Pagina 60 van 240 EersteEerste ... 105056575859606162636470110160 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.181 t/m 1.200 van 4790
    Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaMentor Bekijk bericht
    Opeens massa's mensen die doodvallen op de 9cakes server inclusief 2 teammates. Ik vrees voor een hacker of iemand in debug forest.

Voor de veiligheid zijn we maar rap uitgelogged.
    Ik ben erdoor doodgegaan, weet niet wat het was, net gespawnd, lig neer in firestation in Cherno en hoppa, dood :l.

Approved 9-lifer T-Blade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    waar vindt ik die 9cakes server btw? Heb eens tussen de server list op de sixlauncher gekeken, maar daar staat hij niet tussen.

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    daar is een search box waar ge 9cakes kunt ingeven

wel 1 maal gezien dat "Stimulus" iemand heeft gekilled

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Gewoon op naam sorteren. Is een van de BE servers, zonder Zombie RPG in de titel. Staat quasi bovenaan dus.

Approved 9-lifer T-Blade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heb het gevonden, Wist niet dat er nog meer text stond na de server properties. Dus zag enkel servers BE1, NL1, USxx, UKxx enz .. dacht dat dat het was :d

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaMentor Bekijk bericht
    Opeens massa's mensen die doodvallen op de 9cakes server inclusief 2 teammates. Ik vrees voor een hacker of iemand in debug forest.

Voor de veiligheid zijn we maar rap uitgelogged.
    Doeme, ik had dit eerder moeten lezen. Ik spawnde net ook in de 9cakes server. Ik was nog geen 3 seconden ingame, tot ik plots voor een of andere reden doodval. De omgeving verdween plots, en zag achter mij een dude in een ghillie suit staan. Grrrrrrrr

Member h0us3cat's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Zou dit legit zijn?

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door h0us3cat Bekijk bericht
    Zou dit legit zijn?
    Waarom zou het dat niet zijn, het is Armaholic, geen louche site die je via Google vindt.

Member dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    2
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3L4X Bekijk bericht
    Waarom zou het dat niet zijn, het is Armaholic, geen louche site die je via Google vindt.
    Armaholic staat nochtans ook op google.

Het is gewoon een mod als een ander, maar volgens mij wil ie weten of het online werkt. Ik vermoed van niet. Tenzij een gameserver die specifieke mod toelaat of gewoon geen signature checks doet (maar of dat laatste mogelijk is weet ik niet)... Dayz laat volgens mij server eigenaars niet toe om ook andere mods toe te laten.

Maar je kan het altijd proberen. Hoogstens wordt je door BE gekicked of kan je gewoonweg niet connecteren.
    Laatst gewijzigd door dunno; 23 juni 2012 om 17:17 Reden: esthetica

Member h0us3cat's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunno Bekijk bericht
    Armaholic staat nochtans ook op google.

Het is gewoon een mod als een ander, maar volgens mij wil ie weten of het online werkt. Ik vermoed van niet. Tenzij een gameserver die specifieke mod toelaat of gewoon geen signature checks doet (maar of dat laatste mogelijk is weet ik niet)... Dayz laat volgens mij server eigenaars niet toe om ook andere mods toe te laten.

Maar je kan het altijd proberen. Hoogstens wordt je door BE gekicked of kan je gewoonweg niet connecteren.
    Dit dus mag niet van DayZ staff.

Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    39 (100%)
    Heb dus ook Arma II en DAYZ geinstalleerd, maar ik moet zeggen dat het enorm traag draait op mijn systeem. Iemand tips / patches om de gameplay wat te verbeteren?

Member loyezthijs's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Plots los in de wilderniss gespawnd, net toen mijn gear wat begon te komen. Op BE1 server trouwens.

iTrader
    16 (100%)
    Net 2 murders gepleegd. Was opnieuw gespawned na die kill van die cheater van daarnet, en spawnde in Balota. Besloot om als een malle gewoon naar de airfield te gaan aangezien ik toch niets te verliezen had. IK had al een 2tal zombies achter me aan toen ik via de achterkant van de airfield de toren in wou. Alleen zag ik ook 2 survivors richting airfield lopen. Ik had hen gezien, maar ik denk niet dat ze wisten dat ik hen gezien had. Ik heb ze maar gewoon links laten liggen aangezien ik toch geen wapens had.

Ik liep de toren in, en vond een lijk, met een AK zonder ammo. Had ondertussen al een shit load aan zombies achter me aan, dus besloot ik maar om via de ladder naar beneden te gaan. Zo via de voorkant van de toren omgelopen naar de hangars. Daar vond ik gelukkig een Winchester met een paar clips, dus kon ik me wel verdedigen. Ik liep dan weer naar de achterkant van de hangars om nog eens richting tower te gaan. Toen ik de laatste hangar omliep zag ik een van de 2 survivors op de grond liggen, richtend naar de ingang. Waarschijnlijk dachten ze dus dat ik nog binnen zat.

Heb geen risico genomen, en die kerel meteen een kogel door z'n kop geknald. Aangezien ik nu gewapend was, en zij met 2 zijn, en zijn houding niet meteen friendly uitademde wist ik dat ik anders de pineut was. Die kerel was al dood, maar zijn buddy liep nog rond. Ik ging weer even de toren in, en hoorde plots schoten. Eventjes gewacht, en kom dan rustig naar buiten gecrouched, tot ik plots die andere surviror zag liggen.

Het was een ontzettend intens vuurgevecht, maar gelukkig was ik diegene die er als winnaar uitkwam. Wel met de nodige bloodloss, maar gelukkig had een van de lijken 2 cooked meats liggen. Wel nog steeds maar 4500 bloed over, maar heb wel quasi alles van tools, drinken en voedsel kunnen looten, dus dat valt mee. Morgen maar eens wat dieren jagen en raw meat koken zodat mijn bloed toch weer wat opgekrikt wordt.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Platinum Member rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    135 (100%)
    Na enkele uren eindelijk matchet gevonden liep al enkele uren met 4k blood en kon eindelijk men vlees koken *0*

AnD
    AnD is offline
    Member AnD's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag is het heel erg met me, ik ben zeker 5 keer heel snel achter elkaar gedood door bandits. De 2de die me kilde zei nog dat hij friendly was en een paar seconden later lag ik daar dood neer.

Net de laatste keer dat ik speelde, ik heel blij dat ik een camouflage pack (zo een groen, dacht gigli of zoiets) had gevonden en had een tweeloops shotgun met 1911 pistool, ik was aan het wegsluipen want ik had al schoten gehoord en toen ik voorbij een aantal zombies wegsloop hoorde ik een schot en was het gedaan, volgens mij was het een sniper.

Normaal vind ik het niet erg als ik gedood word, maar vandaag is het zeker al 5x geweest en dat op een 2tal uur tijd.

Ik zou ook eens in teamverband willen spelen, gewoon om die bandits een les te leren.

Approved 9-lifer Tritser's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    allen die mee met ons in team willen spelen, voeg me toe op steam : Tritser
    Kgeef je de ts details dan wel

Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Member nixie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    wa een low res skins!

Platinum Member rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    135 (100%)
    FPS > Grfx

Zeker bij Arma

Member spoon's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    Weblogs
    2
    denk dat nixie het eerder zegt omdat hij amra X heeft en dus highres texture heeft
    denk ik he

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten