Als er nog iemand een key op overschot zou hebben, PM mij dan maar ^^
Wat je gezien hebt is misschien hoogstens 5% kwa PvE quests dat je in het uiteindelijke spel gaat zien. Ze zijn met deze specifieke quest gewoon aan het kijken hoe ze het beste "repeatable" quests doen.
Ik vind het een gaaf spel. Maar je moet tegelijk ook denken dat het spel eigenlijk kwa afwerking en content maximum 25 à 30% volledig is. Er moet nog zoveel balance gebeuren in zake balancing van de gameplay, de AI, de gaten die nog uit het crafting van de mineralen moete gehaald worden, de vele missies die er nog niet inzitten. Het PVP gebeuren dat nog heel veel balancing werk moet ondergaan.
Je gaat nog veel meer mass events krijgen zoals city raid van de chosen, het terugdringen van de melding, verschillende rescue quests. domination events zoals het terug nemen van veroverde steden zoals copacabana etc...
Alles wat je nu ziet aan chosen recons en incursions is maar een test voor een grotere quest.
Als je de fora ziet , puilt het uit van de vragen van developers om ideën van de fans te verkrijgen, in de feedback worden er heel uitgebreide theoriën uitgeschreven over hoe men de gameplay ook na het level uppen interessant zou kunnen houden.
Ik heb het al bij Trackmania gezien, maar dit is zo een van die spelen waar je van kan denken dat het door gamers voor gamers wordt gemaakt en dat er een grote dynamiek heerst van het uitwisselen van gameplay ideeën.
Het enige wat je nu kan doen is chosen patorls, incursions , thumper missies en wat experience farmen. Dat is al heel leuk. En ik ben echt benieuwd met al de content die er nog gaat bij komen wat we nog allemaal gaan meemaken in dat spel.
Het achtergrondverhaal vormt ook al een hele goede basis.
komt er eigenlijk een character whipe ?
normaal gezien wel Omni, maar da zal wel nog redelijk lange tijd duren..
Erg mooie/juiste post trouwens CosmicD, klopt allemaal
zit zelf atm te wachten op de patch voor crafting, wil voor men assault wa blue's craften..
ja er zitten echt nogal gaten en bokkensprongen in de farming progression. Die blauwe dingen zijn veel te duur naar verhouding dat je templates kan uitbouwen. Om maar niet te spreken over al die thumper poep die je maar niet kwijt raakt door dat er te weinig processes zijn om een degelijke hoeveelheid te verwerken.
Maar dat weten ze wel allemaal.
true true
heb atm 300k sifted earth
vind eigenlijk alle blue recipes veel te duur, behalve dan die L15's van de vendor zelf
(heb redelijk wa blue recipes in men bag, sommige hebben belachelijk veel resources nodig, en dan ziet ge die blue L15 en da valt nog goe mee tov de rest)
nuja, ge farmed sneller resources da ge er van geraakt
(kheb de resources wel voor die blue's, maar de Tijd ni, nog 15K coralite omzetten in low-density, = 15x37min, whoopie)
nuja, ik houd atm gwn alles lekker bij
CosmicD, al nen epic tegengekomen ? (ik nog nooooit zien droppen)
Friendly noob.
Geen NDA meer ondertussen.
Yogscast:
NDA is al wel beetj langer weg..![]()
Moest er iemand een key over hebben.
Ben kandidaat !
Uit mijn ervaring met de beta vrees ik toch dat het uiteindelijke spel pas rond 2013 klaar zal zijn. Imo is het nu vooral een pvp Team Fortress-achtige game met slechts een paar maps. De PVE content is praktisch onbestaande.
Dat gezegd zijnde, ben ik er zeker van dat het een awesome spel zal worden. Alleen zal het nog een hele tijd duren.
can't wait, had liever morgen gehad aangezien ik donderdag naar de vriendin mr deze patch gaat volgens mij al veel fixen (recipe costs etc)Oorspronkelijk geplaatst door Phobos (red5 dev), Firefall beta General
bring it on !
f*cking nice patch. (patch notes te lang om te posten wel)
Eindelijk een invite gekregen, aan't downen.
ah jah, heb ok nog wel beta invite moest iemand willen. (stuur pm me e-mail in, en post hier - heb 2 keys)
pm gestuurd voor key
key altijd welkom![]()
nergens nog een key te vinden? ><
gemakkelijk om op beta te grake ?
en hoe is de gameplay ?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)