Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 22

Discussie: Hitman: Absolution

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Hitman: Absolution

Ik heb gezien dat er nog geen thread is van deze game en aangezien deze serie nog altijd tot één van mijn favo reeksen is dacht ik om vlug zelf eentje op te starten.

Gisteren is er een filmpje gelekt van de E3 gameplayfootage (17 min.)
    Hitman Absolution Exclusive Run For Your Life Playthrough [HD] - YouTube

Enjoy zou ik zeggen

Ook nog enkele feitjes die ik van de wiki page heb geript:
    - David Bateson will not be voicing Agent 47. There is currently an online petition to bring back David Bateson as the voice of 47.
    - Agent 47's handler, Diana Burnwood, has a "close relationship" with 47 in Absolution.
    - Vivienne McKee, who has always voiced 47′s handler, Diana, has been replaced by Marsha Thomason.
    - The main antagonist is revealed to be Blake Dexter, a new character to the series. The character will be voiced by Keith Carradine.
    - The game is only going to be set in the United States, with one portion taking place in Chicago.
    - The game will be released around 2012.
    - Players will be able to set up elaborate traps.
    - A new mode, called "Instinct", works much like the detective mode in Batman: Arkham Asylum.
    - Map screen is replaced by the aforementioned "Instinct" mode.
    - Players will no longer be able to manually save the game.
    - Players will be able to utilize a "tag and kill" mechanism during Instinct mode that is similar to the one in Red Dead Redemption.
    - The game will feature some scripted action sequences and smaller sandbox levels that are divided by checkpoints.
    - The original soundtrack for the game is composed by Peter Kyed and Peter Peter, replacing the game's previous composer, Jesper Kyd.
    - The new title will feature an online or possibly multiplayer option unlike previous titles.

Member Bluto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weeral een usa-setting? Ik wil afwisseling
    Geen map? Ik ben een beetje sceptisch.
    Scripted events? Please no!

Voor de rest: Nice, een hitman game

iTrader
    1 (100%)
    Ja, eigenlijk meer dan de helft van die features klinken op het eerst zicht de game meer slecht te doen dan iets anders.. :/
    Nuja, wait & see zou ik zeggen. Die gameplay video zag er niet slecht uit maar ik vond hem te linear want de totale vrijheid in de missie's is net wat de game goed maakt.

Ik heb blood money onlangs nog eens herspeeld en die game was echt super. Hopelijk wordt deze ook zo memorabel.

Member joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Alles wat ik zie en lees wijst niet echt naar een hitman game... Spijtig

Member Vorthar's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Als een long-time hitman fan kijk ik erg uit naar deze. De 15-minuten gameplay die ik zag blew me away. Ziet er zalig uit.

Dat was gewoon puur hitman stealth actie. Als er hier en daar wat actie inkomt, so what ? In elke hitman kon je gewoon int rond schiete, dat is toch niet nieuw ? En die instinct mode zie ik als positief, ipv tienduizend keer te switchen tusse map en gameplay is dat nu allemaal gewoon vlotter gemaakt in die instinct mode, niets mis mee.

Wat ik fantastisch vond waren enkele dingen in het gameplay filmpje.
    1: Wanneer die guard vraagt aan de andere of die daarachter al gecheckt heeft waarop de andere antwoord, nee daar kom ik dadelijk. Ge maakt ene af en de andere vraagt zich af waar die gebleve is.

2: Het feit dat als je je verkleedt als flik, je in de radio op je schouder kan praten om legit over te komen, net als de donut oprapen.

3: De constante chatter van alle guards.

Het enige waar ik bang voor heb is het leveldesign. Maar de demo van blood money was ook erg lineair hč, maar dat is in alle andere levels wel goedgekomen.
    Laatst gewijzigd door Vorthar; 12 oktober 2011 om 13:53

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vorthar Bekijk bericht
    Dat was gewoon puur hitman stealth actie. Als er hier en daar wat actie inkomt, so what ? In elke hitman kon je gewoon int rond schiete, dat is toch niet nieuw ? En die instinct mode zie ik als positief, ipv tienduizend keer te switchen tusse map en gameplay is dat nu allemaal gewoon vlotter gemaakt in die instinct mode, niets mis mee.
    Dat is het hem nu net, in de originele games zaten er enkele shootermissie's tussen maar in de overige open world lvl's deed je gewoon wat jij wil. Wil je stealthy alleen je targets omleggen door het op ongelukken te laten lijken, dat kan. Wil je iedereen overhoop knallen met je AK47, dat kan. Of wil je stealthy iedereen omleggen met een silenced gun, dat kan ook.
    Maar het kan natuurlijk zijn dat we te maken hadden met een lvl die puur linear was zoals bv de trainingsmissie in blood money of dat ze enkele dingen speciaal gewijzigd hebben voor de E3..
    Kortom, we zijn bang dat ze een splinter cell conviction zullen doen..

Die overige dingen die je opnoemde met de guards waren idd nice. Die nieuwe flik die onder zijn voeten kreeg omdat het licht "toevallig" uitviel deed me lachen

Die getimede "camoeflage move" waar hij zo scheef loopt en met zijn ene hand zijn klakske vasthield vond ik dan wel raar. Hij viel meer zelfs meer op als je het mij vraagt, maar het is natuurlijk meer realistisch dat er personen zijn die iedereen zo een beetje kent en die 47 niet herkent in zijn rol. Zolang ze maar niet overdrijven met die feature kan het er nog door bij mij.

Member cétn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door agrash Bekijk bericht
    Dat is het hem nu net, in de originele games zaten er enkele shootermissie's tussen maar in de overige open world lvl's deed je gewoon wat jij wil. Wil je stealthy alleen je targets omleggen door het op ongelukken te laten lijken, dat kan. Wil je iedereen overhoop knallen met je AK47, dat kan. Of wil je stealthy iedereen omleggen met een silenced gun, dat kan ook.
    Maar het kan natuurlijk zijn dat we te maken hadden met een lvl die puur linear was zoals bv de trainingsmissie in blood money of dat ze enkele dingen speciaal gewijzigd hebben voor de E3..
    Kortom, we zijn bang dat ze een splinter cell conviction zullen doen..

Die overige dingen die je opnoemde met de guards waren idd nice. Die nieuwe flik die onder zijn voeten kreeg omdat het licht "toevallig" uitviel deed me lachen

Die getimede "camoeflage move" waar hij zo scheef loopt en met zijn ene hand zijn klakske vasthield vond ik dan wel raar. Hij viel meer zelfs meer op als je het mij vraagt, maar het is natuurlijk meer realistisch dat er personen zijn die iedereen zo een beetje kent en die 47 niet herkent in zijn rol. Zolang ze maar niet overdrijven met die feature kan het er nog door bij mij.
    Vetgedrukte ben ik ook bang voor. Zoals je ziet in 'run for your life', is het volledig linear uitgebouwt dus niet zoals in bloodmoney waar je verschillinde manieren had om je doel te bekomen.

Het is precies omdat sommige (hoofdzakelijk jongeren) mensen games zoals: splinter cell chaos theory, hitman blood money te moeilijk vinden om levels uit te spelen zonder iedereen overhoop te knallen.Hierdoor passen de makers het volledig spelconcept aan en maken ze het gewoon 'easy' omdat ook 'die' mensen op de manier het spel kunnen spelen zoals het bedoelt is.
    Hierbij zitten wel de echte splinter cell + hitman fans met een wrang gevoel, want als echte splinter cell fan kan je conviction geen splinter cell noemen.. Hopelijk gaat het niet dezelfde toer op met de nieuwe hitman!

Member matt77hias's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik snap niet wat men altijd heeft tegen gescripte gameplay
    ik bedoel het maakt de gameplay altijd intens of maar een voorbeeld te geven:
    alle toonaangevende FPS en TPS hebben veelal gescripte scenes wat de spanning alleen maar ten goede komt als je van de ene hoop in de andere wanhoop geduwd wordt

ik zou niet weten hoe ze anders deze e3 demo zo nice kunnen maken

Verder heb ik wel het gevoel dat er al een tijdje een rockstar geurtje aanhangt. Als ik het niet beter wist zou ik denken dat het iets uit hun stal is.

Approved 9-lifer MegaMentor's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hitman is om zeep.

Member matt77hias's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentor0 Bekijk bericht
    Hitman is om zeep.
    uiteindelijk gebeurt dit met alles
    na de evaluatie zal men wel zien of ze terug naar het oude concept terugkeren of niet

't kan positief uitdraaien ook hč (kijk naar gta4 = my opinion xD) dus afw8e maar

Approved 9-lifer Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    - David Bateson will not be voicing Agent 47.
    - Vivienne McKee, who has always voiced 47′s handler, Diana, has been replaced by Marsha Thomason.
    - The original soundtrack for the game is composed by Peter Kyed and Peter Peter, replacing the game's previous composer, Jesper Kyd.
    Vreemd dat er nog niet bijstaat

-Agent 47 will be replaced by Sam Fisher

Approved 9-lifer thelordofpee's schermafbeelding
    iTrader
    10 (82%)
    Veel vertrouwde dingen die gewijzigd worden...

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matt77hias Bekijk bericht
    't kan positief uitdraaien ook hč (kijk naar gta4 = my opinion xD)
    Wat eigenlijk voor vele mensen net een teleurstelling was..

Hier is ook nog een link met de totnutoe al uitgebrachte screens/artwork
    Media thread - Eidos Forums

iTrader
    1 (100%)
    Hitman: Absolution Video Game, Run For Your Life - Director Commentary | Video Clip | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Zelfde footage van het filmpje dat ik had gepost in mijn eerste bericht maar nu met commentaar van de developers.

En ik heb nog een interviewtje die ik geript heb van eurogamer:
    Spoiler for interview:

Member Takashi's schermafbeelding
    iTrader
    25 (96%)
    Holy shit net 17min filmpke bekeken, heb nu ineens zin om al die spellekes te spelen (Hitman, max payne, splinter cell)

iTrader
    1 (100%)

Member Vorthar's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Wat eigenlijk voor vele mensen net een teleurstelling was..

Hier is ook nog een link met de totnutoe al uitgebrachte screens/artwork
    Media thread - Eidos Forums
    Zal altijd wel iemand teleurgesteld zijn. Je kan nooit iedereen plezieren.

Member lord pipo's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    En dit is een recente interview met iemand van IO:
    Hitman Absolution [PEGI 18] - The Gathering 2011 - YouTube
    Volgens dit interview zal het mogelijk zijn de levels te doorlopen zonder iemand te moeten vermoorden, behalve de target natuurlijk.
    Dat stelt me al gerust dat het sluipelement er nog steeds inzit, en dat de nadruk van het spel niet wordt verlegd naar constante actie.

Approved 9-lifer Foose's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Trailer ziet er wel vet uit, maar ik heb ook mijn bedenkingen. Hopelijk moet je niet elk level vluchten van de cops, en kan je ook nog wat gaan jagen op een doelwit.

Heb zopas Blood Money nog eens uitgespeeld en man wat een game was me dat toch . Vooral de erg leuke variërende levels waren een plus, dit alleen al zal een groot gemis zijn vrees ik als je ziet dat het enkel in de USA te doen is.

En hopelijk fucken ze het idd niet op zoals met Conviction.

Member Ortin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ziet er teveel uit als assassin's creed als je het mij vraagt. Ook zo eagle vision achtige dingen...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten