Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 33
    Approved 9-lifer marinho's schermafbeelding
    iTrader
    24 (88%)

PREVIEW: Portfolio Website FastWebDev.be

Hallo iedereen,

Ik ben bezig aan mijn portfolio website, maar er is iets vreemd. Meestal als ik een site maak, zit ik vol inspiratie en krijg ik alles wel goed bijeen en kom ik er zo meestal wel uit. Maar nu zit het anders. Het lijkt maar alsof het niet wilt lukken, en nu ben ik na meerder malen opnieuw te starten het volgende uitgekomen: http://www.fastwebdev.be/

Maar weer zit ik vast. Nu is mijn vraag naar jullie toe, zou ik weer opnieuw beginnen of zit ik nu toch eens in de goede richting? Iemand ook enige tips voor eventueel mijn menu en of header/logo/banner?

Alvast enorm fel bedankt!

*Aangepast*
    Laatst gewijzigd door marinho; 13 december 2007 om 14:47

Member fromalk's schermafbeelding
    iTrader
    144 (97%)
    kleuren zijn goed,
    ziet er wat snel gemaakt uit
    die bloem en graphic onderaan staan veel te dicht bij de rechteronderhoek van je container
    de copyright zou in regular beter staan me dunkt als in bold
    die zwarte lijn is een beetje te donker en breekt iets te fel, probeer anders dat groen dat je in de bg gebruikt (het donkere), overigens komt er nog nergens anders zwart voor

dat is alles

Member frenzal's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    je bent het al aan het maken voordat je weet wat je gaat maken..
    geen wonder dat je vast komt te zitten, werk op z'n minst uit in uw kop of op papier. Ik zie nog geen logo, moet die ook nog komen? Begin misschien daarmee en denk dan na over de rest van de site

iTrader
    24 (88%)
    Bedankt voor de positieve opbouwende kritiek. Ik zal eventjes uitwerken en dan post ik het hier nog even! Wel het zit zo, ik weet wel wat ik wil en hoe het moet, maar toch komt het er niet. Ik denk dat het is omdat ik mijn portfolio toch echt wel goed wil hebben.

Mvg

iTrader
    24 (88%)
    Hier even een nieuwe link met wat aanpassingen. Een logo heb ik nog niet kunnen ontwerpen. Zit ik goed met de header, footer en content? volgens jullie?

http://www.fastwebdev.be/
    Laatst gewijzigd door marinho; 13 december 2007 om 14:47

iTrader
    24 (88%)
    De image ook al even online gezet op de host: http://www.fastwebdev.be/

iTrader
    144 (97%)
    basis is er maar je hebt geen geheel,

als ik jouw was zou k layers met tekst gewoon onzichtbaar zetten en van daar beginnen, normaal gezien werk je in de andere richting. K vind het wel beter als het orgineel al is dat wss gewoon mn ego omdat je mijn tips volgde

iTrader
    24 (88%)
    Haha :P Nog een klein updateje erbij en ik stop ermee voor vandaag. Morgen eens kijken voor eventueel een logo, voor de rest vind ik het goed. Ik dacht misschien nog een rounded shape langs mijn content zo int midden met laatste projecten eventueel?

http://www.fastwebdev.be

Crew Member Zero Grav's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Het mis echt afwerking. Wat ge hier gebruikt om uw werk voor te stellen is a 5 minute job (ik weet dat ge er zelf niet bij stilstaat bij het ontwerpen omdat ge 3 uur zit te denken over hoe ge het moet doen, maar ik heb het over het maken zelf).

Maar ik zou alleszins die 'Fast Web Dev' binnen uw wit vlak zetten en niet zomaar op de gestreepte achtergrond. Zo maakt ge het uzelf moeilijk om het echt mooi zichtbaar te krijgen.

Qua inhoud.. Welja, 't zijn gewoon 2 nieuwsparagrafen. Ik zou sowieso die 'laatste projecten' ergens implementeren, zodat ge minstens een 2de kolom hebt. En dan nog ergens zorgen voor een degelijke gridstructuur tussen die 2 kolommen om de ruimte wat op te vullen.

Member SyRuS.be's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marinho Bekijk bericht
    Haha :P Nog een klein updateje erbij en ik stop ermee voor vandaag. Morgen eens kijken voor eventueel een logo, voor de rest vind ik het goed. Ik dacht misschien nog een rounded shape langs mijn content zo int midden met laatste projecten eventueel?

http://www.fastwebdev.be
    Kzou er uwe sig op zetten

Neeh serieus:

Het is clean maar wat saai en duidelijk zonder doel voor ogen gemaakt. De basis is ok maar je zal eens wat moeten denken / schetsen / inspiratie opdoen.

iTrader
    24 (88%)
    Ik zie perfect wat jullie bedoelen en normaal heb ik er ook nooit problemen bij en teken ik mijn sites op een kladblok. Maar ja, nu moest het zo snel snel zijn aangezien de host al online was, ik nog 2 projecten heb, het examens zijn, en de vriendin constant hier is. Ik dacht dus snel een strak proper site online te gooien, maar jullie hebben gelijk, er is nog werk aan. Zoals Zero zegt, ik ga er een 2de retangle bij doen ivm de laatste projecten en dan eens zien voor een opvulling.

Op Die FastWebDev in mijn wit gedeelte te zetten twijfel ik toch nog wel hoor, dat zijn echt wel 2 verschillende uitkomsten.

Nogmaals bedankt voor de opbouwende kritiek.

iTrader
    144 (97%)
    paar off topic opmerkingen mss;

1. de host al online was;
    wat heeft dat ermee te maken
    2. nog 2 projecten,
    ik heb er 4, daarom rush ik nog niet vh een nr het ander
    3. dan zou ge beter studeren
    4. die moet zich maar met iets anders bezig houden / naar huis gaan

nee k wil gewoon ff zeggen; als ik u was zou k die container gewoon leeg maken en ff de kladblok erbij halen en beginnen tekenen. Als je dit site tot een werkelijke site gaat maken ga je volgens mij na een tijdje gewoon een nieuw design willen omdat er niet echt iets inzit dat je aanspreekt.

mvg

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Waar is de felle kleur?? Probeer toch een iets strakker kleurenschema te zoeken!

Tot zover mijn erg opbouwende kritiek

iTrader
    24 (88%)
    @fromalk: Haha Njah misschien heb je wel gelijk ivm met 1 & 4 :P Momenteel ga ik proberen de kleuren iets donker te krijgen, maar zodanig toch nog binnen het contrast blijven.
    En inderdaad waarschijnlijk staat er volgende maand weer een nieuwe site op, maar dan zit ik voorlopig toch even zoet .

@Offtopic: Het is zeker niet om af te breken, maar ik zie bij veel portfolio sites toch wel telkens dat de portfolio site niet zo mooi is als de werken die ze afleveren naar de klant toe. Hoe zou dit komen?

iTrader
    24 (88%)
    Updates: http://www.fastwebdev.be/
    Kleurtjes zijn iets donkerder, ik heb de kleur van de brush genomen.
    FastWebDev heeft een lichte shadow gekregen ook de kleur van de brush offcourse.
    Een zij retangle voor de Laatste Projecten.

Ik denk dat dit het zal worden. Misschien nog enige feedback?

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    persoonlijk vind'k de kleuren nogal licht en mist ge contrast in u geheel.

Member Xavez's schermafbeelding
    iTrader
    0
    * Véééél te weinig contrast mijn vriend .
    *Ook de letterhoogte en lijnhoogte mag wat groter (niet dat ik dit niet kan lezen, maar goed voor de ogen is het alleszins niet).
    * Waarom zo'n grote onbenutte ruimte bovenaan?
    * Iets meer kleur mag wel: een verschil in tint tussen de titels en de inhoud is al een goed begin
    * Hoe gaan de linkjes in je tekst eruit zien? Onderstreept...?

Member Oxalis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vind de layout niet echt goed verticaal gealigneerd (tekst dan, heb het liever dichter bij het optisch middelpunt). Nuja het is nog een preview.

iTrader
    24 (88%)
    Hoe bedoeld U precies? Grafisch staat alles gealiëneerd toch wel de inhoud niet omdat deze toch word toegevoegd in mijn div's.

Crew Member Devastate's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    uwe website staat te laag; waardoor uw tekst onder de denkbeeldige middellijn van uw browser valt; en da voelt een beetje ambetant aan.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten