Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
    Member siegfried16's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Testers gezocht voor zelfgemaakte facebook app DoodleNews!

Beste 9-livers,

Als student burgerlijk ingenieur moet ik voor een vak een applicatie maken omtrent nieuws.
    Samen met 3 jaargenoten hebben we ervoor gekozen om een nieuwssite te maken in facebookapplicatie-vorm waarbij je samen met anderen kan tekenen op het artikel zelf alsook de klassieke comments geven.
    Een voorbeeldje staat bijv op Bob Marley 30 jaar dood (bij dit voorbeeldje hoef je niet in te loggen op facebook)
    Hetgene je dan tekent kan je dan sharen op facebook met je vrienden.

Onze eerste (zeer vroege) release is er op DoodleNews, de inlog van facebook is nodig omdat tekstuele comments op naam zijn. Tekeningen die je maakt zijn overigens anoniem.
    Wat ik nu zoek is mensen die het gewoon eens willen testen en als je me nog meer wil helpen kan je altijd ook een anonieme vragenlijst invullen op DoodleNews vragenlijst
    Ook 1 of ander artikel publishen op je wall kan het aantal test subjects ook serieus doen stijgen voor ons

Bedankt !
    Laatst gewijzigd door siegfried16; 12 mei 2011 om 03:45
    Winners never quit, quitters never win!

iTrader
    3 (100%)
    By the way het kan zijn dat bij het publishen op je wall van een bepaald artikel je een facebook pop-up moet toelaten

Approved 9-lifer Dieterg's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Idd bij mij zegt hem ook popup geblokkeerd.

Ik heb al wat zitten tekenen, het is wel mooi gemaakt. Ik wou mijn creatie uitwissen met de gom, damn daar ben je lang mee bezig! Waarschijnlijk moet dit nog geimplementeerd worden maar ik zou zeker een grotere gom nemen, het zou nog beter zijn moest je de grootte zelf kunnen bepalen!

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mam Bekijk bericht
    Idd bij mij zegt hem ook popup geblokkeerd.

Ik heb al wat zitten tekenen, het is wel mooi gemaakt. Ik wou mijn creatie uitwissen met de gom, damn daar ben je lang mee bezig! Waarschijnlijk moet dit nog geimplementeerd worden maar ik zou zeker een grotere gom nemen, het zou nog beter zijn moest je de grootte zelf kunnen bepalen!
    Bedankt voor de feedback
    Dat is zeker iets dat we op het moment aan het evalueren zijn om er in te steken. Ook verschillende penseeldiktes, een fluostift, het kunnen onderlijnen of groter maken van delen tekst wordt op dat vlak ook overwogen

Laatste versie kan je steeds vinden op DoodleNews - spicing up boring articles since may 2011 (of de oude url's)

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten