Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Member RazorBlade0075's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)

Internet op nieuwe laptop reageert niet?

Ik heb dus een nieuwe laptop gekocht een ACER Aspire 5920G als ik mijn internet kabel erinsteek en hem opstart en op internet wilt gaan komt er altijd op "de site kan niet weergegeven worden" ik heb al talloze dingen geprobeerd zelf internet instellen wilt ook niet, alé lukt niet.
    Hij detecteert via Wi-Fi zelf een beveiligd netwerk maar netwerkverbinding maken via kabel lukt gwn niet kan iemand mij aub helpen.
    Oh ja hij heeft Windows Vista Home edition en de windows firewall is uitgeschakeld.

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    hebt ge wireless router/ap?
    via kabel = rechtstreeks van de modem?
    telenet/adsl?

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exit Bekijk bericht
    hebt ge wireless router/ap?
    via kabel = rechtstreeks van de modem?
    telenet/adsl?
    geen wireless tis een telenet internet verbinding met modem de modem staat in de woonkamer en de internet kabel gaat rechtstreeks naar mijn kamer zonder routers of andere crap, de internet macheert probleemloos op mijn normale desktop pc maar wilt niet op mijn laptop....?

oke dit is wat ik doe ik klik op verbinding met het internet maken
    ik voer mijn gebruikersnaam in die door telenet is gegeven aan mij daaronder het wachtwoord en de naam van de verbinding is breedbandverbinding en dan probeert hij verbinding te maken via WAN-minipoort (PPOE) en dan komt erop kan geen verbinding maken....
    Laatst gewijzigd door RazorBlade0075; 18 oktober 2007 om 22:19

Waiting for: Watch Dogs for PS4, Wildstar PC
    Playing: Infamous Second Son PS4, Elder Scrolls Online PC
    PSN ID: Gentei0075 http://psnprofiles.com/GENTEI0075

RpR
    RpR is offline
    Member RpR's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Bij telenet hebt ge dus geen PPPOE verbinding. Tenzij je een dsl oplossing van telenet hebt maar dat is meestal voor bedrijven.

Ge zou gewoon een lan verbinding moeten hebben.
    Trouwens kan wel zijn doordat je meerdere pc's op modem gezet hebt dat je de nieuwe niet meer kan verbinden doordat de modem mac adressen onthouden.

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RpR Bekijk bericht
    Bij telenet hebt ge dus geen PPPOE verbinding. Tenzij je een dsl oplossing van telenet hebt maar dat is meestal voor bedrijven.

Ge zou gewoon een lan verbinding moeten hebben.
    Trouwens kan wel zijn doordat je meerdere pc's op modem gezet hebt dat je de nieuwe niet meer kan verbinden doordat de modem mac adressen onthouden.
    hmm ik heb al 2 of 3 jaar internet van telenet en gedurende die jaren is er maar 1 pc op die modem geweest en dat is mijne desktop pc wij hebben geen andere pc's thuis staan.

Nu deze desktop pc gebruikt wel een usb netwerkkaart die ik van telenet heb gekregen omdat de desktop zelf er geen had.
    nu de laptop heeft wel een netwerkkaart dus ik steek de kabel in zonder de oude netwerkkaart zou de probleem daaraan kunnen liggen.

En van die mac adressen voor de zekerheid hoe kan ik dan een nieuwe pc toevoegen of de oude verwijderen en dan de nieuwe toevoegen??

EDIT ik post nu van mijn laptop internet werkt perfect nu ik mijn usb netwerkkaart heb geinstalleerd en die gebruik...vraag mij toch af wat het probleem was...
    Laatst gewijzigd door RazorBlade0075; 19 oktober 2007 om 21:03

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten