Ik ben op zoek naar de goede offline shooter. (FPS natuurlijk) Kent iemand een goede. Liefst niet gelijk in Call of Duty met missies maar in 1 doorlopend verhaal.
Ik ben op zoek naar de goede offline shooter. (FPS natuurlijk) Kent iemand een goede. Liefst niet gelijk in Call of Duty met missies maar in 1 doorlopend verhaal.
Half-Life 2 + de episodes.
Bioshock.
zoals smon al zei hlČ + episodes (als ge die nog niet gespeeld hebt... schande!)
nog aanraders mss : far cry, crysis, gun
niet echt shooters maar ook goei verhalen: gta IV, max payne (goeie voorbereiding voor max payne 3), batman, mafia, assassins creed, ...
Recent heb ik ook nog graag Bulletstorm gespeeld.
Iets ouder: Max Payne 2 Cinema mod <3
Doom I & II , Quake I & II , Half-Life I & II, Serious Sam, Dead Space I & II, Bioschock
Doom en Quake heb ik al kapot gespeeld. Ga is half-life proberen. =)
bioshock is al vermeld maar is zeker een aanrader
metro 2033
stalker 1 is al wat ouder maar als het uwe stijl is kunt ge daar ook vele uren in kwijt.
De andere hebben t al gezegd, maar ik ga het herhalenHalf Life 2 + episodes!
Fear is ook een goede shooter, de multiplayer is zeer zwakjes.
Max Payne heeft een geweldig verhaal en sfeer maar is wel 3rd person
Chronicles of Riddick: escape from butcher bay
Meestal: gebaseerd op film = slecht. Maar dit is een uitzondering.
HL2 = aanrader. Crysis 1 is ook niet slecht. Fallout 3 raad ik u af, tenzij ge uw sociaal leven kwijt wilt, en de komende 72u niet meer van uw computer wilt afkomenAllez, ik ben dan wel een die-hard fallout fan
al sinds fallout 1
Kingpin (verlang nog altijd naar een 2e)
Half-Life 1 & 2
F.E.A.R. 1 & 2
Max Payne 1 & 2
Serious Sam 1 & 2
Hard Reset is imo ook wel een aanrader
Vooraleer met Half Life 2 te spelen, zou ik beginnen met de eerste Half Life en zijn uitbreidingen Opposing Force en Blue-Shift (mocht je deze games nog niet gespeeld hebben).
Met Max Payne 1 en 2 heb ik mij ook nog wel geamuseerd!
deze heb ik nog niet gezien in de lijst maar ik vind singularity ook wel een aanrader. En is niet zo duur de prijs is zeer rap gedaald omdat het spel niet zoveel werd gekocht maar heb het gespeeld en raad het wel nog aan om het te spelen
Chronicles Of Riddick, Half Life 2 en Hard Reset
Borderlands,, persoonlijk vind ik die redelijk goe
Painkiller moet je ook eens bekijken.
Zeker de moeite.
Merci iedereen.
Metro 2033 is een toppertje. Nu ben ik bezig met syndicate, maar das eerder een goeie tussendoor.
Edit : Syndicate op 5 uurtjes uitgespeeld. Verspil er je geld niet aan![]()
Laatst gewijzigd door EvilTwin; 3 maart 2012 om 19:28
Deus Ex trilogy.
Doom 3
Quake 4
No One Lives Forever
Prey
Crysis 1;2 + Warhead
Halo for Windows?![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)