Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member Wover's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)

Hoi allen,

Ik weet dat Skype ginds niet zo erg populair is, maar moesten er onder jullie toch zijn die verschillende Skype accounts hebben en tegelijkertijd willen gebruiken, dan is dit wellicht interessant: NetLead Skype logon script generator

De generator is javascript, de gecreeërde code is voor een batch bestand.

Comments op de code zijn ook zeker welkom, aangezien ik niet zo vaak javascript of batch bestanden maak .

Grtz,

Wout
    Op reis naar Estland? Kijk eens op HansaGuides
    Buy & Sell iTrader

iTrader
    39 (100%)
    Sorry voor geen commentaar te plaatsen .

Die ping leek de enige methode om een batch script te laten pauseren. En dat was nodig omdat anders de verschillende instances van Skype te "simultaan" gestart werden, waardoor het regelmatig voorviel dat slechts een aantal of zelfs maar 1 geladen werden.

Deze oplossing pingt naar een onbestaand adres zonder nieuwe pogingen en met een time-out van (in dit geval) 2 seconden.
    Buy & Sell iTrader

Member
    iTrader
    0
    er is gene andere methode dan een ping om te leiden naar lege zone als je een tijdelijke pauze wilt invoeren

en het zou eenvoudiger voor anderen zijn mocht je wat commentaar toegevoegd had. maar da's ok.

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb ook wat zitten spelen met een loader te schrijven voor Skype en twee opmerkingen:
    - /password werkt niet in Skype <=5.5 ? Ik heb moeten updaten naar 5.8 vooraleer je script werkte

- klopt het dat je manueel het eerste process moet killen via CTRL + ALT + DEL in Windows 7? Ik krijg niet meer die optie: "Quit Skype" enkel maar close.

iTrader
    39 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PCuser Bekijk bericht
    er is gene andere methode dan een ping om te leiden naar lege zone als je een tijdelijke pauze wilt invoeren

en het zou eenvoudiger voor anderen zijn mocht je wat commentaar toegevoegd had. maar da's ok.
    Ik had niet meteen de bedoeling om de code te laten controleren. Ik wou het gewoon delen met zij die het toevallig nodig zouden hebben .

Maar nogmaals mijn excuses .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fraggie Bekijk bericht
    Ik heb ook wat zitten spelen met een loader te schrijven voor Skype en twee opmerkingen:
    - /password werkt niet in Skype <=5.5 ? Ik heb moeten updaten naar 5.8 vooraleer je script werkte

- klopt het dat je manueel het eerste process moet killen via CTRL + ALT + DEL in Windows 7? Ik krijg niet meer die optie: "Quit Skype" enkel maar close.
    Dat van de /password wist ik niet .

Het tweede is vreemd . Ik heb hier gewoon de mogelijkheid ze allemaal deftig te "quitten". Misschien had je voor je het script draaide nog een Skype openstaan?
    Buy & Sell iTrader

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten