Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Nuclear Dawn

Member detrage's schermafbeelding
    iTrader
    44 (96%)

Nuclear Dawn

Hiya guys,

Zijn er mensen die dit reeds spelen ? Het spel zit momenteel in beta fase maar wordt officieel op 25 september uitgebracht.
    Momenteel on sale op steam voor 17 euro ( en help mee betatesting)
    Dit is echt het proberen waard en daar onze clan TAW er serieus potentieel in ziet gaan we dit opnemen in de database van te spelen games in de clan.

Indien er mensen interesse hebben voor dit in teamverband te spelen doen wij nu al reeds aanwervingen daar we later in competitieverband willen spelen.

Voor meer info PM me of check Home - TAW - The Art of Warfare - Premier Online Gaming Community

see you guys on the battlefield

iTrader
    44 (96%)
    niemand die dit speelt ?? of interesse heeft ?

tim
    tim is offline
    Member tim's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    heb er al wat over gelezen maar vind het concept van natural selection 2 leuker. deze laat ik wel leggen tot ik wat goeie reviews lees.

iTrader
    44 (96%)
    Komt uit beta nu 26 september

Member Vlad Tepes's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zeer goeie game, ik heb het spel ook sinds de beta testing, maar er scheelde iets met mijn performance tijdens de Beta, nu bolt em perfect.

tim
    tim is offline
    Member tim's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    niemand dit gekocht? ben wel benieuwd naar wat meningen...

Member
    iTrader
    0
    Een game met een (helaas) maar kleine community.
    Daar bovenop zijn er enkele problemen waardoor de game aan het doodbloeden is.
    Het grootste probleem is EMP.
    Engineers spawnen met een EMP granaat en indien ze langs de steegjes / tunnels naar de vijandige base sluipen, kunnen ze de command bunker EMP'en en aangezien de command bunker in het begin van het spel alle stroom voorziet (tot je power stations bouwt), ligt alles plat, inclusief spawnen.
    Niet tof om door 2-3 enemy engineers bijna 90 seconden niet te kunnen spawnen.

Maar er is mogenlijk een oplossing op komst met een patch later deze week.

Verder vind ik het een zeer toffe game en hoop dat de patch de EMP problemen kan oplossen zodat ik er terug volop van kan genieten.
    Ik zou zeggen, heb nog enkele dagen geduld en hou de patchnotes in het oog. Als EMP op een positieve manier aangepakt wordt kan ik de game zeker aanraden (zeker voor de 20 euro die hij maar kost)

Member Urtein's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Thread uit de doden gehaald.

Vandaag met een coupon op steam gekocht. Wat training gedaan en dan op naar de multiplayer.

Het klassieke beeld van 100 servers met slechts 5 die alle spelers hebben. Toch vijf servers die bijna allemaal volzet waren, 16 vs 16 matchen aan het doen.

Gejoined een een goe uurke beziggezeten. Was best intensief. 3 matchkes gedaan. Geen problemen gehad met dat EMP voorval, wat niet wil zeggen dat het niet meer mogelijk is. Het is gewoon niet gebeurd in de games waar ik aan mee deed.

De verschillende klassen en per klasse nog eens 3 subcategoriŽn maken het zeer uitgebreid en er werd volop van gebruik gemaakt. Iedere match werd er een paar keer terrein gewonnen en weer verloren, heen en weer tot 1 kant het voordeel kon halen. Echt wel knap gespeeld.

Graphics zijn ook best goed. Ik raad deze game aan, als dat iets betekent voor iemand :P

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten