Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 351

Discussie: Firefall

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Omni^ Bekijk bericht
    ja ik ben meestal beta's gewoon die al wat voller zitten maarja in de free mmorpg wereld zijn het dan ook beta's van 10 jaar lang ofzo
    ik ga het spel hier ni liggen goed praten, aangezien ze zeker nog lange weg voor de boeg hebben.. maar t'is nog maar pas 24/7 beta, daarvoor 2x 4h per week khoop wel da het goed komt, maar kgeef ze de tijd.
    Friendly noob.

Approved 9-lifer
    iTrader
    5 (100%)
    Als er nog iemand een key op overschot zou hebben, PM mij dan maar ^^
    -)

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Omni^ Bekijk bericht
    als ge dieje daily copacaban quest (500 van dit 200 van dat 50 van die stenen) hebt gecomplete stopt het spel dan ook met de quests ?? want ik vind niks meer om te doen precies ?? :o
    Wat je gezien hebt is misschien hoogstens 5% kwa PvE quests dat je in het uiteindelijke spel gaat zien. Ze zijn met deze specifieke quest gewoon aan het kijken hoe ze het beste "repeatable" quests doen.

Ik vind het een gaaf spel. Maar je moet tegelijk ook denken dat het spel eigenlijk kwa afwerking en content maximum 25 ŗ 30% volledig is. Er moet nog zoveel balance gebeuren in zake balancing van de gameplay, de AI, de gaten die nog uit het crafting van de mineralen moete gehaald worden, de vele missies die er nog niet inzitten. Het PVP gebeuren dat nog heel veel balancing werk moet ondergaan.

Je gaat nog veel meer mass events krijgen zoals city raid van de chosen, het terugdringen van de melding, verschillende rescue quests. domination events zoals het terug nemen van veroverde steden zoals copacabana etc...

Alles wat je nu ziet aan chosen recons en incursions is maar een test voor een grotere quest.

Als je de fora ziet , puilt het uit van de vragen van developers om ideŽn van de fans te verkrijgen, in de feedback worden er heel uitgebreide theoriŽn uitgeschreven over hoe men de gameplay ook na het level uppen interessant zou kunnen houden.

Ik heb het al bij Trackmania gezien, maar dit is zo een van die spelen waar je van kan denken dat het door gamers voor gamers wordt gemaakt en dat er een grote dynamiek heerst van het uitwisselen van gameplay ideeŽn.

Het enige wat je nu kan doen is chosen patorls, incursions , thumper missies en wat experience farmen. Dat is al heel leuk. En ik ben echt benieuwd met al de content die er nog gaat bij komen wat we nog allemaal gaan meemaken in dat spel.

Het achtergrondverhaal vormt ook al een hele goede basis.

Member
    iTrader
    0
    komt er eigenlijk een character whipe ?

Member
    iTrader
    0
    normaal gezien wel Omni, maar da zal wel nog redelijk lange tijd duren..

Erg mooie/juiste post trouwens CosmicD, klopt allemaal

zit zelf atm te wachten op de patch voor crafting, wil voor men assault wa blue's craften..
    Friendly noob.

Member
    iTrader
    0
    Weblogs
    24
    ja er zitten echt nogal gaten en bokkensprongen in de farming progression. Die blauwe dingen zijn veel te duur naar verhouding dat je templates kan uitbouwen. Om maar niet te spreken over al die thumper poep die je maar niet kwijt raakt door dat er te weinig processes zijn om een degelijke hoeveelheid te verwerken.

Maar dat weten ze wel allemaal.

Member
    iTrader
    0
    true true

heb atm 300k sifted earth

vind eigenlijk alle blue recipes veel te duur, behalve dan die L15's van de vendor zelf
    (heb redelijk wa blue recipes in men bag, sommige hebben belachelijk veel resources nodig, en dan ziet ge die blue L15 en da valt nog goe mee tov de rest)

nuja, ge farmed sneller resources da ge er van geraakt

(kheb de resources wel voor die blue's, maar de Tijd ni, nog 15K coralite omzetten in low-density, = 15x37min, whoopie)

nuja, ik houd atm gwn alles lekker bij

CosmicD, al nen epic tegengekomen ? (ik nog nooooit zien droppen)
    Friendly noob.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Geen NDA meer ondertussen.

Yogscast:

Member
    iTrader
    0
    NDA is al wel beetj langer weg..
    Friendly noob.

Member steffoe's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Moest er iemand een key over hebben.
    Ben kandidaat !

Member h0pje's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Uit mijn ervaring met de beta vrees ik toch dat het uiteindelijke spel pas rond 2013 klaar zal zijn. Imo is het nu vooral een pvp Team Fortress-achtige game met slechts een paar maps. De PVE content is praktisch onbestaande.

Dat gezegd zijnde, ben ik er zeker van dat het een awesome spel zal worden. Alleen zal het nog een hele tijd duren.
    Little minds let little pain burn big old dreams with little flames.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phobos (red5 dev), Firefall beta General
    Hey folks,

As most of you know, we usually release patches on Wednesdays of every week. This week however brings with it a pretty major patch. Not only did we branch our internal build to add in all the new features and bug fixes that we've been working on for the last six weeks, but we also did a bug bash on Friday that cleared over 100 bugs from our bug database.

All of this together has created a pretty tough situation for our QA team and development team to get the patch out in time for Wednesday. Rather than risk releasing a build that hasn't been thoroughly tested, we are going to delay the patch by one day and plan to release on Thursday.

I am sorry for the delay. We try very hard to stick to a weekly release cycle, but sometimes it just doesn't work out the way we want it to. After we get this patch out the door, we will review what we could have done to make the process go more smoothly for future patches.

Thank you.
    can't wait, had liever morgen gehad aangezien ik donderdag naar de vriendin mr deze patch gaat volgens mij al veel fixen (recipe costs etc)

bring it on !
    Friendly noob.

Member
    iTrader
    0
    f*cking nice patch. (patch notes te lang om te posten wel)
    Friendly noob.

Member Wg_Flow's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eindelijk een invite gekregen, aan't downen.
    For living there's life, for everything else there's Mary Jane www.weedguru.com - where wombats wallow
    Gamertag: Kurywusaki
    PSN-id: Kurywusaki
    Steam-id: Wg_Flow

Member
    iTrader
    0
    ah jah, heb ok nog wel beta invite moest iemand willen. (stuur pm me e-mail in, en post hier - heb 2 keys)
    Friendly noob.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    pm gestuurd voor key

Member
    iTrader
    0
    pm is ook verstuurt voor de key
    Origin name : C0nv3rz
    Steam: solidus_00

PC Specs : I5 3570k @ 4.2 Ghz (CM Hyper 212 EVO), HD7970, 12G RAM @ 1333Ghz, Be Quiet 700W, Win 7 Home Premium.

Member
    iTrader
    -2 (25%)
    key altijd welkom

Member tim's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    nergens nog een key te vinden? ><
    PSN : Seljunk
    Steam : Seljunk

Member cocabonca's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    gemakkelijk om op beta te grake ?
    en hoe is de gameplay ?
    Airsoft

pure fun !

Pagina 6 van 18 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten