Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member
    iTrader
    3 (100%)

Beeld van camera op pc krijgen (welk software?)

O.K ik heb een gele composite aansluiting op men moederbord en een S-Video ingang aan men Grafische kaart (Geforce 6800 GT met tv OUT)

Als ik men camera wil aansluiten op men grafische kaart moet ik tv IN hebben right? dus die kan ik al uitsluiten.

Nu heb'k nog die gele ingang (composite) ik sluit men camera aan met een draad die aan beiden kanten een geel mannetje hebben, steek de ene in camera & andere in men moederbord.

kga doodsimpel naar windows movie maker, ik neem "vastleggen vanaf video-apparaat" maar daar geeft hij een melding dat er geen apparaat is aangesloten, nochtan is alles goed aangesloten.

Weet iemand een gratis software op het web dat ik kan downloaden waarmee ik de beelden van men camera kan opnemen, op harde schijf bewaren etc?

Ik had vroeger een TV-kaart en daar sluite ik men camera op aan & via bijgeleverde software kon ik dan opnemen... maar heb die TV kaart niet meer maar vermits men moederbord zo'n gele composite ingang heeft moet dit toch ook mogelijk zijn om het beeld over te zetten?

moederbord: ASUS A8N SLi Deluxe

misschien moet ik nog een driver downloaden? (heb eens op de asus cd gekeken en zie daar niks staan dat er mee te maken heeft)

Er wordt ook wat software bij het asus moederbord bijgeleverd:

WinDVD 5
    DVD Copy 2
    WinDVD Creator 2
    Disc Master 2

die WinDVD Creator 2 dacht ik te kunnen gebruiken, maar blijkbaar werkt dat als windows movie maker... maar kan je er ook niks op aansluiten. (alleen bewerken, effecten toevoegen etc)
    AMD 64 3000+ (90nm) | Geforce 6800 GT PCI-E | ASUS A8N-SLi Deluxe | NEC 3500A | Antec Sonata | 2* 512 DDR ram Patriot TCCD chip | Logitech MX-510 | Iiyama 19" CRT 904 MMUT | Maxtor 160 GIG S-ATA

Approved 9-lifer menlor's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    euhm uw mobo en graka hebben 99% zeker TV-out

en niet tv in.
    een graka is nog steeds gemaakt om grafisch geweld te produceren, niet om het op te nemen, daarvoor dient die tv kaart
    5 headshots on a row is very nice, in UT it's called Monster Kill, in Quake it's called Excellent, and in CounterStrike, it's called Kicked By Console.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door menlor
    euhm uw mobo en graka hebben 99% zeker TV-out

en niet tv in.
    een graka is nog steeds gemaakt om grafisch geweld te produceren, niet om het op te nemen, daarvoor dient die tv kaart
    ja en.. ? ik zeg toch dat ik tv OUT heb? :/
    AMD 64 3000+ (90nm) | Geforce 6800 GT PCI-E | ASUS A8N-SLi Deluxe | NEC 3500A | Antec Sonata | 2* 512 DDR ram Patriot TCCD chip | Logitech MX-510 | Iiyama 19" CRT 904 MMUT | Maxtor 160 GIG S-ATA

Approved 9-lifer menlor's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    S-Video ingang
    gele ingang (composite)
    Ge zegt ingang terwijl ge alleen uitgangen hebt

Als ik men camera wil aansluiten op men grafische kaart moet ik tv IN hebben right? dus die kan ik al uitsluiten.
    Nee die kunt ge niet aansluiten aangezien ge TV-out hebt
    5 headshots on a row is very nice, in UT it's called Monster Kill, in Quake it's called Excellent, and in CounterStrike, it's called Kicked By Console.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    nja, dat lost men probleem niet op - ik kan nog steeds men beelden van men camera niet uploaden naar men PC. xD help

Member
    iTrader
    3 (100%)
    bump

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gamedude
    nja, dat lost men probleem niet op - ik kan nog steeds men beelden van men camera niet uploaden naar men PC. xD help
    Zoals eerder vermeld, een TV kaart kopen met een TV-IN poort. Ik denk niet dat noch uw moederbord, noch uw grafuische kaart over een TV-IN poort beschikt (ik ga er van uit dat je sig correct is)
    Dan moet het lukken

Crew Member Exit's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    er zijn graka's met nen TV-in mar de uwe wrs NIET, kijk in handleiding graka of die nen "TV-IN" heeft, zoniet moet ge nen tv kaart of nen converter tv-in naar usb bvb aanschaffen punt uit
    The Exit is here -------------- Or here www.samexit.be
    LEEST ER NU NIEMAND NOG EEN HANDLEIDING???????
    veel probs zijn opgelost als men gewoon eens een handleiding zou lezen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten