Greetings,
Ik vroeg me af wat de commentarn zijn op Datingsitereview.nl
Opbouwende kritieken meer dan welkom!
Greetings,
Ik vroeg me af wat de commentarn zijn op Datingsitereview.nl
Opbouwende kritieken meer dan welkom!
Een beetje saai, code is nogal rommelig, daar spreek ik mij dus nu nog niet over uit.
Het oranje is soms niet zo duidelijk op het wit.
De header vind ik persoonlijk zelf ook zwak. Ik ben daar gewoon niet goed in. Maar inderdaad dat lettertype vertoont pixels en dat kan gewoon niet. Ik zal er nog eens naar kijken
Dat code rommelig is vind ik toch wel een wat rare opmerking omdat ze volgens mij redelijk valid is...
Ok de uitlijning laat soms wat te wensen over, maar heeft ook te maken omdat het met php gegenereerd is, en omdat er veel aan geprutst werd..
Om nu overal de tabs juist te zetten vind ik een redelijke verspilling van tijd. (bij een portfolio of webdevelopment site zou ik dat wel belangrijk vinden)
Dat het nogal saai is, daar kan ik niet veel mee. Neem bijvoorbeeld bij elk artikel staat er onderaan een bijpassende poll. Dat maakt de artikelen toch een stuk interessanter. Laten reageren op artikelen zal er wellicht ook nog bijkomen.
Bedankt voor de opmerkingen reeds, ik hou er zeker rekening mee
kijk eens naar de code van Welkom - Vloeberghs Sam
en dan naar de uwe
orde <> rommelig
Laatst gewijzigd door adrianhates; 12 juni 2009 om 17:45
Van mij kant heb ik wat last van het geel, het is redelijk fel en de combinatie met het achtergrond kleur kan beter naar mijn mening. Misschien hier eerst iets aan doen?
Ook de banner spreekt me te gewoon aan, beetje nieuwere look want het is waarschijnlijk ook een nieuwere website.
code niet bekeken maar ik vertrouw de bovenliggende personen hier wel daarin.
Laatste kleine opmerking de hover functie voor een link met bijvoorbeeld de naam "Besprekingen" heeft wss een achtergrond kleur: geel en de voorgrond kleur: wit maar als je dan hovert ga je je voorgrond kleur veranderen naar licht grijs of dat achtergrond kleur laat het gewoon wit dan maar niet het licht grijs of dat licht blauw achtig iets.
Succes nog
Enjoy
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)