Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 139

Discussie: Half-Life 3 ?

Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)

Exclamation Half-Life 3 ----> 2011 ???

As we all know, Game Informer and Valve are bros.

What gaming publication had exclusive information and screenshots of Portal 2 way back in April on one of its issues, and had their own Portal 2 Hub through which they continued to release Portal 2 info on their website? Game Informer, of course.

What gaming publication came forward with the exclusive announcement of DotA 2, and has done plenty of interviews with Valve in the past? Game Informer.

What gaming publication said, at the beginning of 2010 that there would be no Half-Life during that year (which they got spot on), and even implied the next Half-Life may be “Half-Life 3?” Game Informer.

What gaming publication’s executive editor stated that “Half-Life 3″ was a popular guess for Game Informer’s February 2011 issue’s cover story? (note that that particular issue has already been revealed to not have anything Half-Life-related, but it’s still fairly relevant)? Why, it was Andrew Reiner, executive editor at Game Informer.

You get the idea.

Today, Game Informer have just launched their “What’s Ahead: Game Informer’s 2011 Predictions” article.

The article contains all the usual stuff: Microsoft predictions, Nintendo predictions, various wacky industry predictions, etcetera. Some of them sound awfully, awfully precise though. It seems as though these are more than simple guesses.

But what really, really caught our eye was this:

Half-Life 3 revealed
    And it looks great. Surprise.

That’s all they mention. Unlike the other predictions, which are fairly large, that’s all they say here.

I don’t think I need to say anything else, folks.

Anything at all.

Game Informer Hints At Possible Half-Life 3 Reveal During 2011*|*LambdaGeneration

Approved 9-lifer deathsythe's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    would be awesome dan zal ik het wss nog deftig kunnen draaien

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Een announce voor HL3 gaat wel maar een releasedatum voor Episode 3 niet...

Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RiskGhost Bekijk bericht
    Een announce voor HL3 gaat wel maar een releasedatum voor Episode 3 niet...
    volgens mij is episode 3 een fabeltje, gaat direct HL3 zijn, don't shoot me if im wrong.

Member Takashi's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    2011? herinneren jullie half life 2 release dan niet meer?

Approved 9-lifer Bv202's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Het was al een tijdje bekend dat Game Informer soon met een paar grote titels ging afkomen en de geruchten waren al dat het Episode 3/HL3 ging zijn. Awesome dat het nu bevestigd is

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1
    Ik hoop dat het 2011 gaat zijn, maar ik vrees ervoor: Valve Time - Valve Developer Community

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Niet zo onverwacht. Ik was er praktisch zeker van dat de announcement voor vorig jaar's E3 zou zijn geweest. Ik vraag me alleen af of ze een volledige source overhaul hebben gedaan of voor een volledig nieuwe engine zijn gegaan. Hoogstwaarschijnlijk zal deze engine nextgen zijn en zal deze de limieten van de huidige PC hardware gaan pushen om zo klaar te zijn voor de nextgen consoles.

Maar andersom kan ook gewoon waar zijn natuurlijk, dat ze voor deze genratie gaan en de specs gelijk hebben gehouden om zo'n groot mogelijke user base te creëren. Zoals gezegd in de OT link in de comments komt steamworks naar de PS3 met de portal 2 release.

Iets waar de huidige PC markt nood aan heeft is een game/engine die huidige hardware kan verkrachten zonder eyefinity, high resolutions of slechte optimalisatie. Crytek moet hunzelf ook nog gaan bewijzen met Crysis 2.

De vooruitkijk op 2011 is alvast prachtig, Battlefield 3 komt er ook nog aan dit jaar.
    PC||Antec P182 4x Noctua NF-P12 :: Asus P7P55D LE :: i7 860 @ 4.0 (20x200 Vcore 1.35v IMC 1.40v Scythe Mugen II) :: 4x2gig Corsair Dominator @ 1600 (8-8-8-20 1.6v) :: Asus 5870 @ 930/1250 :: 40gig Bootdisk SSD 500gig workdisk :: Roccat Kave :: Roccat Kone :: Logitech G19

Member Link_006_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    HL3 aankondiging is mooi maar toch enorm verwacht, niet? Verhaal is nog verre van uit en de reeks verkoopt super. Officiële aankondiging misschien dit jaar, dus kzou hem niet meer dit jaar verwachten. Maakt me eigenlijk niet zoveel uit wanneer ze releasen, dat ze hun tijd nemen en het top maken =)

Ik hoop dat episode 3 oude en HL3 nieuwe engine is. Ik ben de huidige engine verre van beugespeeld eigenlijk.

Approved 9-lifer amdr's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shellshock Bekijk bericht
    Ik hoop dat het 2011 gaat zijn, maar ik vrees ervoor: Valve Time - Valve Developer Community
    +11111

Member Borri's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Moet die episodes nog altijd spelen, maar nog tijd genoeg. Wie denkt dat HL3 in 2011 uitkomt is wel gek

Member b1nge's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Borri Bekijk bericht
    Moet die episodes nog altijd spelen, maar nog tijd genoeg. Wie denkt dat HL3 in 2011 uitkomt is wel gek
    wie dacht dat l4d2 een standalone game zou worden (omdat het nog geen jaar na l4d1 was geannounced) werd ook gek verklaard.

Zie nu maar

(ja, ik weet l4d1 - 2 is heel iets anders dan hl2 - 3)
    maar het kan en valve komt wel vaker met verrassingen
    (zoals portal2 voor ps3 ipv een hl2:ep3 datum op E3, remember?)

Crew Member Insano's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik hoop nergens meer op. Dat is de beste instelling bij Valve: laat je verrassen

Member smon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door b1nge Bekijk bericht
    wie dacht dat l4d2 een standalone game zou worden (omdat het nog geen jaar na l4d1 was geannounced) werd ook gek verklaard.

Zie nu maar

(ja, ik weet l4d1 - 2 is heel iets anders dan hl2 - 3)
    maar het kan en valve komt wel vaker met verrassingen
    (zoals portal2 voor ps3 ipv een hl2:ep3 datum op E3, remember?)
    Valve zei al vanaf het begin dat het een Portal surprise werd op de E3.

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Naast de nieuwe Source (?) engine zit ik eigenlijk ook wel te wachten op de opvolger van de Unreal 3 engine. Maar puur qua 'game' is een nieuwe HL wel meer welkom dan een nieuwe Unreal (Tournament).

Zowel HL1 als HL2 waren baanbrekend op quasi alle vlakken. Van een derde HL verwacht ik niet minder dan hetzelfde.

Member DaFreak's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Borri Bekijk bericht
    Episode 2...

The best game ever made! ><

Can't wait Waarschijnlijk nog een jaar of 6 en dan kunnen we terug met gordon aan de slag :/

Approved 9-lifer CosMiced's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    maja tzal weeral het zelfde zijn, gewoon lopen , rennen , rijden en killen en nog altijd nie weten wie Gman is

Member sypro9000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Who cares, crowbar is het enige wat ik nodig heb.

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaFreak Bekijk bericht
    Episode 2...

The best game ever made! ><

Can't wait Waarschijnlijk nog een jaar of 6 en dan kunnen we terug met gordon aan de slag :/
    Ik vond epi 2 wat tegenvallen. veel te kort. Ik heb op het moeilijkste niveau er de volle 3 uur aan bezig geweest. Net toen ik dacht dat het eindelijk ging beginnen rolden de credits over mijn scherm.

Approved 9-lifer kristofke_1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wacht er eerlijk gezegd niet meer bewust op. Ik zou me toch maar ergeren wanneer ik zie dat Team-Fortress 2 en consoorten meer aandacht krijgen dan de game die hen groot gemaakt heeft . Een aankondiging of zelfs een screenshot releasen is blijkbaar te moeilijk geweest.

Ik ben een zeer grote fan van de hl-saga en ik zal zeer zeker de game(s) die ze gaan uitbrengen nog kopen, maar nog echt op wachten? Nee, want zoveel geduld heb ik niet meer .

Het is zoals Insano zegt: laat je verrassen

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten