Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 32
    Approved 9-lifer devil's schermafbeelding
    iTrader
    128 (98%)

stop het cheaten/hacken in pc games.

het net van freddiew zen nieuw filmke gezien , the crying pc gamer.

gaat over al de hacks die de laatste tijd gebruikt worden online.
    vind het wel goed gemaakt en het is nog waar ook, het moet dringend stoppen met die cheats en hackers anders gaat de pc gameing helemaal dood .

YouTube - ‪The Crying PC Gamer‬‏

Member desP-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devil Bekijk bericht

vind het wel goed gemaakt en het is nog waar ook, het moet dringend stoppen met die cheats en hackers anders gaat de pc gameing helemaal dood .

YouTube - ‪The Crying PC Gamer‬‏
    Serieus ? Ik zie geen enkel verschil met 10 jaar geleden, het is niet hacken dat pc gaming naar de zak helpt, het is het aanbod van crapgames die meer en meer gecatered worden voor de consolemarkt. In een goede "hedendaagse" FPS zijn er 2 dingen belangrijk : guns die degelijk schieten ( bv.: geen random recoil maar fixed ) & degelijke mapdesign, de rest is allemaal bijzaak.

Bij guns zitten ze soms op de juiste lijn maar bij mapdesign slaan ze bal compleet mis, er zit geen enkele gedachte meer in, het is puur random elementen in een map steken en hopen dat het een beke balanced is. Ik heb sinds CS geen enkele deftige balanced map meer gezien in een "hedendaagse" FPS tenzij het mirrored was en dan nog kan het failen liggend aan objectives. Buiten balance is er nog een groot probleem waar ze tegenwoordig niet van kunnen wegblijven : Clutter

CS 1.6 vs CS:S is hier een perfect voorbeeld van & de CoD-reeks is hier KING in. Developers die denken dat hoe meer prul er op het scherm ligt, hoe beter de gfx zijn, hoe beter het spel is ... ze krijgen allemaal de duim

Member scel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desP- Bekijk bericht
    Ik heb sinds CS geen enkele deftige balanced map meer gezien in een "hedendaagse" FPS tenzij het mirrored was en dan nog kan het failen liggend aan objectives.
    RTCW

Member desP-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scel Bekijk bericht
    RTCW
    Beach <3 RTCW is ondertussen ook al 10 jaar , zijn nog een hoop games uit die tijd met geweldige maps maar na die periode ...

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scel Bekijk bericht
    RTCW
    Zo een games gelijk dees maken ze niet meer.
    Er is nog altijd enorm veel leven in dit spel.(Enemy Territory)
    Hier had ge nog een kans na een headshot.Ge kon nog altijd op uw kloten krijgen van iemand die minder als 40hp had.
    Health regen is de dikste zever ooit imo.
    Zucht

Approved 9-lifer NeverwinterX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desP- Bekijk bericht
    Serieus ? Ik zie geen enkel verschil met 10 jaar geleden, het is niet hacken dat pc gaming naar de zak helpt, het is het aanbod van crapgames die meer en meer gecatered worden voor de consolemarkt. In een goede "hedendaagse" FPS zijn er 2 dingen belangrijk : guns die degelijk schieten ( bv.: geen random recoil maar fixed ) & degelijke mapdesign, de rest is allemaal bijzaak.

Bij guns zitten ze soms op de juiste lijn maar bij mapdesign slaan ze bal compleet mis, er zit geen enkele gedachte meer in, het is puur random elementen in een map steken en hopen dat het een beke balanced is. Ik heb sinds CS geen enkele deftige balanced map meer gezien in een "hedendaagse" FPS tenzij het mirrored was en dan nog kan het failen liggend aan objectives. Buiten balance is er nog een groot probleem waar ze tegenwoordig niet van kunnen wegblijven : Clutter

CS 1.6 vs CS:S is hier een perfect voorbeeld van & de CoD-reeks is hier KING in. Developers die denken dat hoe meer prul er op het scherm ligt, hoe beter de gfx zijn, hoe beter het spel is ... ze krijgen allemaal de duim
    Iemand zit hier duidelijk op zijn stokpaardje . Qua gebrek aan relativering en overdrijven kan dat tellen.

Approved 9-lifer PureFun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Vroeger liep elke speler ook rond met cs professionals installed en lambert gebind. Cheaten is niets nieuw. Een cheater overdrijft? Switch server.

Approved 9-lifer silent785's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    cheats&hacken is ook de reden waarom ik liever cod/bf en meeste multiplayer games speel op console(alhoewel ik een grote pc fan ben)

Approved 9-lifer belgianreaver's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door silent785 Bekijk bericht
    cheats&hacken is ook de reden waarom ik liever cod/bf en meeste multiplayer games speel op console(alhoewel ik een grote pc fan ben)
    kzie tegenwoordig op MW2 op de ps3 ook nog veel hackers en gehackte lobby's ze

Member GXGOW's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dit filmpje vind ik echt geweldig

Member The Yeti's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb nooit anders geweten dan dat er volle bak gehacked word op pc...
    gewoon naar andere server gaan is de boodschap.
    En het zijn idd niet de hackers die pc gaming kapot maken, het zijn eerder de game developers zelf die hun prioriteiten bij de consoles leggen...

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Yeti Bekijk bericht
    Ik heb nooit anders geweten dan dat er volle bak gehacked word op pc...
    gewoon naar andere server gaan is de boodschap.
    En het zijn idd niet de hackers die pc gaming kapot maken, het zijn eerder de game developers zelf die hun prioriteiten bij de consoles leggen...
    Het is niet gemakkelijk om een game hackvrij te houden.
    Als ze het patchen zijn ze de week erna terug aant hacken.
    Straatje zonder eind.
    Ik heb eigenlijk nooit begrepen waarom mensen hacken.Voor mij zou der geen enkele vorm van voldoening inzitten.Heeft mij nooit aangesproken en ik heb der nog nooit achter gezocht.
    Ik heb totaal geen idee wat een hacker moet voelen als die "ownt" op een server.

Member Drakinus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door =Ermac= Bekijk bericht
    Ik heb totaal geen idee wat een hacker moet voelen als die "ownt" op een server.
    Sommigen voeden zich aan het feit dat de andere aan het verliezen is, en zich daardoor gefrustreerd voelt en het uitwerkt via de microfoon... zoals trolls eig... Ook overpowered voelen kan een mens wel beamen...

Member Rage's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Heel vaak worden goede spelers onterecht van cheaten beschuldigd omdat noobs niet kunnen vatten hoe goed iemand is, dus dan moet die wel cheaten volgens hun. Die noobs doen ook niet de moeite om hun vermoedens te bevestigen. (spectaten, demo recorden)

Een goede wallhacker moet ge meerdere games volgen, en demo's meerdere keren bekijken om een oordeel te vellen. Skilled spelers die cheaten zijn zeldzaam!

Noobs die cheaten haalt ge op 1-2-3 eruit, en die vormen geen probleem. Die willen niet serieus cheaten, die willen gewoon de lamer uithangen en chaos veroorzaken.

Soms lijkt het alsof iemand wallhack heeft, omdat die weet waar gij zit, ook al hebt ge geen lawaai gemaakt bijvoorbeeld. Noobs kunnen niet begrijpen hoe dit kan gebeuren, dus roepen ze cheater!

Noobs weten niet wat er in het hoofd van een skilled speler omgaat. Als ge meerdere rondes speelt tegen hetzelfde team ziet ge een soort van structuur. Zeker beginnende spelers doen weinig moeite om onvoorspelbaar te zijn, dus na een tijdje leert ge hoe u tegenstanders spelen en dan lijkt ge op een wallhacker.

Ik speel zeer veel Urban Terror, een Quake3 mod die met de 4.0 versie stand alone is geworden. Toen die 4.0 uitkwam werd het spel opeens populair. Van 300 naar 2000 servers. Door die toestroom van noobs kon geen enkele veteraan nog op publics spelen omdat ze telkens gekicked werden door die nieuwe spelers omdat ze zogezegd cheaten.

Urban Terror heeft momenteel geen anti cheat en is gratis, waardoor het spel veel trolls aantrekt. Dus er zijn veel cheaters online. Maar dat zijn heel opvallende cheaters. (aimbot slecht ingesteld enz) Maar toch worden goede spelers keer op keer gekicked, zonder dat iemand die gaat spectaten

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Dat is het nadeel van goed zijn.
    Ge krijgt veel aandacht.Positief en negatief.

Member Yezz12's schermafbeelding
    iTrader
    0

YouTube - &#x202a;The Crying PC Gamer&#x202c;&rlm;
    Heb je dit gepost omdat je de hackers beu bent in pc games...

of heb je dit gepost omdat je zo'n grote freddiew fanboy bent?

Member Raaf's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yezz12 Bekijk bericht
    Heb je dit gepost omdat je de hackers beu bent in pc games...

of heb je dit gepost omdat je zo'n grote freddiew fanboy bent?
    Heb je dit gepost omdat je aandacht wil, of omdat je niks anders te doen hebt?

on topic:

desp heeft 100% gelijk imo.

Member nite's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    4
    Imo zijn mensen die niet tegen hun verlies kunnen en dan maar de tegenpartij uitschelden voor cheaters een groter probleem dan de echte cheaters.

Approved 9-lifer Cold3rk3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik weet niet hoe het zit bij CS of CSS maar bij de call of duty reeks gaat het er toch wel over.

De community ladder site voor COD2 & COD4 is ClanBase - News Thursday 30 June .
    Het is gewoon lachwekkend hoeveel cheaters er zijn, de statistieken kunnen dit enkel bevestigen. In call of duty 2 kan je zelden nog een niet-hackende war spelen. Het aantal cheaters in online games, public/private, is dan ook gestegen met 1000000%.

Best jammer.

Approved 9-lifer Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    anders gaat de pc gameing helemaal dood .

YouTube - &#x202a;The Crying PC Gamer&#x202c;&rlm;
    PC- gaming is nog wel heel wat uitgebreider dan multiplayer FPS'en ,hoor. :')

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten