Wie vond dit ook zo'n geniaal verhaal hebben ?
Werkelijk één van de beste verhalen van de laatste jaren. Niet simpel, maar na wat bijlezen op internet snap ik het helemaal.
Wie vond dit ook zo'n geniaal verhaal hebben ?
Werkelijk één van de beste verhalen van de laatste jaren. Niet simpel, maar na wat bijlezen op internet snap ik het helemaal.
Geweldig verhaal, duidelijk geinspireerd door Apocalypse Now
Was ook een inspiratie voor de makers, net als het boek Heart of Darkness.
Goed spel imo. Zeer sterk verhaal, "leuke" setting (Dubai onder het zand). Alleen zijn de (pc) controls soms wel wat enerverend, bv. bij het cover zoeken. Andere kleine irritatie: het checkpoint systeem, da haat ik echt als de pest (in elke shooter).
Maar zoals eerder gezegd, ondanks de minpuntjes een zeer goed spel!
Het verhaal is misschien beter dan de gemiddelde CoD storyline maar onvoorspelbaar is het toch niet. Uiteraard beter dan een CoD maar Metro2033 en Stalker waren interessanter.
Technisch heel ondermaats. Een verplichte mouse smoothing & accel die je enkel kan uitschakelen door de ini's te editen met een fan-made tool aangezien de ini's niet plaintext zijn maar compressed. Ontoelaatbaar.
Verder vertoont dit spel de meeste texture pop-in van alle UE3-based games, te verwachten aangezien de console hardware waarvoor het ontwikkeld is ondertussen al meer dan een half decennium oud is. Load screens zijn zeldzaam, je character spawned vaak in een "holodeck" ruimte om vervolgens 1-2s te freezen terwijl de map verschijnt. Ook het cover systeem laat veel te wensen over. Sommige muren verschaffen geen cover, anderen wel, ik herinner me een toog in u vorm waar slechts 2 van de 3 muren als cover werkten.
Gameplay was goed maar kent duidelijke minpunten. Vijanden spawnen uit het niets maar wel nooit in je view, in bepaalde scenes clear je een kamer, loop je naar de enige uitgang en begint plots een net achter je rug gespawnde vijand op je te schieten. Gun handling is ok maar bepaalde damage values voelen erg "off", een armored infantry sterft pas na 3 rpgs zelfs op normal difficulty. Alle keuzes hebben nauwelijks invloed en je wordt voortdurend gerailroad.
Spoiler:
Een chaotische review die misschien te negatief lijkt maar dit spel is zeker de beste sp fps van dit jaar, het kon echter zoveel beter zijn indien niet ontwikkeld voor consoles.
Metro: daar ben ik het over eens, maar Stalker vond ik nu helemaal ni speciaal.
Ik heb dus echt amper problemen gehad: texture pop-up, blijven hangen na het spawnen, falende cover of vijanden die in je rug spawnen; allemaal geen last van gehad. Of toch wel, de pop-up in heel kleine mate.
Cover werkte elke keer, oké soms zaten er objecten in waarvan je je kan afvragen of ze wel kogels zouden tegenhouden, maar toch zat je er veilig achter.
Dat vijanden uit het niet spawnen is toch logisch
Het gebrek aan vrijheid is imo inherent aan aan game met een sterk verhaal. De meeste games die story driven zijn, stuwen je in bepaalde richting net omdat je zo het verhaal op z'n best beleeft. Sommige games geven wel de illusie dat je een enorme impact op het verhaal hebt. Als het puntje bij paaltje komt, blijkt het heel wat minder te zijn (Mass Effect reeks).
Ik snap je punt wel hoor: welke keuze je ook maakt, het spel gaat gewoon z'n eigen gang.
Spoiler:
Multiplayer ervaringen iemand?
Had al naar de TotalBiscuit review gekeken zoveel tijd terug en nu eens naar "review" op Zero Punctuation dat mij overtuigd heeft om het spel in huis te halen.
The Escapist : Video Galleries : Zero Punctuation : Spec Ops: The Line
Heb de demo gespeeld en vond het maar niks. die third person shooters is blijkbaar niets voor mij. En black ops 2 lijkt me ook tegen te vallen.
Wachten op battlefield 4 en ondertussen gta V
Dit verhaal was ge-ni-aal!
Ik vind het een zeer goed verhaal . ik ergerde me wel aan het coversysteem in single en multiplayer ( vooral in mp)
Lol, ik hoorde al veel over het goede verhaal van dit spel maar nooit echt overtuigd geraakt. Apocalypse Now is mn favo filmSpelen dit spel dus haha
Sterk verhaal inderdaad. Zeker een aanrader. Al was de gameplay nogal vreemd soms. Die heavies passen echt niet in dit soort game. Als ik iemand een stickybomb in zijn gezicht smijt, dan moet hij dood zijn![]()
Heb het spel net gedownload en ben nu volop aan de campaign bezig.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)