Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: temperatuur laptop

Member
    iTrader
    1 (100%)

temperatuur laptop

is het nodig om een temperatuur check programma te installeren op een laptop?

en indien wel de welke? (everest? welke versie?, ik heb gelezen dat bij everest ultimate dat je allerlei gegevens kunt zien op uw pc.
    ik wil alleen de temperatuur kunnen checken (een betrouwbaar programma) .

en ik vertrek binnenkort naar egypte met m'n laptop, ik las bij de handleiding, dat je de laptop niet mag gebruiken bij een temperatuur hoger dan 35°? (in egypte is het +-42°) . kan dit een probleem zijn moest ik het gebruiken bij een temperatuur van +40°?? (daarom ook dat ik misschien denk aan een temperatuur check programma. )

Approved 9-lifer Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik vind het persoonlijk altijd handig om te weten hoe warm de processor loopt. Voor permanente monitoring gebruik ik CoreTemp. Ik heb het zo ingesteld dat in mijn systray enkel de temperatuur van de heetste core wordt getoond.

Core Temp

Met Speccy kan ik indien gewenst ook de temperatuur van mijn hdd uitlezen: Speccy - System Information - Free Download

Ivm Egypte: zal wel geen probleem zijn. Hoe geraken de Egyptenaren zelf anders op het net? Zolang je je laptop niet in volle zon zet en de processor niet maximaal belast met games of video-editing, zal het allemaal wel lukken. Wordt het ding toch te warm, dan zal er wel een beveiliging opzitten die de laptop preventief uitschakelt. Als de hitte al ergens invloed op zal hebben, dan misschien op de batterij. Je kan eventueel ook een laptopkoeler meenemen, maar erg handig of efficiënt zijn die dingen meestal niet. Als je echt op safe wil spelen kan je de laptop eventueel nog eens opengooien en stofvrij maken voor je vertrek. Maar dat is misschien al wat extreem
    "Elendes Eintagsgeschlecht, des Zufalls Kinder und der Mühsal, was zwingst du mich dir zu sagen, was nicht zu hören für dich das Erspriesslichste ist? Das Allerbeste ist für dich gänzlich unerreichbar: nicht geboren zu sein, nicht zu sein, nichts zu sein. Das Zweitbeste aber ist für dich - bald zu sterben."

Member
    iTrader
    1 (100%)
    thx voor je uitleg

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten