Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 25
    Member
    iTrader
    0

Crysis II Petition to get refund and legal action

Bron :
    MyCrysis • View topic - Get a refund for Crysis 2

Petitie link :
    http://www.thepetitionsite.com/1/i-want ... -refunded/

Laat EA het voelen waar iedereen het zowiezo moet voelen.

Bij hun €uros!!!

Member FEW's schermafbeelding
    iTrader
    67 (97%)
    ge denkt toch echt niet dat ze de mensen hun geld gaan terug geven...

en dit is de link naar de petitie: http://www.thepetitionsite.com/1/i-w...is-2-refunded/

Banned
    iTrader
    13 (100%)
    Brengt niks op, zo'n petitie's zijn der al geweest voor ontelbaar veel games.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Brengt idd niets op. Zo waren er een hele boel mensen die bij TDU2 hetzelfde van plan waren. En geloof me: het spel was in zodanig slechte staat bij de launch dat een refund maar normaal zou geweest zijn. Maar op het einde van de dag hebben ze toch maar mooi je geld en voor de rest zullen ze het uiteindelijk wel eens patchen totdat het half opgelost is...

Member
    iTrader
    2 (100%)
    keb eerst de "complete game zonder multiplayer-demo" eens gedownload voor het spel te testen, gelukkig!

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Unplayable.

De belachelijkheid van die acties, het is niet de eerste keer.
    When I am King, you will be first against the wall.

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarity Bekijk bericht
    keb eerst de "complete game zonder multiplayer-demo" eens gedownload voor het spel te testen, gelukkig!
    grappigste is daje met dienen "demo" wel online kunt

Member
    iTrader
    4 (83%)
    hu? Spel speelt toch lekker op pc ( ben wel nog met singleplayer bezig )
    Join de Conservatieve Partij der Zwammers
    Voor Zwammers, door Zwammers

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Ik snap die mensen hun probleem echt niet. F*ck it, ik amuseer mij met het spel, laat ze maar haten, als zij zo wille leve dat ze maar doen.
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    overdrijf anders eens Vorthar. "Als ze zo willen leven", waar slaat da nu op?

Ik ga persoonlijk niet zeggen dat crysis 2 een slecht spel is, kvond het goed mits wa gebreken. Maar tis toch nie omda ze vinden dat de prijs/kwaliteit verder onder de norm ligt dat ze daarom, mits interpretatie, een triestig leven hebben ?!

En wederom, er is een verschil tussen haten en nie plooien voor melkend consumptiegedrag (hoewel ik vind dat er niet gemelkt wordt in Crysis 2)
    Beavers retalliation

Approved 9-lifer
    iTrader
    45 (100%)
    Tis een slechte console port punt. Bekijk de textures van dichtbij en vergelijk die met crysis 1 en warhead ge gaat het verschil goed zien, geen AA in de game enkel blur. Idiote voice overs die bijna op een kinderlijke manier gebracht zijn. Crysis 2 heeft veel moeten inboeten tegen over de vorige delen om toch maar op een console te kunnen draaien om een breder publiek aan te spreken. Ik had er meer van verwacht iig. En Vorthar gedraag u eens niet als de nieuwe Elvis van 9 Lives.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Haalt niets uit maar kzou het toch niet tekenen want ik vind het goed zo. Er zijn gebreken die ze kunnen patchen maar zelfs als ze het niet doen heb ik mij al goed geamuseerd.

Hebben petities uberhaupt OOIT ergens al iets uitgemaakt ?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grinshu Bekijk bericht
    Hebben petities uberhaupt OOIT ergens al iets uitgemaakt ?
    Diablo 3... *rolleyes*

Member
    iTrader
    0
    srry maar vind een game (of miskoop) sowieso geen reden om actie te voeren. Er zijn ergere dingen, als het echt zo erg is moet ge allemaal dringend wa meer buitekomen zou ik zeggen aan de actievoerders.

Toffe game btw maar ik had dan ook geen bepaalde of overdreven verwachting, mss helpt zoiets ook wel's?

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Een game waarvoor ik geen hoge verwachtingen heb... daar betaal ik al geen 50 euro voor. Dan moet het wel een topspel zijn. Bon, in dit geval zou ik zeggen: lees de reviews eens want demo's brengen ze ook al bijna niet meer uit. Maar zelfs de reviews geven de laatste tijd geen correct beeld meer weer.

Banned ULTRAnumb's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    maak een petitie voor patches en mss gade dan meer succes hebben

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Een game waarvoor ik geen hoge verwachtingen heb... daar betaal ik al geen 50 euro voor. Dan moet het wel een topspel zijn. Bon, in dit geval zou ik zeggen: lees de reviews eens want demo's brengen ze ook al bijna niet meer uit. Maar zelfs de reviews geven de laatste tijd geen correct beeld meer weer.

Hehe er zijn er die net nadat ze warhead uitspeelden dusdanig in de wolken zijn, om vanaf dat moment het vervolg af te wachten met alle wilde fantasieen en verlangens die eraan te pas komen. Alsof andere titels hen ondertss niet kon overtuigen van enige terughoudendheid. Op een dag loop ikzelf voorbij een etalage en zie ik de uitgave van Crysis 2 staan. Zonder verwachting want ik heb er dan ook niet op gewacht.... Als ik warhead uitspeel is dat hoofdstuk ook weer afgesloten omzeggens..een game is en blijft slechts een spelletje.

Member
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    overdrijf anders eens Vorthar. "Als ze zo willen leven", waar slaat da nu op?

Ik ga persoonlijk niet zeggen dat crysis 2 een slecht spel is, kvond het goed mits wa gebreken. Maar tis toch nie omda ze vinden dat de prijs/kwaliteit verder onder de norm ligt dat ze daarom, mits interpretatie, een triestig leven hebben ?!

En wederom, er is een verschil tussen haten en nie plooien voor melkend consumptiegedrag (hoewel ik vind dat er niet gemelkt wordt in Crysis 2)
    Ik bedoelde het ook nie zo, was te snel me type en wist die moment nie hoe het anders te zegge.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Lees reviews, kijk walkthroughs, er zijn genoeg middele om te zien hoe een spel is. Ok zelf spelen is anders, maartoch kunt ge al een beeld vorme over een spel.
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    tot ge dan filmkes krigjt gepost in bhet "te mainstream" topic, waar die kerel met Maximum Armor door het eindlevel wandelt zonder iets neer te schieten ...

Reviews zijn niet representatief meer tegenwoordig, tis maar een feit.
    Ze verzwijgen bugs of doen gigantische fouten af als "minor issues" etc
    Beavers retalliation

Member
    iTrader
    0
    Das toch allemaal relatief. Enerzijds lijkt het er wel op dat eyecandy voor een ontwikkelaar belangerijker lijkt dan de inhoud van een spel en dat vreet aan kwaliteit, daar kan ik nog in meegaan en is iets wat al merkbaar was alvorens men console ports ging brengen. Spellen worden naar mijn gevoel voor meer dan 1 platform ontwikkelt sindsdien, niet elks apart wat wel wat jammer is gezien de de extra pc mogelijkheden.

Toch het enige waar ik oprecht een beetje teleurgesteld in zou kunnen zijn voor deze titel is dat die dx11 schijnbaar uitblijft? Als ik me niet vergis werd dit spel nochthans voor dx11 aangekondigd?? (kan me vergissen). Dus zit je met een hoop gamers die hun hardware op deze nieuwe titel investeerden, maar momenteel toch vrij bedrogen uitkomen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten