Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
    Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1

Iron Front: Liberation 1944

"Experience the deciding battles of the summer offensive of 1944 as either the Germans or the Red Army. Starting out as a simple soldier on either side, you will experience nerve-wracking, tactical combat – always caught between your orders from your senior, and reality on the battlefield. In the course of the story, both protagonists will be promoted to command tanks and even fighter planes in addition to their own troops. Southern Poland, where the hostile armies will clash with the latest weapons, is the setting. The Germans’ objective is clear – consolidate and regroup the remaining troops, stop the Red Army’s advance at all cost, or at least slow it down. As a Red Army soldier, the task less complex, but no less challenging: Break the resistance to enable an attack on Germany."

Release date

25/05/2012

Features

• Large-scale battles involving infantry, tanks and planes that re-enact a realistic development of the summer offensive of 1944
    • Over 40 vehicles and planes, including the Königstiger, the Katyusha, the Focke-Wulf Fw-190 and the notorious Stuka
    • Huge arsenal with authentic weapons, such as the Mauser Karabiner, the MP 40 and grenades, mines, etc.
    • Tactical combat and commands to troops and vehicles for a realistic “in the thick of it” feeling
    • Advanced game systems, such as realistic damage models for tanks, destructible environment, hitching and unhitching artillery, etc.
    • German and Russian campaign across eight missions, against an authentic backdrop
    • Varied mission objectives and a thrilling story of the final months of the war
    • Extensive multiplayer capabilities, with cooperative and PvP battles
    • Editor for creating your own missions

Trailer

Gameplay

Comment

Gisteren heb ik deze titel reeds vermeld in het ArmA-topic maar aangezien het hier om een standalone game gaat die imo alle aandacht verdient, leek een eigen topic wel op zijn plaats.

Iron Front is een WOII-game, gebasseerd op de ArmA2-engine. Verwacht dus enorm grote maps, de vrijheid om te gaan en staan waar je wil en het soort gameplay dat je vandaag de dag nog maar zelden ziet. En dat allemaal in een WOII-jasje.

Velen beweren dat de Invasion 44 mod voor ArmA2 deze game overbodig maken maar dat lijkt me wat kort door de bocht. Deze game zal vast en zeker iets toevoegen aan het ArmA-universum en hopelijk kan Iron Front met behulp van de community zijn plaatsje veroveren binnen het tactical shooter genre.

Ten slotte wil ik nog vermelden dat je deze game al voor minder dan €20 kan kopen dus voor het prijskaartje moet je het evenmin laten.

Laat weten wat jullie er van denken en misschien kunnen we elkaar in de nabije toekomst een keertje treffen in de multiplayer/coop mode!

B.T.

Member JSharps1981's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga em morgen via Steam aanschaffen denk ik. Releasedatum op GM site was opgeschoven naar zaterdag (26/05) wat ik al raar vind.
    Ben al hevige fan van de reeks sinds de originele OFP.

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JSharps1981 Bekijk bericht
    Ik ga em morgen via Steam aanschaffen denk ik. Releasedatum op GM site was opgeschoven naar zaterdag (26/05) wat ik al raar vind.
    Ben al hevige fan van de reeks sinds de originele OFP.
    Ik ga 'm waarschijnlijk wel retail kopen (amazon gok ik) omdat ander m'n downloadlimiet in 't gedrang komt.

Wist niet dat ie was opgeschoven bij GM. Gisteren zeiden ze daar nog dat ze morgen twee exemplaren zouden krijgen (GM Antwerpen, that is). Nu ja, ik wou hem toch al op amazon bestellen dus sowieso wachten tot volgende week.

iTrader
    0
    Ik zal deze namiddag eens in de GM hier in Mol gaan zien. Als em nie binnen is zalt steam worden.

iTrader
    0
    Nog steeds nie beschikbaar op steam, heb em maar via Gamersgate aangeschaft.

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JSharps1981 Bekijk bericht
    Nog steeds nie beschikbaar op steam, heb em maar via Gamersgate aangeschaft.
    Ondertussen ook beschikbaar op steam denk ik.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Yep beschikbaar op steam voor 26.99 euro.

Iemand al gespeeld, ervaringen delen, ... ?

Member Reggaesmurf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren gekocht, gameplay smoother dan de beginperiode van ArmaII. Misschien zelfs iets smoother dan ArmaII op dit moment, alleen is het spel bij mij al vaak gecrasht en het leek erop dat ik niet de enigste was.

De sfeer zit zeker goed en de dogfights zijn super. Ook lijkt het spel minder veeleisend dan ArmaII in Chernarus.

Member Redraptorx's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Multiplayer nog wel niet echt speelbaar, hoop dat ze die dedicated servers snel fixen.

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    yep hier ook paar crashes maar de performance is zoveel beter als in arma2

Multiplayer mag wel nog wat aandacht krijgen

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Heb net nog gameplay-filmpje gezien en de (vijandelijke) AI lijkt met momenten wel gruwelijk slecht?!

Member TOMMYGUN's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Hoe is de mutiplayer? Is er veel volk online? Ik heb ook wel filmpjes gezien van die trainingmissie maar die schieten er zo vaak naast terwijl ze er op mikken. Lijkt me zo moeilijk om bewegende vijanden te raken met een rifle.

Member conflict's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heb er ondertussen een paar missies opzitten in de duitse campaigne.

game straalt zeker een goede sfeer uit en het feit dat je het in native language kan beginnen doet dit zeker goed. Het speelt echt zoals de gewone arma. De moeilijkheidsgraad is zeker hoog genoeg en de save games zijn terug beperkt zoals indertijd met opf ( ben wel ineens op veteran beginnen spelen andere nog niet getest)

ik heb wel al verschillende crashes gehad waar de game gewoon vast kwam te zitten dus er zitten zeker nog wat foutjes in.

geluid ben ik ook tevreden over.
    animaties zijn ook goed. zo zal je zien dat je bolt action rifle elke keer zal herladen worden na elk schot. voor machine guns zal je om iets of wat accuraat the schieten moeten gaan liggen anders valt de recoil bijna niet te controleren ( wat ik ook goed vind )

mp heb ik nog niet getest

Member conflict's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wat meer getest en wat een probleem spel is dit.
    na reverten to safe soldaten die wapens verliezen ( en reverten met je veel doen ), atg s die je niet meer kan besturen aangezien de command in een keer ontbreekt. zo kon ik de eerste soviet missie niet uitspelen omdat ik als opdracht had een atg op een bepaalde plek te zetten.
    enorm veel crashes.
    sommige cutscenes die je niet kan skippen waardoor je na eer revert elke keer weer 5 min naar hetzelfde gesprek moet luisteren.
    ik raad de game zeker niet aan vooraleer de nodige patches komen

iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Was gisteren aan 't twijfelen in de Fnac, meepakken of niet. Uiteindelijk toch niet gedaan. Spel staat blijkbaar nog niet op punt, als ik zo wat rondlees op het internet. Ik koop zo'n spel voornamelijk om samen in Coop tegen de AI te spelen. En als je dan het niveau van die AI bekijkt...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten