Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Member
    iTrader
    0

Acer Aspire 8730 driver probleem ivm toetsen?

Beste,

Ik heb een Acer Aspire 8730G (versie zonder bluetooth of fingerprint) Zoals je hier kan zien is er rechts van het toetsenbord een apart gedeelte met knopjes. Links in dat gedeelte staat een knop play/pauze, daaronder stop, daaronder vorige, daaronder volgende. Deze werken allemaal perfect. Rechts van deze knoppen echter staat een volumebar die normaal uw systeemvolume kan aanpassen, het is met ingebouwde leds zodat je weet hoe luid het staat (zowel de toetsen als die volumebar zijn soort van touchscreen, dus niet echt 'duwknoppen')

Ik heb gisteren een format gedaan, windows 7 home premium 32bit clean install (maar deze stond er voor ook al op! Dus ik ben niet overgestapt van Vista naar W7) en dan mijn drivers gaan zoeken.
    Al iets raar dat ik tegenkwam: Windows update geeft mij drivers voor m'n grafische chip (9300M GS), maar als k daarna op de site van nvidia ga kijken blijken er nog nieuwere drivers te zijn. Ik heb die dan maar ge´nstalleerd. Maar dit is het probleem eigenlijk niet, dit wel:

die knoppen werken zoals gezegd dus perfect (gebruik: wmp) maar die volumebar niet.. Ik heb al vanalles geprobeerd, alle drivers van acer's website gehaald, die acer empowering technology + acer eAudio, maar niets werkt.. Dit is best wel ellendig, want het is zeer handig als je snel het volume naar beneden of boven wilt trekken.

Google vindt ook niets relevants..

Misschien weten jullie iets? Bedankt.

Bram
    Yu-gi-oh kaarten te koop klik!!

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    fabrikant van laptop brengt meestal 1 drver uit en update deze niet tenzij in geval van problemen.

drivers van nvidia/ati werken niet altijd voor alle laptops.
    NVIDIA & Laptop News | Latest NVIDIA drivers and related news | laptopvideo2go.com bvb heeft aangepast nvidia drivers voor laptops.

voor de knoppen moet ge zien voor drivers/software als launchmanager enzo.
    meestal geen driver maar extra software die ze aanstuurt.
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

Member ShPonGle's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    de knoppen van deze laptop worden aangestuurd door Synaptics Touchpad Driver en de Launch Manager die je van de Acer website kan halen. Als deze windows 7 compatibel zijn, zou die volume bar dus ook moeten werken.

edit: vraag het anders per mail aan deze kerel
    http://forum.notebookreview.com/show...=433114&page=2

Member
    iTrader
    0
    Nog eens geformateerd, alles stap voor stap ge´nstalleerd zonder succes..

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Je kan ook de gevoeligheid van je touchpad aanpassen: ga naar start,configuratiescherm,hardware en geluiden,muis,apparaatinstellingen,selecteer de synaptics driver en klik op instellingen. Controleer of bij knoppen,knoppen inschakelen aangevinkt staat, check ook gevoeligheid. Anders druk eens op standaard.

Member
    iTrader
    0
    Wat zou het nut zijn van de gevoeligheid van m'n touchpad aan te passen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten