Same!
Red 5 is gewoon leuke bende devs, benieuwd nr hun game eenmaal ze het gaan "releasen".
Same!
Red 5 is gewoon leuke bende devs, benieuwd nr hun game eenmaal ze het gaan "releasen".
moest er iemand nog een beta key hebben, zou er graag aan beginnenwacht al lang, check site veel, forum enzo maar nog niks tot nu toe..
[edit]
heb beta keydus voor mij hoeft nimeer, later vanavond eerste test ! kijk er naar uit
![]()
Laatst gewijzigd door Smokingnoob; 18 februari 2012 om 03:20
Spel onlangs ontdekt. Ziet er gaaf uit. Iemand toevallig een betakey over
[update]
geen beta key meer nodig een gewonnen via contest
Laatst gewijzigd door jooltje; 24 februari 2012 om 22:35 Reden: update
jaja kheb nen invite! Cant wait to test it!![]()
Jeeeps ik heb nen invite!
alleen vink die installer muuug ambetant.
Ik had 3gig gedownload en dan crashed da spel toch wel zeker.
En dan kunde alles terug opnieuw downloaden.
welkom bij de groepmaar gelieve beta praat op het beta forum te houden.
Bezig met een maat een trailer te maken voor de Battleframe Trailer Contest, zoals Springfield hier al gepost heeftKruipt veel tijd in, maar we gaan voor niets minder als een trip naar Boston zodat we jullie wat Pax East nieuwtjes kunnen geven ^^
Allé, das het plan toch![]()
Eigen poging om een Recon battleframe trailer te maken![]()
Laatst gewijzigd door h0pje; 12 maart 2012 om 10:48
Ben jij Hoder of zo ? 2 accounts?
Nee, maar ik heb geen video-edit skills. En dus hebben we samen een trailer gemaakt![]()
Ik heb gisteren ook mijn invite gekregen![]()
Als iemand een key teveel heeft, ik neem die graag over van je![]()
Kijk hier wel naar uit, had graag met de beta meegedaan maar tot nu toe nog geen geluk gehad met de keys.
Op welke uren zijn de servers eigenlijk online? Altijd maar offline hier![]()
staat op de beta website.
je weet toch dat je onder NDA staat hé...
vragen wanneer de servers online zijn valt niet onder de NDAover het spel zelf praten valt onder de NDA, dus ge moogt geen gameplay informatie sharen van hoe het spel momenteel in elkaar zit. Ik zelf heb het nog maar 1x kunnen teste, de timing van hun servers zijn om het licht uit te drukke ...het slechtste ooit en hopelijk komt er snel verandering in
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)