Check eerste post van thread aub.
Gelieve tijdstip en manier om allemaal zelfde server te joinen voor stellen aub.
dank u
Check eerste post van thread aub.
Gelieve tijdstip en manier om allemaal zelfde server te joinen voor stellen aub.
dank u
Ik kan wel aanraden om 's nachts minstens je hdr op te zetten, maakt toch wel een groot verschil. Als het 's nachts droog is is het trouwens wel goed te doen. Maar als het begint te regenen is het echt hopeloos. Wij hebben zo gisteren 2u in het donker terwijl het regent rondgelopen op een veteran server. En dan raak je elkaar wel soms heel erg makkelijk kwijt.
Langs de ene kant ontzettend vervelend, maar langs de andere kant vond ik het ook wel ontzettend vet!
ik blijf dus respawnen als een bandit![]()
Nog iets cool aan arma is dat het een echte kalender gebruikt, als het echt donker is dan zal de server een dag hebben gekozen zonder volle maan want als er wel een maan is dan is het op de meeste plaatsen wel ietwat te doen om zonder nightvision rond te lopen.
Trouwens ik stel voor dat we een paar meetingpoints afspreken als je wil samenspelen met iemand. Kvind Stary bijvoorbeeld al een goeie.
server, iets met "EU8" erin
kom op join
hoe moet je die morphine gebruiken????
Laatst gewijzigd door Muhtar; 20 mei 2012 om 00:32
mss ook een vaste server kiezen waarop jullie spelen. zodat tenten enzo goed opgeslagen worden![]()
Vandaag run naar Elektro gedaan.. Heb super lekkere loot gevonden en eindelijk et gevoel gekregen dattek vooruitgang heb geboekt![]()
Ik heb Arma 2 gekocht enkel voor deze mod en ben hem nu aan het installeren
Ik heb enkele Let's plays gekeken op youtube en het ziet er echt goed uit
Mijn Steam ID : Okselzwam
Laatst gewijzigd door Kiro; 20 mei 2012 om 21:38
Shit, ik was net in de buurt van elektro. Vind ik een lijk van ne andere speler, zonder bij na te denken dat er nog ne bandit in de buurt kan zijn. Check zijn gear, vind echt goeie dingen voor de eerste keer. Ik pak wat ik nodig heb, bam in mijne rug dood geschoten. :/
Kzal ne keer kijken voor een server open te gooien.
plus moet vree krachtig zijn en ge kunt ni zomaar een private server voor DayZ krijgen![]()
Ja idd, tis nie gelijk ff een minecraft server open te doen hè![]()
true, ik denk niet dat je zomaar een server kan openen volgens dat ik ergens op de site gelezen heb. Maar als housecat eentje opent, zal het zeker ne goeie zijn!
Tijd om met een goed gevulde maag wat zombies te gaan afknallen
Of more likely, erdoor ge-owned te worden
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)