Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 48

Discussie: Stalker2 is no more

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

Stalker2 is no more

It's a sad day for PC gaming...

Blijkbaar kan een CEO zijn bedrijf gewoon opdoeken als hij vindt dat het niet genoeg geld opbrengt. Aangezien een deal om het op console te releasen mislukt is, was het blijkbaar niet meer nodig om het spel uit te brengen op enkel de PC. En dus elke dev dan maar wandelen sturen.

Applausje voor hebzucht! Het feit dat Stalker door vele mensen goed was onthaald (imo de beste shooter van de laatste 10 jaar) maakt niet uit...

Ik keek heel hard uit naar Stalker 2 omdat de stalker games volledig anders waren als de shooters die bijna allemaal van Call of Duty afkijken.

Get Out Of Here: GSC Closure “Confirmed” | Rock, Paper, Shotgun

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimum Rage Bekijk bericht
    It's a sad day for PC gaming...

Blijkbaar kan een CEO zijn bedrijf gewoon opdoeken als hij vindt dat het niet genoeg geld opbrengt. Aangezien een deal om het op console te releasen mislukt is, was het blijkbaar niet meer nodig om het spel uit te brengen op enkel de PC. En dus elke dev dan maar wandelen sturen.

Applausje voor hebzucht! Het feit dat Stalker door vele mensen goed was onthaald (imo de beste shooter van de laatste 10 jaar) maakt niet uit...

Ik keek heel hard uit naar Stalker 2 omdat de stalker games volledig anders waren als de shooters die bijna allemaal van Call of Duty afkijken.

Get Out Of Here: GSC Closure “Confirmed” | Rock, Paper, Shotgun

R.I.P

De stalker games waren inderdaad(na vele patches) de beste games van de afgelopen tien jaar, ja.....

Gewoon zonde, die mannen hadden talent

There is no money in games where you don’t have follow-arrows. Everyone knows that.
    Recht erop

http://blog.ascian.me/2011/12/leaked...t-art-and.html

Ziet er allemaal zo sfeervol uit
    Laatst gewijzigd door demon326; 9 december 2011 om 20:31

Approved 9-lifer w00tw00t's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Niet te vergeten de Cossacks games...

RIP

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Day? A sad TIME for PC-gaming is more like it...

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ondanks het wat buggy was en niet zo soepel liep was het imo één van de sfeervolste games dak ooit gespeeld heb. Zeker in bepaalde bunkers enzo.

Spijtige zaak.

Member Phoo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    één van beste AI in het FPS gerne en sfeervol dat die reeks was

Member Oldskooler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Spijtig, één van de kunstwerkjes onder de games.

Approved 9-lifer PureFun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Lijkt me net positief, een stalker 2 als console spel had gegarandeerd een slechtere sfeer dan de eerste 3 stalkers. Nu bestaat er een kans dat enkele devs later een gelijkaardig spel onder een andere naam uitbrengen.

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PureFun Bekijk bericht
    Lijkt me net positief, een stalker 2 als console spel had gegarandeerd een slechtere sfeer dan de eerste 3 stalkers. Nu bestaat er een kans dat enkele devs later een gelijkaardig spel onder een andere naam uitbrengen.
    Ge hebt gelijk

de console tards maken alles kapot.

De consoletards willen games die zichzelf uitspelen. (als ge engelstalige forums volgt, komt ge deze uitdrukking vaak tegen)

Stalker hoort niet thuis in dit soort spellen... Stalker was echt nog een spel waar ge een beetje moest oppassen en rondkijken, niet zomaar knopjes duwen zoals in <vul random fps game van 2010-2011 in>

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Minimum Rage Bekijk bericht
    Ge hebt gelijk

de console tards maken alles kapot.

De consoletards willen games die zichzelf uitspelen. (als ge engelstalige forums volgt, komt ge deze uitdrukking vaak tegen)

Stalker hoort niet thuis in dit soort spellen... Stalker was echt nog een spel waar ge een beetje moest oppassen en rondkijken, niet zomaar knopjes duwen zoals in <vul random fps game van 2010-2011 in>
    De meeste mensen willen niet nadenken als ze een game spelen, zie dat voornamelijk ook op boards van Nederland, meestal hebben ze dit als volgende te zeggen:
    "Als ik van het werk kom en wil spelen, gooi ik mij op de bak neer en wil ik niet te hoeven nadenken, doe ik al heel de dag" .

De game industrie is gewoon verziekt, stalker was één game die ik zonder twijfel koopte, dit omdat er tenminste uitdaging inzat en die sfeer......

Gelukkig krijgen we in 2012 een 'nieuwe' stalker, namelijk een nieuwe complete mod voor de eerste game

iTrader
    6 (100%)
    Bwa, ik heb da ook veel ze. In de avond speel ik graag TF2 of CoD omdak geen zin heb in strategie enzo. A là Serious Sam dus.

S.T.A.L.K.E.R. is dan zo'n spel da ge een paar dagen aan door speelt. U der helemaal in inleeft. Ni zo één da ge is in den avond een uurke speelt.

Moeten games verplicht een hoge moeilijkheidsgraad hebben om goed te zijn? Het is gewoon spijtig dat elke fps op CoD gebaseerd begint te worden. Terwijl het gewoon bij CoD moet blijven.

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door u4ea Bekijk bericht
    Bwa, ik heb da ook veel ze. In de avond speel ik graag TF2 of CoD omdak geen zin heb in strategie enzo. A là Serious Sam dus.

S.T.A.L.K.E.R. is dan zo'n spel da ge een paar dagen aan door speelt. U der helemaal in inleeft. Ni zo één da ge is in den avond een uurke speelt.

Moeten games verplicht een hoge moeilijkheidsgraad hebben om goed te zijn? Het is gewoon spijtig dat elke fps op CoD gebaseerd begint te worden. Terwijl het gewoon bij CoD moet blijven.
    Een spel moet voor mij geen hoge moeilijkheidsgraad hebben qua shooting skills. Als uw vijanden te sterk zijn wordt een spel frustrerend. Zeker als ge moe zijt na een dagje werken.

Maar een spel kan ook op andere manieren moeilijk of uitdagend zijn zonder dat het stress oplevert. Dan denk ik aan secrets zoeken of de weg zoeken... Of ge krijgt een moeilijke keuze bij een quest. Zo lang ge maar geen pijl op u scherm krijgt waar ge naar toe moet lopen. Hand holding noem ik dat.

Er zijn dus 2 soorten moeilijkheidsgraden. Aan de ene kant hoe moeilijk u vijanden zijn en aan de andere kant de echte inhoud van het spel.

Bij skyrim maken ze de inhoud veel te gemakkelijk door alles aan te duiden op uw kaart + uw kompas.

Ik kan er absoluut niet tegen als het spel mijn handje vasthoudt. Bij spellen als cod gaan ze nog een stap verder. Ze voegen een hoop NPC's toe die het spel voor u uitspelen als het ware.

Als gaming zo verder evolueert dan hebben we geen controller meer nodig! Dan kunnen we spellen gewoon kopen en in de console steken en dan speelt het spel zichzelf uit! joepie!!!

Dit verklaart volgens mij ook de populariteit van al die let's play videos op youtube.

De gamers veranderen de hele tijd. Vroeger waren er meer trage spellen, dit soort spellen zijn volledig verdwenen. Turn based games zoals Jagged Alliance, RPG's zoals Baldurs gate met die pauze functie om uw party members te controleren. Al dit soort games zijn verdwenen omdat de jeugd van nu geen geduld meer heeft. Alles moet snel gaan. Ze willen niet meer vastzitten. Ze willen content verslinden. Doodgaan betekent voor hun dat het spel heeft gefaald en niet zijzelf...

iTrader
    6 (100%)
    Ahnee, zo iets als skyrim vind ik geen erg eigenlijk. ne marker op u map. En dan moet ge eerst is naar da gebied stappen als ge der nog ni geweest zijt.

Kben op zo'n vlak al een beke te veel verwend, want vond het bij Morrowind al irritant da ge echt moet zoeken. (Waarom geen extra moeilijkheidsgraad of instelling ofzo bij een nieuwe storyline? "Do you want to enable fast travel/objective markers?)

Ma bij sommige spellen gaan ze er echt wel los over. CoD- "Get your ass over here Frost!", "Where are you going man?!". Echt u in een bepaalde richting duwen. terwijl ik achter bv intel zoek ofzo. (Die dan trouwens in plain sight liggen ipv logische verstopplekskes.)

Heb dan overtlaatst Serious Sam 1 & 2 gespeeld, zit vol met geheimen en coole verwijzing waar ge echt trots op moogt zijn da ge die gevonden hebt.

Nu is het, "Kijk hier een geheim! Haha, grappige verwijzing hé speler?" terwijl da gewoon recht op u pad ligt.
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

iTrader
    15 (100%)

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Er is nog hoop!
    Received new data. It turns out to GSC Game World was built a new office. From this comes up ... All information previously received from third parties, themselves, the developers did not comment on ongoing, continued to attract attention than concerned. Closure of GSC Game World, probably does not mean closing the company, and only office in the street Lepse, 4. Under the assumption that the whole story - the original PR move of the company, which was inflated only by third parties on the basis of rumors fired....

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht
    Er is nog hoop!

Van waar komt die tekst?

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rage Bekijk bericht
    Van waar komt die tekst?
    Vond ik op tweakers

Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Dus er is nog hoop ?

iTrader
    15 (100%)
    Morgen zou nog een officieel bericht komen. totnutoe is niks echt officieel.

Feit is wel dat een aantal devs al opnieuw naar werk aant zoeken zijn.

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    De anoucement:
    We will do our best to continue. However, at this moment, nothing is certain.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten