Pagina 117 van 240 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119120121127167217 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.321 t/m 2.340 van 4790
    Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hoe doen sommige zo'n ingame geluidjes? Zoals deze hilarische voorbeelden:

DayZ - Riding Dirty - YouTube - Riding Dirty
    DayZ - Scaring People - YouTube - Scaring People

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjnorre Bekijk bericht
    Oh ok ik dacht dat iedereen altijd op 9cakes speelde :-)
    Nope, ik vertrouw die mannen als Megamentor en Nixie voor geen haar. Heb altijd schrik dat die ons gaan neerknallen aangezien ik ondertussen al een beetje weet hoe ze spelen.

Wij pakken altijd wat random servers, alhoewel we nu wat meer op de gamer.nl server gaan spelen.

iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quecera Bekijk bericht
    Hoe doen sommige zo'n ingame geluidjes? Zoals deze hilarische voorbeelden:

DayZ - Riding Dirty - YouTube - Riding Dirty
    DayZ - Scaring People - YouTube - Scaring People
    Direct communication. via de ':' knop door de chat mogelijk scrollen, en dan Caps lock inhouden, en dan kan je voice communication doen.

Banned Quecera's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Direct communication. via de ':' knop door de chat mogelijk scrollen, en dan Caps lock inhouden, en dan kan je voice communication doen.
    Ja dat wist ik al, maar hoe doe je geluidjes die van in je soundkaart komen? Vb zoals een soundboard. Enige manier die ik nu weet voor dit spel is gewoon uw microfoon in het oorschelp van je headset steken haha

iTrader
    16 (100%)
    Ja dat wist ik al, maar hoe doe je geluidjes die van in je soundkaart komen? Vb zoals een soundboard. Enige manier die ik nu weet voor dit spel is gewoon uw microfoon in het oorschelp van je headset steken haha
    Die dude op zijn bike zal misschien gewoon externe boxjes ofzo door zijn headset/speakers laten horen.

Die scaring dude heeft volgens mij bepaalde sound files verandert in windows, waardoor bepaalde vocal orders worden geswitched door custom sounds? Geen idee eigenlijk.

iTrader
    16 (100%)

Bijna in mijn broek gedaan van het lachen

Approved 9-lifer Thysios's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Eerste ervaring in DayZ:

Begin op de kust en wordt al onmiddelijk gespot door een zombie (letterlijk 10 stappen gezet) en begin dan te lopen op een heuvel terwijl ik zigzag doorheen de bomen (had ik ergens gelezen) en kom dan bij een soort boerderij waar allemaal rondkruipende zombies zijn en vind in een schuur een jerrycan en een hatchet... geen flauw idee hoe ik zou moeten overleven, nochtans vele beginner guides gezien en gelezen Zou ik onmiddelijk in een grote stad moeten gaan? maar dan wordt ik toch quasi onmiddelijk geowned door een horde zombies? of gewoon 'take weapon and run the fuck out' ?

Member
    iTrader
    0
    Bij Realtek onboard kaartjes kun je bij Playback je "Speakers" (Realtek High Definition Audio) als default device zetten, dan bij Recording je "Stero Mix" (Realtek High Definition Audio). Dan op de laatste nog even rechtermuis klik => properties => 2e tabblad => Listen to this device aanzetten en als playback even je normale output selecten (handig bij bijvoorbeeld USB headsets, als je audio altijd door je onboard speakers komt dan hoeft die laatste stap niet). Dan even het spel opstarten en bij audo instelling even de default knop gebruiken en dan de bitrate op 128 zetten. Dan zul je de volgende x dat je broadcast afspelen wat je 'hoort'.

Beide devices als default instellen is heel belangrijk, met de nadruk op beide.

Approved 9-lifer Juve9le's schermafbeelding
    iTrader
    11 (92%)
    iemand die een M4 SD wil traden voor een van mijn guns?

http://i50.tinypic.com/2kk8wo.jpg

Member Sefier's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    damn , mooie wapens heb je daar

iTrader
    11 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Nixken_ Bekijk bericht
    damn , mooie wapens heb je daar
    3 helicrashes gevonden vandaag op 15 min, daar 4-5 guns van gehaald. Daarmee op wat snipers gaan jagen en zo blijft het lijstje groeien natuurlijk.

Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    3 helicrashes gevonden vandaag op 15 min, daar 4-5 guns van gehaald. Daarmee op wat snipers gaan jagen en zo blijft het lijstje groeien natuurlijk.
    Had gehoord dat de FAL samen met de L85 uit het spel verdwenen waren?

iTrader
    1 (100%)
    Ben zelf nog vrij nieuw in het spel , Heb alleen nog maar triestige wapens gevonden.
    Momenteel heb ik de Lee rifle .

Ik neem aan de heli crashes dieper in de map te vinden zijn ?

iTrader
    16 (100%)
    Enfield wordt door iedereen echt onderschat. Ja, het is luid, maar dat ding is belachelijk accuraat, zelf over +500m schiet je vaak makkelijk raak en is het nog steeds een ko. Over korte afstand is het altijd een instant kill. Enige nadeel vind ik het geluidsvolume, en dat het niet zo snel na elkaar kan schieten. Maar als je in het begin een Enfield vindt (en je vindt ze vrij makkelijk) kan je jezelf meer dan goed verdedigen.

Choppers vindt je verspreidt over de gehele map, altijd in open velden.

iTrader
    1 (100%)
    Wel , heb net een bootje gevonden en wat jerry cans benzine in gegoten.
    Nu moet ik het nog volledig maken ..

Maar het is vrij saai om dit spel alleen te spelen. lijkt me zoveel leuker met een groep. Gisteren nacht was ik aan het rondlopen in Elektro , en werd ik beschoten door iemand , maar nadien doken er 6 mensen op uit het niets en hielpen me met blood transfusion en bandages!

Ik ben meer een late night speler. van 19u tot ongeveer 6u . als er nog mensen zijn die tijdens deze uren spelen. Hit me up!

iTrader
    11 (92%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaMentor Bekijk bericht
    Had gehoord dat de FAL samen met de L85 uit het spel verdwenen waren?
    L85 AWS(infrared scope) is tijdelijk disabled(samen met de ghillie suit en nog wat stuff). Die komen normaal later terug. FAL(alle versies) zit nog in de game, heb er daarnet nog mee rondgelopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door _Nixken_ Bekijk bericht
    Ben zelf nog vrij nieuw in het spel , Heb alleen nog maar triestige wapens gevonden.
    Momenteel heb ik de Lee rifle .

Ik neem aan de heli crashes dieper in de map te vinden zijn ?
    Lee Enfield is zeer sterk zoals Rubmifer al zei, one shot one kill en zeer accuraat. Nadeel is dan wel trage rate of fire.

http://i46.tinypic.com/v76ohd.jpg per server restart gaat ge er 3-4 vinden

iTrader
    1 (100%)
    Thanks voor de map. Zal als het licht is eens rondkijken.
    Maar meestal geraak ik niet zo ver

iTrader
    1 (100%)
    Maar moesten er mensen zijn die intresse hebben om een squad of dergelijke op te starten.
    Laat maar iets weten via pm . Zou dit spel graag spelen in team verband. Alleen is het vrij hard om lang te leven

Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juve9le Bekijk bericht
    L85 AWS(infrared scope) is tijdelijk disabled(samen met de ghillie suit en nog wat stuff). Die komen normaal later terug. FAL(alle versies) zit nog in de game, heb er daarnet nog mee rondgelopen.
    More like bugged.

Approved 9-lifer Fenumeher's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thysios Bekijk bericht
    Eerste ervaring in DayZ:

Begin op de kust en wordt al onmiddelijk gespot door een zombie (letterlijk 10 stappen gezet) en begin dan te lopen op een heuvel terwijl ik zigzag doorheen de bomen (had ik ergens gelezen) en kom dan bij een soort boerderij waar allemaal rondkruipende zombies zijn en vind in een schuur een jerrycan en een hatchet... geen flauw idee hoe ik zou moeten overleven, nochtans vele beginner guides gezien en gelezen Zou ik onmiddelijk in een grote stad moeten gaan? maar dan wordt ik toch quasi onmiddelijk geowned door een horde zombies? of gewoon 'take weapon and run the fuck out' ?
    Best dat ge zombies gewoon ontwijkt tot ge een hatchet hebt. Eens ge dit hebt in uw toolbox => rechtermuisknop => remove from toolbox => reload en hakken maar! Als ge eten, drank en bandages tegenkomt pakt ze maar mee want de zombies kloppen u ook tot moes anders
    Zo veel mogelijk sluipen en kruipen in een zombie gebied is sterk aangeraden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten