Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 20
    Member
    iTrader
    0

Question Facebook ww terugvinden op pc

Ik ben nieuw hier en weet dus niet waar ik dit topic moet plaatsen maar ik zit met een probleem. Er gebeurt vanalles achter mijn rug wat ik eigenlijk écht verdien te weten, daarom vraag ik me af of het mogelijk is om een wachtwoord terug te vinden waar ooit mee is ingelogd op je pc..?

Member
    iTrader
    0
    Gewoon een keylogger installeren en dan ga je dat kunnen opzoeken

Member
    iTrader
    0
    Ge vraagt of wij u helpen om de privacy van iemand anders te schenden ;-)

Meer niet, uiteraard.
    'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nolife116 Bekijk bericht
    Ik vraag gewoon of ik een wachtwoord kan terugvinden waarmee ooit is ingelogt op facebook via mijn laptop, meer niet?..
    als die dat dat heeft opgeslagen in de browser wel, anders niet.

in firefox staat dat bij opties - beveiliging - opgeslagen wachtwoorden.

Platinum Member GaMe®'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (99%)
    Er bestaan tegenwoordig programma's waarmee het easy peasy is om iemand zijn facebook wachtwoord te achterhalen als die persoon zich inlogt op een andere pc maar op hetzelfde netwerk.

Oppassen dus.

Member Fr3aK's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wireshark werkt op Mac/Windows/Linux, en daarbij, als ge facebook z'n SSL optie aanzet kunt ge niets meer lezen.

@OP: als je 'slachtoffer' ooit op je netwerk komt en hij/zij logt in op facebook kan je dat met Wireshark uitlezen vanop een andere PC in dat netwerk (man-in-the-middle). Minder omslachtig dan een keylogger tbh, tenzij uw slachtoffer die SSL optie van facebook heeft aanstaan...

Approved 9-lifer iLu_RoX's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Stoute vriendin ? Kletst erop lol .

Ontopic ' een keylogger maar deze die gratis zijn kan je meestal niet onzichtbaar maken dus als die persoon da je wilt controleren iets van pc kent ga je moeten eentje aanschaffen / kopen .

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben nieuw hier en weet dus niet waar ik dit topic moet plaatsen maar ik zit met een probleem. Er gebeurt vanalles achter mijn rug wat ik eigenlijk écht verdien te weten, daarom vraag ik me af of het mogelijk is om een wachtwoord terug te vinden waar ooit mee is ingelogd op je pc..?
    Aja, zoals?

Banned
    iTrader
    15 (100%)
    Waar is den tijd dat mensen gewoon vroegen wat er gaande was in de anderen hun gezicht of er op timmerden?

Protip: als je niet weet hoe je aan zo'n dingen moet geraken, moet je het niet gebruiken.

En er zitten hier wel een hoop jaloerse mensen en stalkers hoor.

Member Poplipo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fr3aK Bekijk bericht
    Wireshark werkt op Mac/Windows/Linux, en daarbij, als ge facebook z'n SSL optie aanzet kunt ge niets meer lezen.

@OP: als je 'slachtoffer' ooit op je netwerk komt en hij/zij logt in op facebook kan je dat met Wireshark uitlezen vanop een andere PC in dat netwerk (man-in-the-middle). Minder omslachtig dan een keylogger tbh, tenzij uw slachtoffer die SSL optie van facebook heeft aanstaan...
    Niet om de netwerk-pro af te hangen, ma Wireshark werkt toch enkel maar bij broadcasts zoals bij hubs en dergelijke? en kan mij maar moeilijk inbeelden da hedendaagse thuisnetwerkskes nog uit hubs bestaan
    Kijk, een Peugeot gaat gewoon niet snel genoeg om te kunnen bumperkleven... - CAS

Member Wonkelrijm's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poplipo Bekijk bericht
    Niet om de netwerk-pro af te hangen, ma Wireshark werkt toch enkel maar bij broadcasts zoals bij hubs en dergelijke? en kan mij maar moeilijk inbeelden da hedendaagse thuisnetwerkskes nog uit hubs bestaan
    Das sniffen, da gaat enkel bij hubs inderdaad.

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    installeer chrome en dan ; opties - persoonlijke items - paswoorden, erop klikken en weergeven
    Gear: Denon X1100 | 2 x Sync Xtrm 1 | 2 x Reloop RMP1 | NI F1 | NI X1 | NI S2 |NI Maschine MKII | NI Audio 8 DJ | Sennheiser HD25

Member
    iTrader
    0
    Er is een Facebook-optie waarin je je eerst kenbaar moet maken (door middel van een sms-code die je krijgt). Zoiets was het ongeveer, heb nu even niet de tijd om het op te zoeken voor je (examens).
    Uw files overal en altijd beschikbaar met Dropbox, registreer via deze link: http://www.db.tt/DfC57Nn

Member
    iTrader
    0
    stoeme klote youtube is poken traag
    I piss excellence

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wonkelrijm Bekijk bericht
    Das sniffen, da gaat enkel bij hubs inderdaad.
    mits wat extra 'moeite' is dat helemaal geen probleem voor te sniffen in een switch netwerk

Member
    iTrader
    6 (100%)
    sniffen is niet enkel met hubs, als een switch pas opstart gedraagt deze zich als een hub omdat hij zelf de IP's nog niet weet van al de verbonden apparateren.

Member
    iTrader
    3 (71%)
    is er soms geen programma voor mac dat screenshots neemt en toetsenbord registreert ?
    Expect us.

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Project Prey.

Dient om diefstal na te gaan, en kan dan screenshots nemen en foto's met de webcam en die uploaden naar een site, zonder dat je het merkt.

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (100%)
    Ja, ma dan ziede wel ni echt da passwoord eh Dan ziede just bollekes.
    Anyway, steek uw stick in de betreffende persoon zijn pc. Kopieer zijn map met cookies uw USB stick. Maak u cookies leeg en kopieer de zijne/hare er in... PROFIT
    Geen idee alst nu nog werkt bij facebook, maar vroeger ging da iig.
    Lostsoulrecordings
    E8400@4GHz D-tek Fuzion // P5Q-E // Ballistix // HD3850@850/1035 MCW60 // HX520 // pa120.3 // DCC1 18W
    OC: http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=419486
    MacBook Pro 15" i5 8gb

Member [EZ]'s schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Was een antwoord op palmpre zijn vraag (of een half antwoord, van die toetsenbordregistratie ben ik niet zeker )

Als het wachtwoord opgeslagen staat op die PC kunt ge ook afmelden, en dan met Firebug de waarde van het wachtwoordveld opvragen (waarin dan al de bollekes staan ingevuld).
    Nog vrij simpel, in de html gaan kijken hoe dat veld heet (txtPassword ofzo iets) en dan met console.log dat opvragen als ik het mij goed herinner

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten