Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
    Member Biz-Art's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)

game: metro: wie kent het?

hey.

kent er iemand het game metro.
    zou een shooter moeten zijn van enkele jaren terug.
    weet iemand waar je dat nog kan kopen of heeft iemand dat hier liggen en verkoopt het aan me?

cheers.

Member den crack's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bedoel je Metro 2033??
    Die is van vorig jaar, en het is een van de meest onderschatte schooters van 2010, en waarschijnlijk de grafisch mooiste, he zult een sterk systeem nodig hebben om het te kunnen draaien.

Je zal het waarschijnlijk zeer goedkoop op steam kunnen vinden

Approved 9-lifer Naradia's schermafbeelding
    iTrader
    63 (98%)
    Frs en fnac zal dat ook nog wel liggen.

Member Vorthar's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    En anders op steam voor 10 euro ofzo.

Member Thibby95's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik vond metro echt nen topper ze, enorm van genoten!

Approved 9-lifer R3L4X's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Prachtgame, ben nu 2e keer aan het uitspelen op moeilijker niveau

Approved 9-lifer TheViper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zie wel dat je een deftige pc hebt want het vraagt nogal veel grafisch vermogen

ATI
    ATI is offline
    Member ATI's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Metro 2033 al 2 keer uitgespeeld,zeer goed spel,één van de betere ooit gemaakt,terminste geen console port ,maar exclusief voor pc!

Approved 9-lifer Omabroodje's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Wacht op een steamsale, dan heb je hem voor €3-4.

Member DreaDNoughT's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gisteren gekocht via steam en effe gespeeld.

Is wel tof spel. Sfeer zit goed, best wel realistisch (gasmaskers, kogels) en grafisch mooi. Ben normaal niet voor zo'n horror shooters maar tot nu viel het nog goed mee. Horror zoals dead space, doom 3 zijn voor mij iets te ver. Films is geen probleem, maar van die 2 games krijg ik echt kippenvel als ik in een donkere ruimte zit en die grellige muziek da ineens begint te spelen. Zeker bij FEAR in die lift en dat meisje..Brrrr.

Ik ben nogal een broekschijter als het over zijn games gaat
    What if I told you 'insane' was working fifty hours a week in some office for fifty years at the end of which they tell you to piss off; ending up in some retirement village hoping to die before suffering the indignity of trying to make it to the toilet on time? Wouldn't you consider that to be insane?

Member chimairaa's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DreaDNoughT Bekijk bericht
    Gisteren gekocht via steam en effe gespeeld.

Is wel tof spel. Sfeer zit goed, best wel realistisch (gasmaskers, kogels) en grafisch mooi. Ben normaal niet voor zo'n horror shooters maar tot nu viel het nog goed mee. Horror zoals dead space, doom 3 zijn voor mij iets te ver. Films is geen probleem, maar van die 2 games krijg ik echt kippenvel als ik in een donkere ruimte zit en die grellige muziek da ineens begint te spelen. Zeker bij FEAR in die lift en dat meisje..Brrrr.

Ik ben nogal een broekschijter als het over zijn games gaat
    Als je daarvan al kippenvel krijgt, denk ik dat je van Amnesia: The dark descent een hartaanval gaat krijgen

Member agrash's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Met meer & meer "horrorgames" te spelen kom je wel vroeger of later meer immuun voor zulke toestanden.

Destijds met de eerste thiefgame durfde ik bv die zombielvl's met moeite uitspelen en nu gebeurt het zelden dat ik nog eens verschiet in zo'n games. De demo van amnesia vond ik bv ook niet echt scary maar een demo blijft een demo, de full moet ik nog altijd halen.. Metro heeft maar 1 echt scary gedeelte als ik me goed herinner maar door het feit dat je rondloopt rond met enkele zware guns/equipment voelde ik me nooit echt bedreigt.

Member [LRRP] Brekkie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gratis key kunnen bemachtigen van Metro 2033 vorige week via g2play.net
    Gisteren uitgespeeld, idd een aanrader. Hij mocht wel iets meer krijgen dan 80/100 (steam)

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door agrash Bekijk bericht
    Met meer & meer "horrorgames" te spelen kom je wel vroeger of later meer immuun voor zulke toestanden.

Destijds met de eerste thiefgame durfde ik bv die zombielvl's met moeite uitspelen en nu gebeurt het zelden dat ik nog eens verschiet in zo'n games. De demo van amnesia vond ik bv ook niet echt scary maar een demo blijft een demo, de full moet ik nog altijd halen.. Metro heeft maar 1 echt scary gedeelte als ik me goed herinner maar door het feit dat je rondloopt rond met enkele zware guns/equipment voelde ik me nooit echt bedreigt.
    der is een wereld van verschil in het type suspense dat bvb FEAR of Metro brengt tov AMnesia.

FEAR & Metro trachten gewoon op uw alertheid te spelen door 'cliché' schrikmomenten uit te lokken (zoals 't verschijnen van Alma out of nowhere) of beesten uit een ventilatiegat laten komen (het dead space syndroom, dat immens hard gefaald heeft).
    Het idee van Amnesia is simpel, suggestieve horror. Je weet gewoon niet wat en waar en je begint uzelf "angst" in te spreken omdat je niet weet wat te verwachten. Als je heel het spel lang gewoon deuren ziet open en toegaan in de verte, soms eens onder of naast u hoort zonder iets te zien, dan werkt dat op uw geweten. Die tendens wordt ook constant aangehouden (bij FEAR of Metro zit je met impasses van schietactie die die sfeer gaan afbouwen)

/psychologisch manifest der horror games
    Beavers retalliation

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten