Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 92

Discussie: Sniper Elite V2

Approved 9-lifer PureFun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vincort
    Was v1 niet meer open (en niet gewoon één straat volgen) of vergis ik me?
    Sequels met oppervlakkigere gameplay dan de voorloper zijn de norm: increasing accessibility en streamlining the game experience, zie Deus Ex HR en binnenkort Hitman. Interne kill cams welke thuis horen in een Mortal Kombat spel gaan hand in hand met de Z+m1 speelstijl. Echte recente competitie in het genre is er niet, Sniper Ghost Warrior had erbarmelijke AI. Enkel Stalker zorgt voor een aanvaardbare sniper ervaring.

En niet te vergeten, 0-day DLC: kill Hitler.
    I'm a beautiful and unique snowflake

Approved 9-lifer Vincort's schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PureFun Bekijk bericht
    Sequels met oppervlakkigere gameplay dan de voorloper zijn de norm: increasing accessibility en streamlining the game experience, zie Deus Ex HR en binnenkort Hitman. Interne kill cams welke thuis horen in een Mortal Kombat spel gaan hand in hand met de Z+m1 speelstijl. Echte recente competitie in het genre is er niet, Sniper Ghost Warrior had erbarmelijke AI. Enkel Stalker zorgt voor een aanvaardbare sniper ervaring.

En niet te vergeten, 0-day DLC: kill Hitler.

Sniper Elite enkel van ver eens bekeken tbh, zal em nog eens serieus spelen dan!

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    STALKER had dan weer last van AI's met pistol snipers (en nooit missen met handguns). Is er wel niet in STALKER complete though.

Die sniper games, dat is imo meestal een failure. Ook de meeste stealth games, behalve splinter cell. Ofwel ziet de vijand u altijd zitten, ofwel zien ze u niet staan als ge in 30° van hun view cone staat.
    Beavers retalliation

Member Soler's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik vind hem wel goed eerlijk gezegd. Op het hoogste niveau kan je echt spelen met je kogels en moet je met vanalles rekening houden. Wel grappig dat ik een Duits 1 teelbal lichter heb gemaakt.

Cijfermans Cypher's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    niet echt moeilijk op elite skill... die killcam is leuk voor even maar na een paar keer heb je het wel gehad. Als het ooit eens aan 1 euro staat ofzo koop ik het mss nog wel
    Config: Antec P183 // Corsair 750AX // Scythe Ninja 3 // Intel i5 2500k // Asus P8P67 Pro // 2x Saphire Radeon HD 6950 Dirt3 edition (2Gb) CROSSFIRE // Corsair 8GB // Crucial M4 128Gb SSD // Logitech G15 gaming keyboard // Razer Deathadder // HP w2448hc

Member Obs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cypher Bekijk bericht
    niet echt moeilijk op elite skill... die killcam is leuk voor even maar na een paar keer heb je het wel gehad. Als het ooit eens aan 1 euro staat ofzo koop ik het mss nog wel
    Ma gij gierigaard
    nee je hebt gelijk, eens meepikken met een steam sale.

Member f@t_b@$t@rd's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Amai, de demo op steam was wel superkort! En zelfs op elite nog heel gemakkelijk
    De AI laat idd nog wat te wensen over, maar ze zoeken toch al dekking van int begin, bij mij is er maar ene die als ee kieke naar mij kwam toegelopen en dieje heeft de rest toch ontmoedigt ze tis we llogisch vind ik da ze u direct weten zitten, want een geweer maakt veel lawaai ze als ge nie goed timed...
    Voor de rest had ik ook wat meer stealth verwacht, maarja...
    ------------------------------ http://card.psnprofiles.com/1/SittingDuckBe.png -------------------------------
    +++++++++++++++++++++++++++ KTM EXC 450 +++++++++++++++++++++++++++++
     Elephone P10C - Mid 2011 MacBook Air @ 1,7 GHz 

Banned
    iTrader
    0
    Heb demo even gespeeld, in grote lijnen blijft alles uit deel één een beetje behouden lijkt mij, wat naast een gfx update niet slecht hoeft te zijn. Voor een beetje amusement haal ik deze zeker wel. Maar inderdaad, zelfs elite lijkt makkelijk. Zal in full game toch wel anders zijn hoop ik.

EDIT;

Foolproof vraagske; sniper elite zal op mijn (nieuw) scherm steeds in 1920x1080/60i opstarten. Alle andere games, tenzij crysis warhead, starten op in 1920x1080/60p. Integenstelling tot warhead kan ik wel in 60p spelen door 'switchen' res. van 1600x900 terug naar 1920x1080. Dmv Alt/Tab kom ik makkelijk weer 1920x1080/60i en ziet het er allemaal wel wat scherper, meer gedetailleerd ofte zelfs realistischer uit. Alleen vraag ik mij af of het geen kwaad kan (ogen), en of het de bedoeling is van het spel om in deze mode op te starten indien het scherm de ondersteuning biedt?

Ik zag dit nooit eerder, (nieuw scherm gekregen), en ben een leek in technische dingen als dit. De i zou voor interlaced staan, maar wat betekent zoiets dan? Wat zijn in volkstaal de grootste verschillen tussen beide resoluties? Is het normalieter eerder iets voor films od dan games??
    Laatst gewijzigd door walkabout; 24 april 2012 om 13:49

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Demo ook is gespeeld. Speel graag sniper games dus denk wel dak deze ga spelen. Wel spijtig van de lineaire levels en de 'stomme' AI.

Ik laat een cm van mijn hoofd zien en bam, ze weten mij allemaal zitten en komen allemaal afgelopen.

Heb direct via custom alles op het moeilijkste gezet en nog van de eerste keer uitgespeeld.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Member Omni^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    gij bent dan ook geene gewone gamer eh wim gij bent ne pro ge moet er da wel bij zegge eh ;p

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ja, lijk hoe ik afgeslacht wordt door u op Nexuiz?
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Member the bros's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Heb effe een gameplay video gemaakt voor de mensen die nog niet weten of ze hem willen kopen. Ik ga hem zeker halen .
    Sniper Elite V2 gameplay (part 1) - YouTube
    PSN: siorgi Gamertag: snp5hade
    Steam: peslan
    Kom zeker ook eens een bezoekje brengen op mijn site.
    http://gamebreak.be/

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the bros Bekijk bericht
    Heb effe een gameplay video gemaakt voor de mensen die nog niet weten of ze hem willen kopen. Ik ga hem zeker halen .
    Sniper Elite V2 gameplay (part 1) - YouTube
    You can find the music on this=>these channels:

Grammar Nazi to the rescue

Member the bros's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    You can find the music on this=>these channels:

Grammar Nazi to the rescue
    klopt hehe my bad
    PSN: siorgi Gamertag: snp5hade
    Steam: peslan
    Kom zeker ook eens een bezoekje brengen op mijn site.
    http://gamebreak.be/

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten