Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    0

User naam veranderen? Windows 8

Beste,
    Ik heb pas een nieuwe computer gekocht bij Power4Pc en die hebben hem getest en dus een account aangemaakt en Power4Pc genoemd, alleen als ik deze naam wil veranderen naar mijn naam (bv. Koekies), dan lukt dat wel maar de naam Power4Pc blijft wel staan bij C/Users/Power4Pc , en dat kan ik zelf ook niet veranderen.

Dus moet ik denk ik een nieuwe admin account maken op mijn pc en dan die Power4Pc verwijderen alleen hoe ben ik zeker dat ik alles mee krijg naar die nieuwe admin account die ik dan aanmaak want ik heb al redelijk veel geinstalleerd op het account van Power4Pc en het zou zonde zijn zou ik alles opnieuw moeten installeren en instellen.

Alvast bedankt,

Koekies

Aap
    Aap is offline
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekies Bekijk bericht
    Dus moet ik denk ik een nieuwe admin account maken op mijn pc en dan die Power4Pc verwijderen alleen hoe ben ik zeker dat ik alles mee krijg naar die nieuwe admin account die ik dan aanmaak want ik heb al redelijk veel geinstalleerd op het account van Power4Pc en het zou zonde zijn zou ik alles opnieuw moeten installeren en instellen.
    Gelieve je zinnen te voorzien van iets meer leestekens. Je zijn is nogal lang. Als je de leesbaarheid verhoogt, heb je ook meer kans dat mensen reageren op je bericht.

Het hangt eigenlijk af hoe dat je iets ge´nstalleerd hebt. Bij sommige programma's kun je bv "voor alle gebruikers" selecteren bij de installatie, dan hoef je dit niet meer te installeren voor een andere gebruiker. Je gegevens bv documenten, fotos, etc, zal je sowieso moeten overzetten.

Een andere manier is de volgende: User Profile Folder - Change User Account Folder Name - Windows 7 Forums hier los je het probleem op zonder een extra account te maken. Alleen is het nogal technisch voor een leek. Ik ben niet verantwoordelijk als het verkeerd gaat. Voor andere besturingssystemen en/of vertaling, gebruik een vertaal- of zoekmachine.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aap Bekijk bericht
    Gelieve je zinnen te voorzien van iets meer leestekens. Je zijn is nogal lang. Als je de leesbaarheid verhoogt, heb je ook meer kans dat mensen reageren op je bericht.

Het hangt eigenlijk af hoe dat je iets ge´nstalleerd hebt. Bij sommige programma's kun je bv "voor alle gebruikers" selecteren bij de installatie, dan hoef je dit niet meer te installeren voor een andere gebruiker. Je gegevens bv documenten, fotos, etc, zal je sowieso moeten overzetten.

Een andere manier is de volgende: User Profile Folder - Change User Account Folder Name - Windows 7 Forums hier los je het probleem op zonder een extra account te maken. Alleen is het nogal technisch voor een leek. Ik ben niet verantwoordelijk als het verkeerd gaat. Voor andere besturingssystemen en/of vertaling, gebruik een vertaal- of zoekmachine.
    We zitten niet bij Nederlands les hoop ik. Ik zat op mijn iPhone...

Dank voor je antwoord maar zover ben ik ook gekomen. Je maakt wel een extra account aan via die tutorial.

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    maak 2de account
    alles uit start enzo zal normaal overgezet worden
    enkel persoonlijke mappen enzo meot je zelf overzetten

was dan achteraf als je alles hebt pas de andere user

Aap
    Aap is offline
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koekies Bekijk bericht
    We zitten niet bij Nederlands les hoop ik. Ik zat op mijn iPhone...
    De tips die ik gegeven heb komen je ten goede, mocht je in de toekomst snellere/meer reacties wil krijgen. Mij interesseert het niet wat je gebruikt om je bericht te typen.

Member Vic 40+'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kan je de verborgen admin account niet aanzetten door in de command prompt (cmd) het volgende commando te geven:" net user administrator /active:yes".

Je opent de cmd door start te klikken en daar cmd in het zoekvak te typen en deze te rechtsklikken en te openen als admin.

Start dan opnieuw op in deze account en zorg dat die power4pc account dus niet in gebruik is.
    Je kan dan via dat admin account het power4pc account misschien wel een andere naam geven.Werkt dat dan niet door voor c:/users/power4pc,ga dan naar c:/users en rechtsklik de power4pc map en kies naam veranderen,verander die dan naar die van jou.

Ik weet niet zeker of dit zal werken of uit gaat pakken,je zult dit dus moeten uitproberen en krijg je er problemen met je account door heb je het zelf gedaan.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten