Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 345

Discussie: Firefall

Member Hoder's schermafbeelding
    iTrader
    0

Firefall

Heeft hier al eventjes op de nieuwsfeed gestaan, paar ex blizzard werknemers hebben een team based action fps gemaakt (nuja, zijn ermee bezig).
    Enkele elementen van MMO erin, interactieve world, verschillende classes (maar de originele keuze is er ng de mogelijkheid om te veranderen), fps, cartoonish style, jetpacks!.

Etc etc etc,

Beste vanal: Spel zal gratis zijn en al beschikbaar vanaf eind 2011, beta wordt verwacht rond de lente/zomer van 2011.

Verdere info: - FIREFALL - Team-Based Action Shooter
    Ik raad zeker aan om de gameplay video eens te bekijken, gewoon heerlijk om te zien.

Oja, als je je inschrijft voor beta gelieve "Hoder" als referral te gebruiken ^^.

Let the discussion start!
    Hoder

Crew Member Cypher's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    hmmm its like borderlands meets wow

i like

Member Darkwave's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    ik kijk enorm uit naar dit spel sinds de bekendmaking op PAX.

@Cypherke, het is eerder een beetje Tribes meets borderlands meets RPG-world ^^ khoop da ik ook geselecteerd word voor de beta!

edit: nieuwe screens + informatie in PCGamer
    Firefall Preview | PC Gamer

Banned
    iTrader
    13 (100%)
    Is het en blijft het helemaal gratis, of zal er weer sprake zijn van micro-transactie's?

Member smon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Natuurlijk zijn er micro-transacties, hoe gaan ze er anders iets aan verdienen.

iTrader
    0
    Waarschijnlijk iets gelijkaardigs aan LoL, als je roze baardje wil wss een kleine som betalen. Maar de core van het spel zou gratis moeten zijn.

Hopelijk wordt het wel geen power for cash en zijn het gewoon kleine extra's die geen invloed hebben op het spel waarvoor betaald kan worden.

Laten we hopen op snel een PvP-review, er is confirmed dat er gekeken wordt in de richting van esports ook (onder de vorm van leagues en ladders)

Member smon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoder Bekijk bericht
    Waarschijnlijk iets gelijkaardigs aan LoL, als je roze baardje wil wss een kleine som betalen. Maar de core van het spel zou gratis moeten zijn.

Hopelijk wordt het wel geen power for cash en zijn het gewoon kleine extra's die geen invloed hebben op het spel waarvoor betaald kan worden.

Laten we hopen op snel een PvP-review, er is confirmed dat er gekeken wordt in de richting van esports ook (onder de vorm van leagues en ladders)
    Ik vrees er wat voor, maar we zullen zien. Ik ken eigenlijk maar 1 F2P spel dat het juist doet en dat is LoL.
    Laatst gewijzigd door smon; 14 januari 2011 om 23:00

iTrader
    0
    De runepages voor RP is ook al op het randje imho. Als je degelijk wil spelen heb je gewoon x aantal rune pages nodig en de kostprijs om ze via ingame cash te betalen is gewoon te hoog, dus veel beter om ze te kopen met echt geld. Dus ook wat power for money.

Hopelijk wordt het nie zo (of ergers). Maar eigenlijk is dat simpel te houden, neem gewoon als developer in je achterhoofd, als ik een tournament organiseer, heeft de persoon die er irl cash voor betaald heeft een voordeel. Indien het antwoord ja is, zit je mis. Indien het neen is, zit je op de juiste lijn.

Een roze baardje zou ik zelf wel cool vinden, maar het zal niet be´nvloeden hoeveel je accuracy is.

Member Darkwave's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    nee dat zeggen ze al reeds in de dev walkthrough en in de faq dat de microshop geen extra imba voordelen gaat geven tegenover andere spelers. Een ander feit is dat het dus GEEN MMO is maar een MOFPS. Dus een FPS met veel spelers (100+) maar geen +1000 in 1 grote wereld. Hoe ze dit gaan doen weet ik zelf ook niet

edit: staat erges in de FAQ dat het een MOFPS is.
    edit2: http://www.firefallthegame.com/forum...ated-1-11-2011
    Is Firefall an MMO?

No. Firefall is first and foremost an action shooter. We incorporated a lot of elements that you might find in various genres, including MMOs, but it is not an MMO in the traditional sense.
    Laatst gewijzigd door Darkwave; 21 januari 2011 om 15:53

iTrader
    0
    Ze noemen het zelf een team basic FPS. Nu maar hopen dat ze op schema blijven met beta en dat we er allemaal ingeraken.Tot nog toe wel schone feedback naar de community van red5. Nuja eerst het spel zelf afwachten ^^.

iTrader
    0
    Maandag anouncement van een of ander iets, laten we hopen op gameplay video (pvp ofzo) of wa nice screens of zelfs ne datum van CBT ^^.

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Heb me ingeschreven op newsletter/beta met jou als ref Hoder. Is zeker eentje om in het oog te houden...

Morgen meer nieuws dus?

Member Vimes's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Dus 3e battleframe & PvP in PAX East demo in maart. Hopelijk krijgen we wat filmpjes te zien.

╗ Red 5 is Headed to PAX East - FIREFALL - Team-Based Action Shooter

iTrader
    0
    Jup, was juist van plan om het te posten. Nu vooral het gedeelte van playable demo is belangrijk, dit zal veel info over het spel geven en wss zal kort erna closed beta volgen. Community is atm insane fun gwn op de forums alleen al en ik zie dit spel wel met degelijke gameplay het ver schoppen.

Hopelijk ook goeje e-sports ondersteuning.
    (en bedankt om me op te geven als ref ^^)

iTrader
    0
    Pax east gaat binnen enkele uren live en iemand van reddit heeft al matchke kunnen spelen en is er zeer positief over. Check it out zou ik zeggn .

Pre-show PAX East Pictures, FireFall hands-on impressions, and still taking requests : gaming

Verder ook nog op het FF forum de algemene thread met quasi alle info van paxeast erin:

Firefall Forums - PAX EAST Information/Video/Pictures Topic

Dus schrijf jezelf snel in voor beta en hopen dat CBT snel komt .

iTrader
    0
    Enorm veel info gekregen dankzij pax east over dit game, voorlopig ziet het er heel goed uit qua gameplay en graphics ook wel een pracht. Current gen cards zouden alles me toeters en bellen op 60fps moeten draaien.

Closed beta zit er volgens mij in de volgende maand(en) aan te komen, red5 designers/programmers/community manager op dit moment zeer actief op de forums en op irc en er wordt al veel gemakkelijker info vrijgegeven.

Nog steeds zo dat het game free to play is en dat er geen power through money komt, maar skill het verschil zal maken (denk League of Legends cash shop system).

Gewoon registreren op het forum is genoeg om uzelf up te signen voor beta. Iedereen heeft normaal evenveel kans (wel al 100k+ registeren) met klein voordeel voor actieve forumgasten.

Het game begint ook al van andere kanten aandacht te krijgen (veel interviews en komt hier en daar al hoger te staan op highly expected lists)

Dus inschrijven op dat forum! (en refference = Hoder )

iTrader
    0
    Vrijdag is er eerste livestream event waar red5studios de map sunken harbor zal tonen terwijl enkele bekende shoutcasters commentaar geven op het spel.

Red 5 Studios on Justin.tv om 1800u Pacific (-8 UTS), dus om 0300 snachts hier belgentijd.

Waarschijnlijk dus de dag erna naar het recorded kijken ^^.

Member Springfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoder Bekijk bericht
    om 1800u Pacific (-8 UTS), dus om 0300 snachts hier belgentijd.
    perfect, nu moet ik dat niet meer opzoeken. oh and hoi hoder

iTrader
    0
    En het is live op dit moment! Check it out! (of morgen voor alle personen die op normale uren slapen )

Member Springfield's schermafbeelding
    iTrader
    0
    juist bericht gehad dat ik gewonnen heb. Hopelijk willen ze het sturen naar BelgiŰ

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten