|
||||||
| Site-Check - Streng maar rechtvaardig wordt uw site onder de loep genomen. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Beta-site AB
We zijn de nieuwe website van AB in beta aan het testen:
http://beta.abconcerts.be Feedback is welkom. |
||||
|
|||||
|
|
#2 (permalink) | ||||
|
Ik vind het alleszins beter ogen.
Bij de huidige slaat alles direct in het oog en gaat mijn oog heel de pagina af, maar heb ik niets echt gezien. Bij deze beta versie ga ik systematisch de site af. Wel is deze minder vrolijk, opgewekt. (er ontbreekt een beetje een felle kleur) Bij de huidige daarentegen is er iets te veel felle kleur ![]() De "AB loopt warm voor" vind ik veel beter als de AB selectie. Ik vind het in het algemeen dus beter, maar echt veel kan ik niet zeggen omdat ik niet zo een pro ben. Iets meer kleur geven zou ik proberen maar waar? Het witte vind ik goed. Het is vooral dat donkere dat me een beetje stoort.. |
||||
|
|||||
|
|
#6 (permalink) | ||||
|
ik kwam op jouw site en meteen kwam in mij op: NETLOG - overduidelijk je inspiratie daar gehaald, maar het lijkt me meer dan enkel inspiratie eigenlijk.
Nuja, het deed me echt meteen aan netlog denken ![]() ziet er goed nontheless goed uit ![]() edit: de fotoshow doet me denken aan parool.nl - maar dit zal wel meer voorkomen, enkel daar nog maar gezien (is wel in flash daar) |
||||
|
|||||
|
|
#14 (permalink) | ||||
|
PHP-code:
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|