Een tijdje geleden ben ik overgestapt naar Windows 7 Enterprise editie omdat ik dat kon krijgen via mijn stagebedrijf.
Sindsdien weigert Firefox mijn cookies te onthouden. Waar ik voordien (Vista) probleemloos dagenlang ingelogd kon blijven en mijn vooruitgang bij flash spelletjes gewoon bewaard bleef, lukt dat nu maar niet. Mijn logingegevens worden wel bewaard, maar automatisch aanmelden lukt niet meer. Ik heb nochtans honderd maal op "onthouden" geklikt. Het lijkt erop dat mijn cookies elke keer verwijderd worden als ik mijn pc afsluit.
Ik heb alles al geprobeerd; cache verwijderen, custom privacy settings, zelfs cookies.sqlite verwijderd, het probleem blijft. Ik heb zelfs in mijn virusscan liggen zoeken, maar daar kon ik niets vinden. Met Windows 7 heeft het niets te maken, want op mijn stage was dat er ook en daar had ik dat probleem niet.
Windows 7 is geïnstalleerd op een nieuwe HD, maar daar ligt volgens mij het probleem ook niet.
Heeft er iemand soms de oplossing, want het hangt me gewoon de voeten uit.
[edit] Ik heb ergens deze settings gevonden. Misschien dat het hier iets mee te maken heeft:
privacy.clearOnShutdown.cachefalse
privacy.clearOnShutdown.cookiesfalse
privacy.clearOnShutdown.downloadsfalse
privacy.clearOnShutdown.formdatafalse
privacy.clearOnShutdown.historyfalse
privacy.clearOnShutdown.sessionsfalseprivacy.cpd.c achefalse
privacy.cpd.cookiesfalseprivacy.cpd.formdatafalse
privacy.cpd.sessionsfalseprivacy.sanitize.migrateF x3Prefstrue
privacy.sanitize.timeSpan4security.warn_viewing_mi xedfalse

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren