Hoe doen sommige zo'n ingame geluidjes? Zoals deze hilarische voorbeelden:
DayZ - Riding Dirty - YouTube - Riding Dirty
DayZ - Scaring People - YouTube - Scaring People
Hoe doen sommige zo'n ingame geluidjes? Zoals deze hilarische voorbeelden:
DayZ - Riding Dirty - YouTube - Riding Dirty
DayZ - Scaring People - YouTube - Scaring People
Nope, ik vertrouw die mannen als Megamentor en Nixie voor geen haar. Heb altijd schrik dat die ons gaan neerknallen aangezien ik ondertussen al een beetje weet hoe ze spelen.
Wij pakken altijd wat random servers, alhoewel we nu wat meer op de gamer.nl server gaan spelen.
Die dude op zijn bike zal misschien gewoon externe boxjes ofzo door zijn headset/speakers laten horen.
Die scaring dude heeft volgens mij bepaalde sound files verandert in windows, waardoor bepaalde vocal orders worden geswitched door custom sounds? Geen idee eigenlijk.
Bijna in mijn broek gedaan van het lachen
![]()
Eerste ervaring in DayZ:
Begin op de kust en wordt al onmiddelijk gespot door een zombie (letterlijk 10 stappen gezet) en begin dan te lopen op een heuvel terwijl ik zigzag doorheen de bomen (had ik ergens gelezen) en kom dan bij een soort boerderij waar allemaal rondkruipende zombies zijn en vind in een schuur een jerrycan en een hatchet... geen flauw idee hoe ik zou moeten overleven, nochtans vele beginner guides gezien en gelezenZou ik onmiddelijk in een grote stad moeten gaan? maar dan wordt ik toch quasi onmiddelijk geowned door een horde zombies? of gewoon 'take weapon and run the fuck out' ?
Bij Realtek onboard kaartjes kun je bij Playback je "Speakers" (Realtek High Definition Audio) als default device zetten, dan bij Recording je "Stero Mix" (Realtek High Definition Audio). Dan op de laatste nog even rechtermuis klik => properties => 2e tabblad => Listen to this device aanzetten en als playback even je normale output selecten (handig bij bijvoorbeeld USB headsets, als je audio altijd door je onboard speakers komt dan hoeft die laatste stap niet). Dan even het spel opstarten en bij audo instelling even de default knop gebruiken en dan de bitrate op 128 zetten. Dan zul je de volgende x dat je broadcast afspelen wat je 'hoort'.
Beide devices als default instellen is heel belangrijk, met de nadruk op beide.
iemand die een M4 SD wil traden voor een van mijn guns?
http://i50.tinypic.com/2kk8wo.jpg
Ben zelf nog vrij nieuw in het spel , Heb alleen nog maar triestige wapens gevonden.
Momenteel heb ik de Lee rifle .
Ik neem aan de heli crashes dieper in de map te vinden zijn ?
Enfield wordt door iedereen echt onderschat. Ja, het is luid, maar dat ding is belachelijk accuraat, zelf over +500m schiet je vaak makkelijk raak en is het nog steeds een ko. Over korte afstand is het altijd een instant kill. Enige nadeel vind ik het geluidsvolume, en dat het niet zo snel na elkaar kan schieten. Maar als je in het begin een Enfield vindt (en je vindt ze vrij makkelijk) kan je jezelf meer dan goed verdedigen.
Choppers vindt je verspreidt over de gehele map, altijd in open velden.
Wel , heb net een bootje gevonden en wat jerry cans benzine in gegoten.
Nu moet ik het nog volledig maken ..
Maar het is vrij saai om dit spel alleen te spelen. lijkt me zoveel leuker met een groep. Gisteren nacht was ik aan het rondlopen in Elektro , en werd ik beschoten door iemand , maar nadien doken er 6 mensen op uit het niets en hielpen me met blood transfusion en bandages!
Ik ben meer een late night speler. van 19u tot ongeveer 6u . als er nog mensen zijn die tijdens deze uren spelen. Hit me up!
L85 AWS(infrared scope) is tijdelijk disabled(samen met de ghillie suit en nog wat stuff). Die komen normaal later terug. FAL(alle versies) zit nog in de game, heb er daarnet nog mee rondgelopen.
Lee Enfield is zeer sterk zoals Rubmifer al zei, one shot one kill en zeer accuraat. Nadeel is dan wel trage rate of fire.
http://i46.tinypic.com/v76ohd.jpg per server restart gaat ge er 3-4 vinden
Thanks voor de map. Zal als het licht is eens rondkijken.
Maar meestal geraak ik niet zo ver![]()
Maar moesten er mensen zijn die intresse hebben om een squad of dergelijke op te starten.
Laat maar iets weten via pm . Zou dit spel graag spelen in team verband. Alleen is het vrij hard om lang te leven![]()
Best dat ge zombies gewoon ontwijkt tot ge een hatchet hebt. Eens ge dit hebt in uw toolbox => rechtermuisknop => remove from toolbox => reload en hakken maar! Als ge eten, drank en bandages tegenkomt pakt ze maar mee want de zombies kloppen u ook tot moes anders![]()
Zo veel mogelijk sluipen en kruipen in een zombie gebied is sterk aangeraden.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)