ps, ik heb nu 1 antibiotica in mijn bezit.
ps, ik heb nu 1 antibiotica in mijn bezit.
Leuk bezig geweest nu, kan ik trouwens gewoon raw meat in mijn inventory houden? Of moet dat direct gekookt worden? Is voor te bewaren gewoon.
je kan woodpiles gewoln vinden in barns en zo maar je kan ze ook harvesten als je een bijl hebt. bij een boom gaan staan in het bos en dan recht klikken op de bijl in je inventory..
toevallig iemand langs de kanten van berezino die mij een blood transfusion kan komen geven? 1100 hp makes me sad inside![]()
Gisteren kunnen samenkomen met 4 man in een kleine groep huizen rond een magazijn. Ene van ons per ongeluk ne zombie gepulled en afgeschoten met zijn sniper (DOOOOM). Toen er geen zombies meer op ons afkwamen lagen er een stuk of 50 op de grond, nog doder (ja ze waren technisch gezien al dood). Echt heerlijk hoe iedereen aant stressen is op die moment buiten mezelf omdat ik door mijn trip naar Cherno een zak vol met kogels had voor men revolver. Allemaal op nu![]()
aero ik kan je eventueel bloed geven maar ik kan pas rond 15u deze namiddag online komen..
ps fenumeher het zijn eigenlijk geen zombies, maar infected people gelijk in 28 days later![]()
Terug se. Is er nog iets veranderd ondertussen? +-7 dagen weggeweest
klinkt goed kookie, ik heb mijn eigen bloodpacks maar kheb dus die tweede persoon nodig om ze toe te dienen![]()
Kheb ook al eens een crash tegengekomen maar daar lag enkel een sniper zonder ammo. Best wel kak want ik weet dat ik nooit ammo zou vinden hiervoor...
& Cookie: Ja had het al wat opgezocht op youtube hoe je dat allemaal moest doen.
Word hier trouwens ook soms samengespeeld? Ik heb wel geen headset. Anders maar alleen survivor spelenOok wel goed. Nu maar is op zoek gaan naar een grotere bag om meer dingen in te verstoppen. Heb alles om de dag te kunnen overleven kwa voedsel en drank, hervulbare bottles (3). Enkel nog geen medicijnen of spaken, dus moet die infected wat gaan vermijden of geen al te zotte dingen gaan doen.
karma bestaat in dit spel
gisteren een viertal mensen geholpen, en op de weg terug naar mijn kampje om te "herladen" ben ik langsgeweest in een geel huis waar ik een guillie en een cammo suit vond. Even later een heli tegengekomen, waarbij twee cammo's lagen en zo'n L85 met infra red. Gun aan mijn buddy gegeven die mij soms cover geeft, nu vier cammo's in reserve tegen dak dood ga. epic. Nu nog nvg's?
hehewelja ik had het gevoel dak het ergens verdiende ook. Mijn humanity staat zo hoog op dit moment daj zelfs geen hartslag hoort als je bij mijn karakter staat
ben trouwens op weg naart zuiden. als je wil kan je me op skype toevoegen (zie mijn sig)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)