Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    0

Word: kop-en voetnoot

Beste,

Maat van me heeft volgend probleem met zijn eindwerk.

Hij wil de kopnoot enkel op een paar specifieke pagina's hebben en niet op alle.
    Hoe kan je die link tussen verschillende pagina's verwijderen zodat je het niet op alle pagina's meer hebt staan?

Hij heeft Word2003.

Groetjes

Crew Member Fraggie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Zoals ik het versta moet je met verschillende selecties werken. Telkens je een nieuwe pagina maakt, neemt hij automatisch de kop- voet-tekts +opmaak over van de vorige pagina.

Je kan dus ofwel dit afzetten, en zelf je koptekst voor een paar pagina's maken OF je werkt met selecties. Dit laatste is niet zo evident om uit te leggen gezien je hierdoor misschien in de problemen komt met verder opmaak..

Ik heb op deze PC geen Office'03 staan dus kan ik je de exacte manier van werken niet mee geven.

Approved 9-lifer maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    je bedoelt waarschijnlijk secties ipv selecties.

Approved 9-lifer cooLopke's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Weblogs
    2
    idd, bij wordt 2003 is dit invoegen -> eindmarkering en dan sectie-einde volgende pagina of doorlopend kiezen. Je zult zien dat de volgende pagina's dan nog steeds dit probleem hebben nog altijd de tekst overnemen, om ervoor te zorgen dat dit niet gebeurt ga je in de voettekst of kopttekst staan NA de sectie-einde en vink je de knop zelfde als vorige uit. Daarna kun je de tekst verwijderen en je zult zien dat voor de sectie-einde nog steeds uw tekst staat en bij diegene die na de sectie-einde staat geen tekst meer is.

Indien je met nog meerdere sectie-eindes gaat werken moet je deze stap herhalen indien je 1 maal vergeet zelfde als vorige uit te vinken en eerst hebt verwijdert dan krijg je ne hoop miserie dus ik zou eerst opslaan dan als ik u was.

Grtz

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten