet.
    maar ja , met xbox next .....

Member vette swa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb liever een console waarbij de belangrijkste eigenschap de games zijn die er op verschijnen. Ik hoop dat Sony dat niet uit het oog verliest en zich niet te veel richt op het ontwerpen van een toestel die alles in één moet zijn of het centrale multimedia apparaat moet worden in de woonkamer, wat ze wel proberen.

Zoals Ikarugabhytre al zei, kijk ik ook enkel naar de games en de rest van z'n functionaliteiten kunnen me gestolen worden. PS2 gebruik ik ook enkel om games op te spelen, de DVD functie gebruik ik nauwelijks (daar heb ik een DVDspeler voor) en ik ben niet van plan om online te gaan of er andere dingen mee te doen. Maar ik begrijp natuurlijk wel dat ze dat doen om een zo groot mogelijk publiek aan te spreken.

Maar goed, ik heb wel vertrouwen in Sony qua line-up. Ik ben er met de PS1 en 2 ruimschoots mee aan m'n trekken gekomen en wss zal dat met de PS3 niet veel anders zijn door het vertrouwen van de developers-publishers en consument die samen een visieuze cirkel vormen.

Maar wss kan ik gewoon niet wachten en koop ik hem vanaf de launch.
    Laatst gewijzigd door vette swa; 9 februari 2005 om 10:55
    Collection
    It's about the games, not the platform.

Member [-AoLP-]Linkin's schermafbeelding
    iTrader
    87 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kemespottes
    verwachtingen = hopelijk beter dan de ps2. die is nu echt ondermaats. ik speel 10 keer liever op me xbox dan op me ps2 gewoon omdat het er 10 keer beter uit ziet.
    gameplay dat telt niet de graphics vinnik zelf ze...

OT: bij mij moet er geen extra's zolang als et ook PS2 spellen kan afspelen ist goed...
    en een ingebouwde HDD en Network adapter lol.

consoles kan nooit een PC vervangen, want bij een PC kan je constant upgraden. Als je een console koopt is het die hardware en kan je nie veranderen...

Member StreetBaller's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Wat moet de PS3 voor mij zijn?
    1, hij moet een lekker design hebben, zodat hij mooi staat in mijn kamer!
    2, als hij uitkomt, revolutionaire graphics
    3, ruim aanbod van launchtitels, niet zoals met ps2 dat alleen maar SSX en Tekken Tag Tournament de moeite waren
    4, Ingebouwde harde schijf (als ze dan nog zouden durven memorycards verkopen!)
    5, Ingebouwde netwerkadapter
    6, Liefst draadloze controller, van gemak moet hij niet veranderen qua uitzicht voor mij
    7, Er een DVD-functie laten inzitten, of ik mag men ps2 houden om dvds mee te bekijken
    8, Een mooi logo, niet dat lelijke dat soms op de games.telenet staat
    Als dit al voldaan is, zal ik heel blij zijn!
    mhm, zou Sony weer zoveel verkopen? In Japan denk ik van wel, Amerika is nog af te wachten, ik denk dat ze weer de bestverkochte gaan blijven, maar dat het verschil zal kleiner zijn.

Member tarGET ME's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik weet niet of het wel betrouwbaar is maar iemand gaf deze link in de comments van de newspost over de cell-chip (het gaat denk ik over next gen consoles in het algemeen, niet alleen over PS3):

http://www.cse.ohio-state.edu/~camp/

ik heb toch mn twijfels over dit, nogal hoog niveau van realisme. Anderzijds heb ik elk stukje informatie gelezen over de PS3, die in totaal meer dan 160 keer meer rekenkracht zou hebben dan een P4 4GHZ (4*256GFLOPS/6GLOPS) en als alles klopt zou hij toch tot zoiets in staat moeten zijn. Ik hoop het in ieder geval als het zo is zal ik proberen een van de eerste zijn om mn PS3 in ontvangst te nemen.

in ieder geval, als sony deze keer maar een HD en een netwerkkaart ineens integreerd, dit zijn tegenwoordig toch geen grote kosten meer.
    find your soulmate online

meetme-at.net

Member -Zeus-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kemespottes

het maakt niet uit op welk stuk van het forum ge zit eh... het niveau van de opmerkingen scheren over de grond...

Ik heb de xbox ook gehad ( ben zo stom geweest om mijn ps2 daarvoor te verkopen) en na twee weken zat da ding hier stof te happen... was ik ff blij dat ik me trug een ps2 gekocht heb... Wette dat ge voorstander zijt van sommige xbox exclusive games zoals halo2 enzo en dat ge die dan verkiest boven bv FF of gt4 enzo.... das maar normaal tenslotte...

Maar zeggen "ik pak Xbox want de prentjes zijn veel mooire " da zegt mijn neefje van 3 ook ze...

en ik zou nog zeggen dat het verschil werkelijk zo verbluffend is... maar dat is het imo niet. + rekening houdend dat de PS2 mischien een jaar voor de Xbox uitkwam...
    Laatst gewijzigd door -Zeus-; 9 februari 2005 om 11:41
    -Undercover-

Member antigo's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tarGET ME
    ik weet niet of het wel betrouwbaar is maar iemand gaf deze link in de comments van de newspost over de cell-chip (het gaat denk ik over next gen consoles in het algemeen, niet alleen over PS3):

ik heb toch mn twijfels over dit, nogal hoog niveau van realisme. Anderzijds heb ik elk stukje informatie gelezen over de PS3, die in totaal meer dan 160 keer meer rekenkracht zou hebben dan een P4 4GHZ (4*256GFLOPS/6GLOPS) en als alles klopt zou hij toch tot zoiets in staat moeten zijn. Ik hoop het in ieder geval als het zo is zal ik proberen een van de eerste zijn om mn PS3 in ontvangst te nemen.

in ieder geval, als sony deze keer maar een HD en een netwerkkaart ineens integreerd, dit zijn tegenwoordig toch geen grote kosten meer.
    Brrrr ik krijg de kriebels van het realisme van die gerenderde kop.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [-AoLP-]Linkin
    gameplay dat telt niet de graphics vinnik zelf ze...

OT: bij mij moet er geen extra's zolang als et ook PS2 spellen kan afspelen ist goed...
    en een ingebouwde HDD en Network adapter lol.

consoles kan nooit een PC vervangen, want bij een PC kan je constant upgraden. Als je een console koopt is het die hardware en kan je nie veranderen...
    gij staat geblacklist dus gij moet zwijgen ( )

Ik verwacht veel van de ps3, als ze half-life2 al kunnen uitbrengen op de ps3
    Dan verwacht ik wel killer van games op de ps3 rond 2007/8

Member Gamer 01's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tarGET ME

hola, da ziet er gewoon echt uit

Crew Member Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    99 (100%)
    Ik wil zeker...

- anti-aliasing (geen kartelingen meer)
    - geen pop-up meer (sneller en meer geheugen, snellere opslagmedia)
    - meer detail / hogere resolutie textures

...en als het kan...

- BluRay tv-recorder
    - WiFi
    - zelfde aansluitkabel (dan moet ik geen nieuwe RGB kabel kopen )

Dan heeft Sony het formaat er zeker doorgekregen.

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik wil niet dat PS3 uitkomt! Mag ik weer alles opnieuw gaan aanschaffen!

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koebeest
    Ik wil niet dat PS3 uitkomt! Mag ik weer alles opnieuw gaan aanschaffen!
    bwo tzal nog een tijdje duren eer de ps3 uitkomt ze
    btw ps2 verouderd, als we het moeten stellen met games als killzone, timesplitters III, gt4 dan wil ik wel zo vlug mogelijk naar ps3 ^^

Member YuRiPa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wil van de PS3 gewoon goede games weer. Da's eigenlijk het belangrijkste. Wat MS nu doet met X-Box Next met compleet Windows systeem erop, gaat mij wel erg ver en vind ik echt onzin gewoon. Wat heb je aan Windows op een Console? Idd zoals al eerder gezegd hier, een console moe nie de PC vervangen of iets in die buurt.

Bovenal hoop ik op goede games, hoop ik da we weer mooie Final Fantasy's zullen krijgen op PS3 (FF13 is al in de maak ) en uiteraard de GT games. Qua GFX moet de PS3 veel mooier zijn dan de PS2, zal ook wel, en de PS3 zou ook nog mooier zijn dan de X-Box Next, maja, da zien we dan wel weer, en da maakt mij nie uit. De games gaat het om, en denk da PS3 net als met de PS2, de betere games gaat krijgen.

Zal m nie meteen kopen met de launch, mij veel te duur, en mn PS2 is 14 maandjes oud nog maar of zo, dus die gaat ook nog wel even mee en heb genoeg games om daarop te blijven spelen. Denk wel da de PS3 PS2 games af gaat kunnen spelen, heb zelfs gehoord/gelezen dat ie PS1 games af kan spelen.

Member Newboy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Wat ik wil op de PS3 staat alles hier al geschreven. Vooral de HD vind ik belangrijk en de netwerkadapter ook wel.

En wat betreft mogelijke toekomstige mogelijheiden zoals chat, surfen, e-mail... zullen leuke extraatjes zijn maar niet noodzakelijk. De mogelijkheid vind ik al goed genoeg.
    Voor het overige... Wat verwacht je eigenlijk van een next-gen console? Betere grafx, betere games,... beter alles!

Indien de prijs niet te exuberant is (zoals de ps2 met zijn 21.000 bef) en leuke launchgames zal ik het vanaf de eerste weken na de launch kopen . Anders direkt na de eerste prijsdaling.

Zelfe statement betreffende de Xbox next en de Revolution .

Member Zwan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    PS3 zal ik prolly niet direct kopen, maar ik verwacht er enorm veel van.

Als Cell zo goed is als wordt beweerd, dan krijgen we een grafisch monster in een doosje. De games line-up zal volgens mij zowieso excellent worden (was bij PS1 en PS2 zo, kzie niet in wrm da anders zou worden) en da blijft et belangrijkste.

Verder denk ik dat de PS3 een groot succes wordt als het backwards compatible is (heb ik ook wel vertrouwen in). Ik hoop ook dat hij Blu-Ray zal ondersteunen, zodat ook dat medium populairder wordt (net zoals de PS2 heeft geholpen met het verspreiden van DVD).

Member dr. penguin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    en wanneer kunnen we die verwachten of de
    evolutie ervan opvolgen?

dr P

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten