Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member
    iTrader
    0

Hoe een netwerkverbinding verwijderen?

Ik heb net Hamachi ge´nstalleerd maar omdat het niet goed werkt op mijn computer (computer loopt altijd vast vanaf ik hamachi gebruik) wil ik het weer verwijderen.

Nu, Hamachi verwijderen via het gebruikelijke configuratie paneel (vista) ging niet (stond niet in de lijst), dus heb ik gewoon het hamachi mapje verwijderd in de program files. Nu wil ik ook de netwerkverbinding verwijderen (heb deze eerst uitgeschakeld) maar deze kan niet verwijderd worden om de een of andere reden.

"De geselecteerde verbinding kan niet verwijderd worden" is de exacte error die ik krijg.

Alvast bedankt

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    omdat die ingebruik is.
    normaal moet ge dat ook kunnen uninstallen ... en volgens google zou het wel in de software lijst staan

Member
    iTrader
    14 (100%)
    beste oplossing lijkt me weer terug installeren en dan via de normale manier verwijderen, want da's niet normaal dat het daar niet in de lijst staat.

Member
    iTrader
    0
    't Was wel zo dat mijn computer volledig vast liep (ik kon dus niets anders doen dan op de reboot knop drukken) terwijl het bericht "bezig met configureren van netwerk" (of zoiets) op het scherm kwam bij de installatie van Hamachi. Misschien doordat ik op de reboot knop heb moeten drukken dat de installatie niet 100% voltooid was. Als ik Hamachi nu opnieuw ga installeren gaat het bijna 100% zeker weer vastlopen.

Hoe kan ik zien welke toepassing/proces mij aan het tegen steken is om die netwerkverbinding te verwijderen? Iemand een ideetje?

Thx

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten