|
||||||
| Software - Vragen over software ? This way please. (NO Warez!) |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Fable : The Lost Chapters werkt op weinig Vista's
Ik heb net Fable : The Lost Chapters gekocht en nu blijkt het dat het niet eens werkt.
Het probleem is dus nadat je een profiel hebt gemaakt, het spel crasht en de volgende keer dat je het opstart dan crasht het al meteen als je naar main menu wilt. Ik ben al uren bezig geweest om het probleem op te zoeken, iedereen zegt om drivers te vinden etc, ik heb dan 1.80 ofzoiets voor mijn geforce 8600M GT als driver nu en het crasht nog altijd. Ook velen zeggen om het als XP op te starten dus met compatibiliteitsmodus. Het werkt dus eveneens niet ![]() Ik wil dit spel echt spelen voor ik mijn fable 2 krijg deze of volgende week. Wel raar dat microsoftgames niet werken op "hun" vista.
|||||
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
drivers van NVIDIA & Laptop News | Latest NVIDIA drivers and related news | laptopvideo2go.com mss gebruiken?
|
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
het is een zuivere crash bij mij van zodra ik moet kliken na de 3intro filmpjes ^^
en Stinoken kheb ook al alles geprobeerd. Tot dll files toevoegen... edit, toch nog es proberen met die links van Exit, voor dit spel doe ik echt wel alles ^^ de update is niet geldig voor dit systeem ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Idd ik doe er ook alles voor, ik hoop dat ik morgen mijn Fable 2 toekrijg met de post ^^. Ga naar Documenten < My games < Fable en verwijder die map van je username. Dan kan je normaal terug naar main menu, ik kan dat ook, en ik kan ook spelen, maar vanaf ik save en afsluit, en terug opstart crasht die altijd na de filmpjes. |
|||||
|
||||||
|
|
#14 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() edit, inderdaad dit lukt. pffff hoe zielig eigenlijk. Alé een spel voor windows dat niet werkt op windows ![]() Laatst gewijzigd door nigel555; 17 december 2008 om 20:02 |
|||||
|
||||||
|
|
#17 (permalink) | ||||
|
ik vind hier eigenlijk nix grappigs aan....
der zijn er al zoveel die gwn geld kwijt zijn omdat ze het vertikken om een patch te maken... het is zoals stinoken ze verdiene er geld mee en ze zijn gelukkig. En ook als je de saves delete werkt het bedoel ja hoor der zit geen fout in uw code ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
ik heb iets gevonden dat mss wel zou lukken
![]() kheb dus mijn save games verwijdert. Daarna heb ik een save game die ik op het internet heb gevonden daarin geplaatst. En ja hoor het spel werkt.... Ik ga straks mijn pc beneden aanleggen. En daar mijn save games van fable afhalen (mss ook wel 2 nieuwe save games maken). En dan ga ik eens grondig testen. ![]() (dit gaat niet over warez, het spel is legaal maar het werkt gwn niet en het is niet onze schuld dat wij moeten dingen zoeken die mss al dan niet illegaal zijn) |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|