Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 25 van 25
    Banned ULTRAnumb's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    maak een petitie voor patches en mss gade dan meer succes hebben

Member rizla +'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thin Liz Bekijk bericht
    Een game waarvoor ik geen hoge verwachtingen heb... daar betaal ik al geen 50 euro voor. Dan moet het wel een topspel zijn. Bon, in dit geval zou ik zeggen: lees de reviews eens want demo's brengen ze ook al bijna niet meer uit. Maar zelfs de reviews geven de laatste tijd geen correct beeld meer weer.

Hehe er zijn er die net nadat ze warhead uitspeelden dusdanig in de wolken zijn, om vanaf dat moment het vervolg af te wachten met alle wilde fantasieen en verlangens die eraan te pas komen. Alsof andere titels hen ondertss niet kon overtuigen van enige terughoudendheid. Op een dag loop ikzelf voorbij een etalage en zie ik de uitgave van Crysis 2 staan. Zonder verwachting want ik heb er dan ook niet op gewacht.... Als ik warhead uitspeel is dat hoofdstuk ook weer afgesloten omzeggens..een game is en blijft slechts een spelletje.

Member Vorthar's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ikaruga Bekijk bericht
    overdrijf anders eens Vorthar. "Als ze zo willen leven", waar slaat da nu op?

Ik ga persoonlijk niet zeggen dat crysis 2 een slecht spel is, kvond het goed mits wa gebreken. Maar tis toch nie omda ze vinden dat de prijs/kwaliteit verder onder de norm ligt dat ze daarom, mits interpretatie, een triestig leven hebben ?!

En wederom, er is een verschil tussen haten en nie plooien voor melkend consumptiegedrag (hoewel ik vind dat er niet gemelkt wordt in Crysis 2)
    Ik bedoelde het ook nie zo, was te snel me type en wist die moment nie hoe het anders te zegge.

Een game waarvoor ik geen hoge verwachtingen heb... daar betaal ik al geen 50 euro voor. Dan moet het wel een topspel zijn. Bon, in dit geval zou ik zeggen: lees de reviews eens want demo's brengen ze ook al bijna niet meer uit. Maar zelfs de reviews geven de laatste tijd geen correct beeld meer weer.
    Lees reviews, kijk walkthroughs, er zijn genoeg middele om te zien hoe een spel is. Ok zelf spelen is anders, maartoch kunt ge al een beeld vorme over een spel.
    PSN: Vortharr
    Last.FM
    Steam
    Battlelog ID: Vorthar

Member Ikaruga's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    tot ge dan filmkes krigjt gepost in bhet "te mainstream" topic, waar die kerel met Maximum Armor door het eindlevel wandelt zonder iets neer te schieten ...

Reviews zijn niet representatief meer tegenwoordig, tis maar een feit.
    Ze verzwijgen bugs of doen gigantische fouten af als "minor issues" etc
    Beavers retalliation

iTrader
    0
    Das toch allemaal relatief. Enerzijds lijkt het er wel op dat eyecandy voor een ontwikkelaar belangerijker lijkt dan de inhoud van een spel en dat vreet aan kwaliteit, daar kan ik nog in meegaan en is iets wat al merkbaar was alvorens men console ports ging brengen. Spellen worden naar mijn gevoel voor meer dan 1 platform ontwikkelt sindsdien, niet elks apart wat wel wat jammer is gezien de de extra pc mogelijkheden.

Toch het enige waar ik oprecht een beetje teleurgesteld in zou kunnen zijn voor deze titel is dat die dx11 schijnbaar uitblijft? Als ik me niet vergis werd dit spel nochthans voor dx11 aangekondigd?? (kan me vergissen). Dus zit je met een hoop gamers die hun hardware op deze nieuwe titel investeerden, maar momenteel toch vrij bedrogen uitkomen.

Approved 9-lifer NeverwinterX's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Haha wat een kinderachtige onzin

Ze zijn ook oh zo concreet: "They promised us a PC game. They delivered an unplayable steaming pile of crap." Veel geluk daarmee.

Als ze bedoelen bugs: ik kan anders prima spelen. Bugs zijn er altijd in games en in crysis 2 zijn er niet significant meer dan gewoonlijk. Ik wil de eerste rechter nog zien die zegt dat er in software geen bugs mogen zitten, dan gaat de halve economie onderuit :')

Als ze bedoelen dat ze zich hebben laten misleiden door hype, dan is dat hun probleem. Misschien moeten ze maar eens leren 3 seconden nadenken.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Ik heb vooral medelijden met die mensen die dan op basis van de review hun spel gaan kopen want die komen de laatste tijd soms bedrogen uit. Kijk naar Dragon Age 2 bv. Dat spel krijgt hier 91 procent, een schitterend topspel zou je denken. Lees je dan de review van Gameplay erop na, dan noemen ze het daar de 'grootste teleurstelling van Bioware ooit', met moeite 70 procent. Ik bedoel Dat lijkt me wel het toppunt van subjectiviteit zou ik zo zeggen, wie moet je dan geloven en hoe komt dat?

Member grinshu's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mja voor games moet je nu eenmaal wikken en wegen

- Meerdere reviews bekijken
    - Metacritic ook de user score checken, als beide scores (reviewers & users) goed zijn kunt ge al weinig verkeerd doen
    - gameplay filmpjes bekijken
    - demo's

vele gamescores worden ook beinvloed op de hype / verwachtingen en eigelijk is dat niet correct vind ik

Games zijn sowieso altijd enorm subjectief, ik vind crysis 2 de max terwijl het veel kritiek krijgt, ik ga wss Dragon Age 2 ook de max vinden terwijl het ook veel kritiek krijgt.

Een spel waarover ge nie zeker zijt moete dan ook nie de volle pot betalen, koop da 2e hands of tijdens kortingsperiodes..

iTrader
    0
    Ik heb vooral medelijden met die mensen die dan op basis van de review hun spel gaan kopen want die komen de laatste tijd soms bedrogen uit. Kijk naar Dragon Age 2 bv. Dat spel krijgt hier 91 procent, een schitterend topspel zou je denken. Lees je dan de review van Gameplay erop na, dan noemen ze het daar de 'grootste teleurstelling van Bioware ooit', met moeite 70 procent. Ik bedoel Dat lijkt me wel het toppunt van subjectiviteit zou ik zo zeggen, wie moet je dan geloven en hoe komt dat?
    We moeten ook niet heiliger zijn dan de paus en dat is het geluk van een pc gamer he. Tenzij ik intresse heb voor de mp van een game zal ik het dl alvorens ik het kopen wil. 50€ blijft veel geld voor een sp

Je moet het slechte met het goede nemen, maar dat kan andersom evengoed

Member stfromhell's schermafbeelding
    iTrader
    23 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverwinterX Bekijk bericht
    Haha wat een kinderachtige onzin

Ze zijn ook oh zo concreet: "They promised us a PC game. They delivered an unplayable steaming pile of crap." Veel geluk daarmee.

Als ze bedoelen bugs: ik kan anders prima spelen. Bugs zijn er altijd in games en in crysis 2 zijn er niet significant meer dan gewoonlijk. Ik wil de eerste rechter nog zien die zegt dat er in software geen bugs mogen zitten, dan gaat de halve economie onderuit :')

Als ze bedoelen dat ze zich hebben laten misleiden door hype, dan is dat hun probleem. Misschien moeten ze maar eens leren 3 seconden nadenken.
    Omdat reviews nu eenmaal bestaan uit subjectiviteit.
    /

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten