Ja, lijk hoe ik afgeslacht wordt door u op Nexuiz?![]()
Ja, lijk hoe ik afgeslacht wordt door u op Nexuiz?![]()
Heb effe een gameplay video gemaakt voor de mensen die nog niet weten of ze hem willen kopen. Ik ga hem zeker halen.
Sniper Elite V2 gameplay (part 1) - YouTube
Iemand ervaring met de multiplayer?
Redelijk goed spel, maar er is gewoon geen stealth, wat toch zou mogen in een sniper game. Je ligt ergens vanboven in een huis, schiet 1 duitser neer en de rest begint meteen allemaal op je af te lopen. Alsof ze allemaal direct weten waar de sniper zit, cover zoeken doen ze ook meestal niet. Bedenkelijke AI dus.
T'is fun game voor tussendoor, maar mss eerder aankopen aan een budget prijs.
Volgens de reviews is het ne mindere. Had potentieel.
Lijk bij de eerste, kheb mij daar mee geamuseerd maar der zat zoveel meer in en der zaten zoveel dingen in waark mij aan ergerde.
Ja maar wat ze aanhalen is juist waark voor vreesde, amper stealth. Vanaf ge u eerste schot lost weet alleman u zitten en het gewoon een schietkraam.
Ma soit, kheb het idd nog ni gespeeld dus mag der eig ni veel over zegge.![]()
Pff, den eerste (ghost warrior) begon ook redelijk goed, en na een halfuurke smeten ze daar weer gewone actie in à la CoD.
Khou ook wel van een uitdaging, dermee dak juist teleurgesteld (ga zijn?) da ze lijk kiekes zonder kop door u kogels lopen.![]()
Gewoon een spel gelijk de sniper missie in COD4 singleplayer. Die was echt heerlijk.
Mijn spel is verzonden, hopelijk komt hem morgen binnen maar er zal wel een releasetimer op zitten zeker?![]()
Da was idd één van mijn topmomenten in gaming. Maar elk jaar komen ze terug met een afgezwakte versie van die missie.![]()
Kheb hem daarjuist in mijn postbus gevonden. Zal wss nog niet speelpaar zijn... kak steam en zijn starturen...
ik ben al een 5 tal missies ver, en het spel is idd volledig rechtlijnig, en zo goed al geen stealth , vanaf je 1 schot lost ist om zeep iedereen weet u zitten.
ik speel hem op steam dus da moet lukken hoor.
Idd veel stealth is er niet aan tenzij ge nog geen schot hebt gelost.
Dit maakt het ook wel een pak moeilijk dan ik in de demo mocht ondervinden. Ge kunt nog niet piepen (op moeilijkste niveau) of ze raken u al.
edit: hmm in sommige missies valt het wel beter mee precies.
Laatst gewijzigd door Fenumeher; 4 mei 2012 om 13:53
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)