Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 28 van 28
    Member Dsdesign's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zabulus Bekijk bericht
    Als de scroll motion bezig is, dan is het logo heel pixelachtig...
    *edit* blijkbaar is het bij het eng vlagje en hoofdtelefoontje ook...
    Ja dat is opzettelijk, tijdens de transities veranderd de algehele kwaliteit naar _low, om de cpu niet te zwaar te belasten.

Member Gerritn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeer knappe site. Niet veel op aan te merken.

Om toch even in te gaan op SWFObject:
    Het is mogelijk om met SWFObject een versie-controle te implementeren (in Flash zelf). Zij die de correcte versie niet hebben krijgen dan deze message. De message die nu getoond wordt als js uitgeschakeld is, zou eigenlijk de message moeten zijn voor mensen die totaal geen Flashplayer geinstalleerd hebben.

Ik zou het niet veranderen maar mss gewoon erbij vermelden dat ze niet de correcte versie hebben, of helemaal geen Flashplayer staan hebben. Maar dit is echt muggezifterij. Verder: knap gedaan!

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Gwn even laten weten: verticale en horizontale scrollbars in FireFox 2 op Leopard.

Erg mooie site, alleen die lange laadtijden steken wat tegen (zeker omdat er telkens twee laadtijden zijn).

edit: 1920x1200
    Laatst gewijzigd door GenesisX; 10 april 2008 om 19:15

Member SenderT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    hier op scrollbars in FF2 in windows xp op de geweldige 1024*768 resolutie
    voor de rest ne zeer mooie site, alleen soms wat lang laden (bv portfolio)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dsdesign Bekijk bericht
    Thanks Xavez, ik heb dit even afgechecked met Kris onze programmeur en dit is zijn antwoord:
    Ik zal even per lijn opnieuw antwoorden .

- Min-height en min-width voor het resizen kunnen we niet gebruiken; dan werkt de boel niet meer in IE6
    Version targeting: je zet die min-width en min-height in je css en dan zet je je javascript tussen volgende tags:

HTML-code:
    <!--[if lte IE 6]><script type="text/javascript" src="resize-ie.js"></script><![endif]-->
    - Javascript uitschakelen = swfobject uitschakelen dus is het normaal dat je een noflash msg krijgt. Het niet gebruiken van swfobject zorgt dan weer voor veel kopzorgen omtrent cross-browser support met flash object
    Akkoord, maar... swfobject uitschakelen =/= Flash uitschakelen in mijn ogen... Wel een van de mooist vormgegeven "noflash" pagina's. Toont wederom het oog voor detail! Nice .

- De originele html is proper maar hij wordt minder proper doordat ik met php die news en portfolio XML mee inlees, en in de html plak als volgt:
    Newsitem<br/>
    Newsitem<br/>
    Etc etc;
    Wat idd niet echt overzichtelijk / proper wordt in het eindresultaat. Al bij al wat telt is dat de finaal gegenereerde html pagina (google) (inclusief die items uit de xml) een xHTML 1.0 Strict valid resultaat geeft me de W3C validator.
    Vooral van die laatste zin gaan m'n haren rechtstaan. Validation is 1/10e van het werk . Lijkt bijna een uitspraak van een amateur-webdesigner. En ik kan me niet inbeelden dat ze die bij Sevenedge steken ? Simpel gezegd: als er evenveel aandacht werd besteed aan de code als aan de graphics, zou dit echt af geweest zijn!

Member dêsh''s schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mooi werk Dries, zitten een aantal leuke features in!

Ik vind bij jullie 'portfolio' wel geen logo's/affiches terug in de onderverdeling, terwijl die bij 'services' toch wel besproken/getoond worden.

Member `SeriOUs's schermafbeelding
    iTrader
    0
    jawdropping, drooling goed gewoon. Dit is zeker fwa-site of the day (month) materiaal.
    Ik zou graag eens een tutorial zien hoe jullie zo'n groter project aanpakken. Ik zou niet eens weten waar te beginnen.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door `SeriOUs Bekijk bericht
    Ik zou graag eens een tutorial zien hoe jullie zo'n groter project aanpakken. Ik zou niet eens weten waar te beginnen.
    Goed idee, een making off zou idd nog leuk kunnen zijn.

Ps, we zijn momenteel het portfolio systeem aan het herschrijven zodat die 80% sneller inlaad.

Member `SeriOUs's schermafbeelding
    iTrader
    0

Ps, we zijn momenteel het portfolio systeem aan het herschrijven zodat die 80% sneller inlaad.
    Ooooh, goodness. *seizure attack*

Approved 9-lifer Jeroen_HD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (96%)

Prachtige website, veel detail.
    btw, hoe heb je die 3D gedaan? welk prog, en hoe erin verwerkt?
    Steam: The VendeTTa Lord
    NES-SNES-ATARI2600-GAMECUBE-XBOX-WII-XBOX360-DS-3DS-PSVITA-WIIU
    Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ich15 Bekijk bericht
    Prachtige website, veel detail.
    btw, hoe heb je die 3D gedaan? welk prog, en hoe erin verwerkt?
    Onze Edgeman is volledig gerigged, geanimeerd en getextured in 3Dmax. Daarna uitgerenderd als .mov met alpha om daarna als transparante flv in de Flash te verwerken. Pics: http://www.dsdesign.be/projects/se/

Member yaris's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ongeloofelijk mooi. Het was van 2advanced.com geleden dat ik nog zo verrast was door een flashsite. Jullie kunnen echt mee met de big guys.

Proficiat.

Member tomh's schermafbeelding
    iTrader
    0
    2advanced, die hun site schrikt de mensen toch af met hun loading, je weet nie eens waar je moet klikken daar

sevenedge is vele beter

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten