ouch die kerel moet vloeken!
ook de gebouwen leren waar je in kan.
Er zijn gebouwen met 2 ingangen. In zo een gebouw lopen en de andere kant eruit.
Zo kan je ook zombies kwijtspelen (in gebouwen stappen ze traag)
ouch die kerel moet vloeken!
ook de gebouwen leren waar je in kan.
Er zijn gebouwen met 2 ingangen. In zo een gebouw lopen en de andere kant eruit.
Zo kan je ook zombies kwijtspelen (in gebouwen stappen ze traag)
ojee ik ben een noob...
vandaag pas gemerkt hoe ik de backpack moet gebruiken..
hiervoor gebruikte ik alleen de slots van men inventory voor items
speel al 3 weken
hmm da wetek ook nie die backpack :o kan iemand me helpen?
backpack tips uit mijn tekst (work in progress)
volledige tekst komt er nog aan vandaag.- rugzak
types: -naam/# slots/where to find/chance to find-
*vestpouch: 4 slots (civilian houses, shops, deerstands) (zelden)
*coyote pack: 8 slots (hiermee spawn je, spawnt niet in gebouwen) (niet - tenzij een speler ze daar achterliet)
*assault pack: 12 slots (deerstands, military buildings) (soms)
*czech backpack: 16 slots (civilian houses, shops, deerstands) (vaak)
*alice pack: 20 slots (civilian houses, shops, deerstands) (vaak)
*coyote backpack: 24 slots (deerstands, military buildings) (zelden)
*oprapen: je start altijd met een coyote pack. als je een andere backpack tegenkomt kan je deze oprapen. Leg eerst je eigen backpack bij een lootpile want anders heb je kans dat die verdwijnt bij het oprapen van een ander. Open een lootpile, scroll in de item lijst helemaal naar onder en selecteer je backpack. klik op de pijl naar links om hem bij de loot te leggen. Indien er geen lootpile is kan je er zelf eentje maken door een item van lage waarde te selecteren in active inventory en onderaan op drop te klikken. Het item ligt nu aan je voeten. Indien je geen optie krijgt om het item als lootpile te bekijken wacht een 10-15 seconden en klik en houd de rechtermuisknop in zodat je beeld inzoomt. Neem nu de nieuwe backpack op door er naar te kijken, scrollen met je muiswiel en "take backpack" te selecteren. Vergeet niet van je oude backpack te looten door er naar te kijken, te scrollen en "open backpack" te selecteren.
Indien je een backpack vindt maar geen opties krijgt om ze op te rapen, open dan je gear. Er is veel kans dat er loot onder de backpack ligt, raap deze eerst op, en sluit je gear. nu zal je de backpack kunnen oprapen.
*openen: je kan items vanuit je active gear in je backpack steken door te dubbelklikken op het backpack icoontje of door er 1x op te klikken en dan onderaan open backpack aan te klikken. Fysiek verandert er niet veel aan het inventory scherm, buiten de vermelding bovenaan links van het type backpack je bij hebt en hoeveel vrije slots op dit moment. Als er bv staat "coyote pack 8/8" heb je je coyote pack geopend en zijn er 8 item slots vrij. onder deze tekst staat een lijst met item namen en cijfers links en/of rechts ervan. Als je je backpack geopend hebt vertegenwoordigen de cijfers links van de omschrijving het aantal dat in je backpack zit, terwijl de cijfers rechts het aantal is in je active inventory. Door op de pijlen naar links of naar rechts te klikken kan je dingen in je backpack steken of vanuit je backpack in active inventory steken.
Wat gebeurd er als je vb. in uw val van een dak vlug Abort doet? (in air), val je dan gewoon terug neer als je reconnect op dezelfde of andere server?Zou het eens moeten testen
LOL. Net weer epic noob geowned. Kdenk dat het een hacker was.
Ik ben een kameraad(newb) aant helpen uit elektro. We lopen net het bos in en we worden langs achter beschoten door een M4 CC SD. Dat was al wtf lopen!
We schuilen snel achter een dikke boom en ik bandage mn kameraad met 3000blood.
Vervolgens lean ik achter de boom uit met mijn CZ en BOOM HEADSHOT. Op zen Ghilly bakkes e.
Instakill. DIe kerel had coyote , ghilly, dragunov , m4 sd , m9sd , beartraps , alles wat ge wilt eig.
Naam : [Team6] DuDas
I smelled hacking
Bon, eergisteren neergeknald (dicht bij men tent).
Gisteren terug begonnen (was eerst van zin gewoon te stoppen), aan Solnichny gespawned.
ATV gevonden en die gerepaired (ondertussen nog een coyote backpack gevonden) en naar men tent gereden. Zie ik dat zo goed als alles er nog in zit.
Heb even alles overgeheveld naar een andere server (waar ook de ATV staat), maar nu zoek ik nog een deftige plek om een kampje op te zetten.
Denk wel dat ik door een hacker ben neergeknald, kon redelijk wat verdragen en was rond de periode dat hier veel klachten waren over hackers.
gisteren weer een dcer tegengekomen.
DCen zodat u lijk verdwijnt is echt SAAAAAAAAAAAAAAI
Tips voor DayZ beginners:
voor je begint: ik kort Active Inventory af als AV. Dit zijn de items die je in je gear op de rechterkant ziet, zoals je main weapon met ammo en de items die zichtbaar in die slots zitten. In je AV kan je food, drinks, ammo, medical supplies en vehicle parts steken.
Daarnaast heb je nog je Secondary Active Inventory, Hierin komt je side arm + ammo voor side arms en bandages.
Het muiswieltje en middelste muisknop zijn de standaard knoppen om ingame zaken te doen. Als je een tekst ziet verschijnen op je scherm kan je dit activeren door middelste muisknop in te drukken. Scrollen kan extra opties op het scherm brengen indien voorhanden.
- basic gear (wat je écht nodig hebt om te overleven)Spoiler:
- zombiesSpoiler:
- spelerSpoiler:
- rugzakSpoiler:
- voertuigenSpoiler:
- tenten
Spoiler:
- 's nachts spelen
Spoiler:
- goed om weten (bugs en andere info)
Spoiler:
useful tools:
loot/vehicle spawn map
weapons chart
-Fritz ze Friendly Doctor op skype : fritzzefriendly
Laatst gewijzigd door KoOkiE; 24 juli 2012 om 15:56
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)