Ik zou voorstellen da je een topic maakt op het forum bij aankoopadvies. Ik weet ni of je een voorkeur hebt voor Ati of Nvidia, best daar vragen en zeggen welke games je wilt spelen. Want Battlefield 3 ziet er geen lichte game uit.
Ok ik heb gehoord dat battlefield 3 in september komt ......
Maar als ik bijvoorbeeld een nieuwe graka koopt ( 6870 ofzo)
Dan is mijn pc wel sterk genoeg van CPU en grafisch.
Is dan Crysis 2 beter voor xbox 360 of mijn pc?
Wacht nog wat met die videokaart bf3 is toch nog ff eer die hier is!
Hoe moeilijk is het nu om zelf te bepalen of u videokaart nog meekan of niet?
Kijk naar de minimum specs, kijk naar de specs van u videokaart.
Als die van u videokaart lager zijn --> best upgraden.
Wat een bulshit is dit?
Cryengine3 werkt niet op die manier.
Word ontwikkelt op PC voor hoogste specs en de engine die ze ontwikkelt hebben authored dan in realtime the PS3 en XBox360 versies naargelang de mogelijkheden van die systemen.
De streamlining die ze doorgevoerd hebben in de engine om te kunnen porten naar console hebben ook de PC versie beter gemaakt(beter gebruik van beschikbare resources).
en heeft iemand al pc versie van crysis 2 gespeeld?
goed of niet goed??
Controls zijn ook goed op Xbox. Puur een kwestie van 'leren' en 'gewoon worden'.
Wie niet deftig een shooter kan spelen op console heeft gewoon onvoldoende talent of wilskracht om zich de controller meester te maken.
Meestal zijn het dan ook PC gamers die dit verkondigingen zonder dat ze al eigenlijk deftig op console gespeeld hebben.
Vroeger klopte dit trouwens wel, maar ondertussen al lang niet meer.
Sommige shooters vond ik zelfs gewoon beter. Bioshock, Wolfenstein, ...
De console versies waren beter. Heb toevallig die twee spellen zowel op pc als op xbox.
Sorry maar ik mis snelheid en precisie in een controller. Ik heb ooit 1 FPS op console gespeeld, nooit van mijn leven nog. Games als GTA IV gaat nog mits auto-aim, maar er gaat niets boven het plezier van een combo met muis+keyboard :3
Deze video verwoord perfect wat ik bedoel:
Voor auto-aim in pc-shooters wordt ge normaal gekickt/geband![]()
![]()
Vorige maand in Frankfurt(uitnodiging van EA/Crytek) 1 dag de PC versie en 3 dagen de 360 versie gespeelt.
Als je PC het kan rekken speel je natuurlijk op PC en anders is de 360 versie een goed alternatief.
De PC versie heeft volledige support voor de XBox 360 controller.
Op PC is het een grafisch wonder zoals we verwacht hadden en op console pushed het de 360 zoals ik nog niet eerder gezien heb.
Er zullen mensen zijn die de bombastische zever in games zoals Black ops enzo mooier vinden maar wel even rekening houden met het feit dat ALLES realtime is in Crysis 2.
Geen prebaked lighting of zo en de structuur van de levels is veel opener en groter.
Pc Versie zonder twijfel , niet alleen het spelen zelf. (Muis & Toetsenbord).
Maar ook kwa settings. Crytek belooft dat de PC versie weer geavanceerde settings zal hebben zoals in crysis.
PC versie heeft mooiere beelden maar vereist natuurlijk meer performance.
En de 3de reden : MODIFICATIES.
Er zijn er genoeg in de maak. (voor de pc versie)
Kijk hier maar eens :
Mods for Games - Mod DB
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)