Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 48

Discussie: Stalker2 is no more

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Prijs julliezelf gelukkig: de kans is groot dat het toch voornamelijk console-georienteerd zou geweest zijn. En we weten allemaal dat het dan toch niet meer hetzelfde zou zijn.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Prijs julliezelf gelukkig: de kans is groot dat het toch voornamelijk console-georienteerd zou geweest zijn. En we weten allemaal dat het dan toch niet meer hetzelfde zou zijn.
    Idd, dat was ook mijn eerste reactie toen ik las dat de game naar consoles wou komen... de diepgang zou er gewoon niet meer zijn, laat staan de prachtige gfx

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Eerlijksheidshalve moet ik bekennen dat ik persoonlijk niet aan de reeds ben.

Ik heb toen de eerste game destijds aangekondigd was zo rond de periode dat far cry voor het eerst aangekondigd was, hem continue blijven volgen en zelfs regelmatig naar hun homepage gesurft als er wat nieuwtjes waren omtrend de game, maar ze hadden enorm veel beloftes gemaakt die ze niet konden nahouden (open structuur, voertuigen, het verhaal..).
    De uiteindelijke game had misschien inderdaad zijn momenten (vooral dat eerste ondergrondste labolvl, waar ik elke kogel moest benutten en die psycho shit die zich op de achtergrond afspeeld vond ik ook creepy ^^) maar naar het einde toe begon ik het sneller en sneller te spelen zodat ik hem uitkrijg. Dat laatste open lvl waar je naar de kern ofzo moest rennen met hopen vijanden (en helikopters?) die rondom je spawnden heb ik zelfs gewoon doorgelopen en de meerderheid van de vijanden gewoon genegeert.

Bij de sequel heb ik me nog eens laten gaan met die vernieuwende factions enzo die imo uiteindelijk op niets trok en die game vond ik nog slechter dan van te voor en heb ik vanaf bijna het begin het uitgerusht. Call of pripyat heb ik dan gewoon laten varen.

Jammer, ik hou nochtans van het genre en metro/rage/fallout heb ik allemaal met plezier uitgespeeld, maar die games waren mijn ding niet. Niet dat die games zo vergelijkbaar zijn stalker maar kom..

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door agrash Bekijk bericht
    Jammer, ik hou nochtans van het genre en metro/rage/fallout heb ik allemaal met plezier uitgespeeld, maar die games waren mijn ding niet. Niet dat die games zo vergelijkbaar zijn stalker maar kom..
    CoP is toch wel de beste van de reeks(meer newbie vriendelijk) gevolgd door de eerste game. En inderdaad, Stalker is een genre opzich

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Update:
    The Stalker team continues work on the project and hopefully everything will turn out well. Good Hunting Stalkers!

Hopelijk pc only zodat de game de kwaliteit van de vorige reeks evenaart

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door demon326 Bekijk bericht

Hopelijk pc only zodat de game de kwaliteit van de vorige reeks evenaart
    One can only hope...

Maar ik vrees er toch voor

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    One can only hope...

Maar ik vrees er toch voor
    Same here.. Als stalker 2 naar de consoles komt vrees ik ervoor dat het de dood van de reeks is... Maar ze hadden geen uitgever voor de console release, dus hoop ik dat ze terug pc only gaan. Anders is de reeks teneinde..

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Was het mss niet gewoon een smakeloze PR stunt?

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rage Bekijk bericht
    Was het mss niet gewoon een smakeloze PR stunt?
    Denk niet dat de stalker reeks een PR stunt nodig heeft, de reeks heeft zo zijn eigen unieke fanbase... Ze zitten gewoon in de shit en zullen denk ik de console tak laten vallen en voor PC gaan, zoals het hoort.

Member humpus's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Goed nieuws! Stalker 2 leeft nog:
    Stalker 2 still in development

Member maartendq's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Denk niet dat de stalker reeks een PR stunt nodig heeft, de reeks heeft zo zijn eigen unieke fanbase... Ze zitten gewoon in de shit en zullen denk ik de console tak laten vallen en voor PC gaan, zoals het hoort.
    Makes sense.. Je grootste potentiŽle markt laten vallen voor een nichemarkt.

Sommige gamers moeten toch echt eens een basiscursusje economie volgen.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Spijtig genoeg klopt dat: games ontwikkelen voor PC is niet zo vanzelfsprekend meer. Het is een kleinere markt en een markt die niet zo makkelijk te overtuigen valt. Waarom dan nog moeite doen? Een spijtige evolutie, maar de casualgaming-markt is onlosmakelijk verbonden met de console en daar moeten we wel nog even mee leren leven.

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maartendq Bekijk bericht
    Makes sense.. Je grootste potentiŽle markt laten vallen voor een nichemarkt.

Sommige gamers moeten toch echt eens een basiscursusje economie volgen.

Ik hoop dat ze het laten vallen, ik weet ook wel dat casual markt meer opbrengt. Zonde dat het spel eronder zal leiden als het op consoles uitkomt, want ik zie dit spel echt niet in huidige vorm aanslaan...

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Misschien net wel? Hoeveel opvolgers van games zijn er de laatste tijd al niet uitgekomen die verbleken bij het origineel, of de vorige versies, en toch goed verkopen. De casual markt is minder kritisch en het is maar normaal dat je daar als dev op gaat inspelen.

iTrader
    5 (100%)
    Misschien net wel? Hoeveel opvolgers van games zijn er de laatste tijd al niet uitgekomen die verbleken bij het origineel, of de vorige versies, en toch goed verkopen. De casual markt is minder kritisch en het is maar normaal dat je daar als dev op gaat inspelen.
    Hopelijk gaat de game-industrie wat de kant op van de filmindustrie. Daar trekken de blockbusters al lang op geen hol meer (op enkele uitzonderingen na).
    Er komt een tijd dat zelfs de mainstraim gamers Call of Duty 15 beu zijn en Mario Party 37 niet meer goed verkoopt. Helaas ben ik tegen die tijd al gamer af waarschijnlijk.

Nee maar serieus, er zit inderdaad te weinig geld in goede non-mainstraim games zoals de S.T.A.L.K.E.R.-reeks. Ik snap wel dat ze uit winstoverwegingen ook consoleversies wouden uitbrengen, maar S.T.A.L.K.E.R. zou gewoon niet goed spelen op een console denk ik. Ik kan mij vergissen, aangezien Fallout 3 en NV bv ook goed verkochten op console...

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humpus Bekijk bericht
    Ik kan mij vergissen, aangezien Fallout 3 en NV bv ook goed verkochten op console...
    Stalker met fallout vergelijken gaat gewoonweg niet.....

iTrader
    5 (100%)
    Stalker met fallout vergelijken gaat gewoonweg niet.....
    Der komt niks anders in de buurt he

Member Hayrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze moet gewoon uitkomen. Prachtige games en sowieso bij mijn favorieten. Sfeer en diepgang. Alsof je Tarkovksky's film kunt spelen

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)

iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Ja, als multiplatform....

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten