Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member
    iTrader
    0

Verschil tussen Battlefield en Call of Duty?

Hallo iedereen, ik speel Black Ops en MW3 en ik weet hoe het allemaal gaat maar nu begint het beetje saaier te worden en dus ben ik van plan om BF te kopen en spelen. Maar weet iemand hier wat de verschillen zijn tussen BF en COD? Zijn er ook killstreaks in BF waarmee je gevechtsvoertuigen kunt gebruiken? Liefst antwoorden door degenen die allebei speelt.

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    Nee in BF zijn er geen killstreaks. BF is veel realistischer en lijkt echt meer op oorlogsgevechten

Verder zou ik dit filmpje eens bekijken

Modern Warfare 3 vs Battlefield 3 - You Decide! IGN Versus - YouTube
    ANDERLECHT CHAMPION

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiche Bekijk bericht
    Nee in BF zijn er geen killstreaks. BF is veel realistischer en lijkt echt meer op oorlogsgevechten
    lol :') nee dus..

CoD en BF zijn verschillend in dat opzicht dat CoD kleinere mappen zijn en enkel infantry.
    BF daarintegen zijn meesal grotere mappen & heb je nog vechicules zoals tanks, airplanes etc...

Battlefield & CoD zijn beide leuke games, maar jammergenoeg heb je een soort "Microsoft vs Apple" community die elkaar afschiet bij het minste. vCoD, CoD2, CoD4 & bf1942, BF2 blijven parels van games.

BF realistisch noemen is complete onzin. Het enige realistische zijn de models van de guns & voertuigen(en that's it). BF is een arcade game.. idem dito voor CoD.

Edit: Echte oorlogsvoering zou het tegenovergestelde zijn van wat BF & CoD te bieden heeft.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Battlefield draait om teamplay, samenwerking is het kernwoord.. maar dit lijken vele te vergeten.

Voor de rest; BF boven COD, altijd

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    ik speelde cod tot mw2, en heb alle battlefields sinds bf2 gespeeld, ik verkies gemakkelijk bf boven cod omdat het gewoon meer voldoening geeft

als je een kleine overgang wilt, koop dan direct de close quarters expansie bij bf3, die maps zijn zoals call of duty met betere engine

Approved 9-lifer
    iTrader
    20 (95%)
    Het enigste wat de realiteit evenaart is ArmA II. BF3 en CoD komen dan nog niet eens in de buurt...
    "Do not dwell in the past, do not dream of the future, concentrate the mind on the present moment."

- Buddha

Member jm188's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3L4X Bekijk bericht
    Het enigste wat de realiteit evenaart is ArmA II. BF3 en CoD komen dan nog niet eens in de buurt...
    true, maar arma2 is dan ook een oorlogsimulator , en niet echt geschikt voor het grote publiek

Member
    iTrader
    0
    Voor simulaties heb je Operation Flashpoint/ARMA, voor onrealistisch snelle close quarter combat heb je COD, en voor hetgeen daartussen heb je Battlefield, met grote open mappen waar je voertuigen kunt gebruiken en nu ook met kleinere infantry only mappen, zonder killstreaks weliswaar.
    Fiery the angels fell, deep thunder rolled around their shores, burning with the fires of Orc.

Member
    iTrader
    54 (100%)

Verder zou ik dit filmpje eens bekijken

Modern Warfare 3 vs Battlefield 3 - You Decide! IGN Versus - YouTube

In Battlefield, you are the killstreak!

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nogchistallion Bekijk bericht
    Hallo iedereen, ik speel Black Ops en MW3 en ik weet hoe het allemaal gaat maar nu begint het beetje saaier te worden en dus ben ik van plan om BF te kopen en spelen. Maar weet iemand hier wat de verschillen zijn tussen BF en COD? Zijn er ook killstreaks in BF waarmee je gevechtsvoertuigen kunt gebruiken? Liefst antwoorden door degenen die allebei speelt.
    Call of Duty = One Man Army, De MP van CoD zijn er altijd close range maps. Het spel hangt meestal af van je team maar je speelt telkens alleen om te winnen nooit echt in een team. In CoD Kan je rondrennen naar de enemy en Knifen enz.

Battlefield = Teamplay, De MP in Battlefield zijn meestal altijd grote maps en betere graphics. En dat je minder campers hebt in BF dan CoD is niet waar het is altijd ongeveer hetzelfde van campers. Bij Battlefield speelt het altijd af van je team en speel je ook in een team. Je kan ondersteuning vragen aan je team voor heal, kogels enz. Maar meestal spelen ze nu in de MP net hetzelfde als in CoD Alleen.

Het blijven bijden even leuke games. Voor de SP ga ik automatisch naar CoD omdat dat verslavender is dan de SP van BF. Voor de MP wissel ik af soms wil ik is met een voertuig wat killen dan ga ik naar BF en voor Close Range ga ik nog steeds naar CoD (ookal heb ik premium bij bf zodat ik toegang heb tot close quaters)
    You only see the back of the car because you can not keep me up!

Member surfo_x's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ach, pak gewoon waar je je het beste mee amuseert Voor mij was dit CoD maar, nu is het BF3. Het kan goed zijn dat dit veranderd maar dat betwijfel ik :P

Member
    iTrader
    0
    voertuigen

voor rest zijn het 2 franchises die naar de kloten geholpen zijn door winstbejag
    dude

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door All-In Bekijk bericht
    lol :') nee dus..

CoD en BF zijn verschillend in dat opzicht dat CoD kleinere mappen zijn en enkel infantry.
    BF daarintegen zijn meesal grotere mappen & heb je nog vechicules zoals tanks, airplanes etc...

Battlefield & CoD zijn beide leuke games, maar jammergenoeg heb je een soort "Microsoft vs Apple" community die elkaar afschiet bij het minste. vCoD, CoD2, CoD4 & bf1942, BF2 blijven parels van games.

BF realistisch noemen is complete onzin. Het enige realistische zijn de models van de guns & voertuigen(en that's it). BF is een arcade game.. idem dito voor CoD.

Edit: Echte oorlogsvoering zou het tegenovergestelde zijn van wat BF & CoD te bieden heeft.
    What this man says! Ik zou wel nog willen toevoegen dat de single player campaigns van Modern Warfare 1 tot en met 3 echt uitstekend zijn als je voor intense en snelle actie te vinden bent.

En ja, grafisch is BF3 een stuk mooier, maar aan de andere kant kan je COD quasi op ultra spelen terwijl diezelfde PC BF3 nog niet op low aan zou kunnen.

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Dit is niet echt de juiste plaats om dit te vragen, velen zijn hier anti-cod. Buiten voertuigen en teamplay: BF speelt gewoon anders, het zijn twee verschillende games en ik raad je aan BF eens uit te proberen

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Wat kwam er eerst? De kip of het ei?
    Have you played Atari today?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten