Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 567

Discussie: TRIBES: ascend

Approved 9-lifer DeltR's schermafbeelding
    iTrader
    0
    alle 2 men keys zijn weg al sadly,
    There he goes, one of gods own prototypes...Too Weird To Live and Too Rare To Die!
    I am a Misfit In a Society of Misfits » FearFM » MoHRadio » Rige.net
    » Sk-gaming

Approved 9-lifer
    iTrader
    46 (100%)
    kheb ene gekregen via IGN twitter yeuy

spijtig genoeg bak ik er niet svan
    Dota 2 FTW

Approved 9-lifer
    iTrader
    10 (82%)
    Ohja, DeltR, bedankt voor de key!
    Leer en zoek naar het geluk in je leven en trek je geen kloten van de rest aan. Want er bestaat geen erger gevoel dan te beseffen dat je het allemaal vergooid hebt en er veel meer had kunnen uithalen. Had ik maar een tweede kans, ik zou het weten. Dus go and live it~ Spade VI + 23/01'/12

Member
    iTrader
    -2 (0%)
    Ik heb de key ingegeven , maar hoe join ik ? grrrrr
    ImageShack® - Online Photo and Video Hosting

Approved 9-lifer DeltR's schermafbeelding
    iTrader
    0
    da had ik eerste maal ook, na herstarten was die weg en begon die te downloaden enz
    There he goes, one of gods own prototypes...Too Weird To Live and Too Rare To Die!
    I am a Misfit In a Society of Misfits » FearFM » MoHRadio » Rige.net
    » Sk-gaming

Member
    iTrader
    -2 (0%)
    na lang prutsen werkt het thx!

Member GeneStealer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag de eerste closed beta patch. Ik ben curieus naar de ski / speedcap removal aanpassingen. En eindelijk drydock, heb deze nog niet in MP kunnen spelen. Flag throw physics zijn ook aangepast (thank god). Inventory stations zullen u nu ook meteen healen. Da is zowa het belangrijkste.

Major Highlights since Version 0.1.504

•Removed speed cap. Implemented various falling, skiing, and jetpack physics changes.
    •Changes also include a variety of modifications to Skills to better fit into the new movement system. XP will be refunded for those skills that have been deprecated.
    •New Map added to Rabbit Rotation (Drydock Night Map) .
    •New Map added to CTF Rotation (Drydock Day Map) .
    •Variety of improvements to server stability and disconnects (may still be several issues outstanding -- please report them if you find them).
    •Variety of UI improvements and cleanups (most significantly to the death camera and to the Skills and Perks screens).
    •Large number of bug fixes.

Member Leto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb het spel pre-ordered, gewoon omdat ik wil dat er meer van dit soort shooters voor PC gemaakt worden, zijn er gewoon te weinig.
    Ik heb nooit een ander Tribes game gespeeld, ik hoop gewoon dat dit spel slaagt, voor de toekomst van deftige hevige FPS op PC !
    Path of Exile : The recipe for pure addiction.

Approved 9-lifer PureFun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Keys op Tribes - Beta Keys - Curse , maak een gratis account (email verificatie niet nodig) en gebruik een US proxy om de key te krijgen.
    I'm a beautiful and unique snowflake

Approved 9-lifer PureFun's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Was verbaasd toen ik na mijn eerste match 60 tokens had en de prijzen van classes zag, 15k tokens per class. 15000/60=250 rondes, aan 10 minuten per ronde is dit 2500 minuten of 41,6 uur voor 1 class te unlocken. Met VIP en booster krijg je ongeveer 3x tokens. Tokens/ronde zullen wat stijgen naarmate je beter wordt maar het lijkt te lang te duren om classes te unlocken wanneer je tribes 2 gratis via tribesnext.com kan spelen. Loadouts zijn te beperkt met maar 2 wapens, ranger zonder spinfusor

Player collisions hebben dev aandacht nodig, tijdens het chasen van een capper tegen een team mate botsen om dan in elkaar te blijven hangen is vervelend.
    I'm a beautiful and unique snowflake

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PureFun Bekijk bericht
    Was verbaasd toen ik na mijn eerste match 60 tokens had en de prijzen van classes zag, 15k tokens per class. 15000/60=250 rondes, aan 10 minuten per ronde is dit 2500 minuten of 41,6 uur voor 1 class te unlocken. Met VIP en booster krijg je ongeveer 3x tokens. Tokens/ronde zullen wat stijgen naarmate je beter wordt maar het lijkt te lang te duren om classes te unlocken wanneer je tribes 2 gratis via tribesnext.com kan spelen. Loadouts zijn te beperkt met maar 2 wapens, ranger zonder spinfusor

Player collisions hebben dev aandacht nodig, tijdens het chasen van een capper tegen een team mate botsen om dan in elkaar te blijven hangen is vervelend.
    Tis idd VEEL te lang voor een class te unlocken en stoort me enorm maar wat me momenteel het meeste tegenhoud is het feit dat je geforceerd wordt om met 2 medium classes te spelen voor 40uur lang of je moest geld neerleggen. Dat systeem klopt gwn niet imo

Voor de rest zit bij mij het meeste wel goed maar er is nog veel balancing nodig, waar gelukkig closed beta voor dient
    Old nickname: Hellguy

iTrader
    0
    mja, das nu eenmaal een free2play platform he. Ge kunt in theorie alles gratis doen, maar ze pushen het om je te doen betalen. Hoe kan zo'n game anders overleven. Anyway ik heb al een class gratis kunnen unlocken. Maar ik zal zeker nog in de toekomst gold bijkopen al is het gewoon om dev team te steunen.

Het game heeft atm hier en daar wel wa issues, maar daarvoor dient een Beta natuurlijk om die op te lossen.

Approved 9-lifer janlaureys9's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PureFun Bekijk bericht
    Keys op Tribes - Beta Keys - Curse , maak een gratis account (email verificatie niet nodig) en gebruik een US proxy om de key te krijgen.
    Dankuzeer !
    En dan maakt het ook helemaal niet meer uit dat die ene nou "elmer" heet...
    ALT + 84; ALT + 104; ALT + 101; ALT + 32; ALT + 71; ALT + 97; ALT + 109; ALT + 101

iTrader
    0
    Vandaag of morgen komt volgende patch uit. Aantal goeie punten aangepast.

Mijn favorite notes :
    •Increased jetpack initial acceleration.
    •Increased air control slightly across all armor types.

Ik hoop stiekem dat ze ooit afstappen van die vuile hitscan chainguns. Geef mij maar die goeie oude T2 chaingun. "Chainwhore!"

Hieronder de hele waslijst aan changes / fixes.

•Several optimizations and fixes meant to help reduce system crashes, minimize “disconnects”, and improve overall performance. Further optimization is planned for future patches.
    •You will now be able to test all classes (even those classes you do not yet own) in the single-player “Roaming Maps” on the Training menu.
    •The XP Summary screen at end of mission has been reworked to present information in a more useful way.
    •The Top Bar menu has undergone some changes. Further visual improvements are planned.
    •Added a new perk for Juggernaut. Super Heavy reduces knock-back effects from AOE blasts.
    •The separate VIP Queue has been removed. VIPs will continue to earn 50% bonus Tokens and XP by playing on the Free Servers. In a future patch, VIPs will also be able to vote on which map should be played next (between match rotations).
    •Major change to the way first person weapon textures are setup to save large amounts of memory. In this build you will see a quality loss and possibly strange behavior on your in hand weapons. This will be addressed in a future patch to bring these weapons back up to high quality.
    •A variety of audio-related cleanups, optimizations, and fixes.
    •Variety of fixes and improvements to the Settings menu (more is planned).
    •Players can now bind separate keys for their primary and secondary weapons (versus only using the switch weapons key).
    •Decreased the cost on all vehicles (Shrike, GravCycle, Beowulf)
    •Increased jetpack initial acceleration.
    •Increased air control slightly across all armor types.
    •Reduced Chaingun damage by 13%.
    •Various cleanups to the 3D model display on the class screen, eliminating some crash scenarios and visual anomalies.
    •Flag Assist accolade added - all flag holders share a net credit amount roughly equal to 1000.
    •Solo cappers still get 2000 total. Reworked default credit gain of capture to fit.
    •Modified the terrain on Katabatic for more balanced gameplay.
    •Fixed Grav Cycle jitter issues and applied proper visual feedback on yaw.
    •Fixed Grav Cycle passenger not being able to look up/down.
    •Fixed projectiles appearing to go through generators.
    •Fixed deployables not taking proper damage from bullet-projectiles
    •Fixed dropped pickups sometimes giving players an additional weapon.
    •Fixed call-in laser targeter not being able to work on some objects.
    •Moved the location of the base sensors on some maps so they aren’t as vulnerable as before.
    •Fix for Sentinel’s Drop Jammer deployables continuing to apply jamming effects on friendly and enemy players after its death.
    •Fix for sometimes seeing overhead carets for nearby enemies through walls when a sensor is not present.
    •Added a reminder message for when a player has a flag to help address reports of players not realizing or forgetting they held a flag in CTF.
    •Fixed an exploit for Jumper’s Blink Pack where players could accelerate to high speeds with little-to-no energy cost.
    •Doombringer’s Saber Launcher now requires a full lock-on routine (targeting, then lock-on) even for the same target.
    •Doombringer’s Saber Launcher missile will lose the ability to perform tight turns when close enough to a victim and if it has passed the victim.
    •AFK timeout at the team-select screen changed from 60 seconds to 180 seconds.
    •Fixed a bug with Juggernaut’s health regeneration rate and skills creating faster than desired regeneration.
    •BXT1 rifle now has a new and improved scope (visual change only).
    •BXT1 rifle now has an increased charge-time while jetpacking or skiing at high speed.
    •New scope on the sniper rifle. Please give feedback if you like/dislike.
    •Better messages when errors on login.
    •Variety of other fixups and visual improvements.

Member
    iTrader
    0
    Ola, Nog meer T2 volk. Da moet ondertussen toch ook al oud worden

Vandaag onverwachts een mailke gekregen voor de beta... dus kom sommige onder u nog wel tegen ^_^

Member
    iTrader
    6 (100%)
    bon kheb er 16 euro tegegesmete en pathfinder en scrambler unlocked en nu heb ik ook permanent VIP status ^^ nu nog 1020 gold over, maar ga ik overhoude voor dunno wa, mss voor binnekort wa cosmetic stuff ofzo. Spel boeit me al een stuk meer nu ik met een class kan spelen die me niet ergert!

Member RiPoFF's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ligt het aan mij of vult de energy pack veel te traag op? ik krijg soms de gevoel da ik meer moet wandelen dan in lucht te jette.. en heb tribes 2 veel gespeeld..
    Of ligt dit tehard aan de soldier klas.. zijn de lights beter? ben nog niet helemaal tevrede om gold te kopen..

Member
    iTrader
    6 (100%)
    da is vooral medium soldier. Met light pathfinder is dat probleem al vele minder en hebt ge ook nog is skills met 8% faster energy regenerate. Oh en denk eraan, light pathfinder kost maar 260 gold of 7500 tokens ipv 15000

iTrader
    0
    en hellguy , ambities voor clanplay ? Ik ben allesinds al wa aan het rondneuzen. De Vicelord weigert 1ne te starten. Ikzelf heb just da tikkelke te weinig tijd. Ken mezelf al gelijk met LoC , dan steek ik daar teveel tijd in dat et ni gezond meer is.

Member
    iTrader
    0
    thx hellguy voor de key!!!!

lets see here

Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten