Ik heb Microsoft office 2007 home and student evaluatieversie geinstalleerd bij mij en mijn moeder. Ik dacht, met elke keer een ander e-mailadres in te geven, dat ik elke keer weer 2 maanden verder zou kunnen.
Blijkbaar heb ik de jongens van Microsoft onderschat en weet het programma, onafhankelijk van de (evaluatie)code die je ingeeft dat je de 2 maanden al opge'test' hebt!
Maar, standaard slaagt die 2007 versie de bestanden op in het nieuwe bestandsformaat, dit formaat kan niet gelezen worden door oudere Word versies! Dus een deeltje van mijn moeder haar tekstbestanden kunnen nu niet meer aangepast/opgeslagen worden! (met de verlopen evaluatieversie kan je enkel openen en printen)
Is er geen manier om deze evaluatieversie toch nog aan de praat te krijgen? En ja ik weet dat ik office standaard had moeten instellen voor in een alle word-compatibele manier op te slagen! Maar het is te laat nu!
Moet ik (mijn ouders) nu echt de volledig versie kopen wil mijn moeder nog aan de bestanden iets veranderen die onder het nieuwe formaat zijn opgeslagen?

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren