Bekijk resultaten enquŕte: Medal Of Honor of Battlefield Bad Company 2

Aantal stemmers
18. Je mag niet stemmen in deze enquŕte
  • Medal Of Honor

0 0%
  • Battlefield Bad Company 2

18 100,00%
Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
    Member
    iTrader
    0

Question Medal Of Honor of Battlefield Bad Company 2

Ik twijfel om 1 van deze te kopen welke stellen jullie voor?

Meningen?

Het is voor de pc!
    ...

Member
    iTrader
    0
    Vooral om multiplayer mee te spelen!
    ...

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Rijde gij graag met voertuigen in uwen MP? If answer := Yes THEN Battlefield ELSE Battlefield.
    The look on your face when a toddler rips out your heart and shows it to you? Priceless
    For everything else , there's FWOOSH.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aescullus Bekijk bericht
    Rijde gij graag met voertuigen in uwen MP? If answer := Yes THEN Battlefield ELSE Battlefield.
    Is geen eis
    ...

Member
    iTrader
    0
    BF:BC2= Voertuigen, vernielbare gebouwen, teamplay, grote maps maar geen nonstop actie, de actie is meer in pieken maar enorm intens. (vooral in de vietnam dlc)

MoH te weinig gespeeld in multi om een duidelijk oordeel over te vellen, maps zijn wat kleiner dus de actie is nonstop, toen ik speelde werd er redelijk veel gespawncamped, kan mss al opgelost zijn dunno.

Member
    iTrader
    0
    Zijn er nog veel actief op BF:BC2 ?

Of zou ik naar de CoD-serie gaan?
    ...

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pipelino Bekijk bericht
    Zijn er nog veel actief op BF:BC2 ?

Of zou ik naar de CoD-serie gaan?
    Heel veel. Als je op een server gaat me 15 spelers op is die in een kwartiertje helemaal vol.

Verder is bfbc2 echt een zalig spel. Ik heb lang CoD gespeeld en ben blij dat ik de battlefield series eens heb uitgeprobeerd. Battlefield is niet zo makkelijk als CoD maar zoveel beter. En het kost geeneens zoveel! Dus kopen die handel.

Member
    iTrader
    0
    BF:BC2 word nog veel gespeeld.

CoD, ja wat zoek je in een shooter? rondlopen en fraggen fraggen fraggen of een veldslag?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ĂN!M4 Bekijk bericht
    BF:BC2 word nog veel gespeeld.

CoD, ja wat zoek je in een shooter? rondlopen en fraggen fraggen fraggen of een veldslag?
    Een shooter met een goeie multiplayer dus singleplayer intreseerd me niet zo hard.
    En met een goeie multiplayer bedoel ik soms een veldslag maar niet dat je om de 2 sec dood bent he
    ...

Member
    iTrader
    0
    Trouwens zijn er mensen die Cod en BF hebben gespeeld.
    Die even willen zeggen wat nu het best is.
    ...

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Een shooter met een goeie multiplayer dus singleplayer intreseerd me niet zo hard.
    En met een goeie multiplayer bedoel ik soms een veldslag maar niet dat je om de 2 sec dood bent he
    Met wat tactiek kan je vrij lang overleven in Battlefield.

Ik heb zowel bijna alle CoD series gespeeld en mijn voorkeur gaat naar Battlefield. Alleen al omdat het voor mij een stuk spannender is. CoD vind ik op den duur toch maar steeds hetzelfde opnieuw en opnieuw.

CoD: rushen, veel fraggen. Vaak veel campers en spawnkillers.

BFBC2: In Battlefield heb je minder vaak te maken met spawnkillers. (in rushmode dan)
    Campers hebben er weinig kans lang te overleven. Reden is omdat die makkelijk te traceren zijn. En eenmaal je ze weet zitten kan je ze zo uitschakelen met rpg, 40mm, mortar, etc.. De vernietigingen van gebouwen vind ik ook echt zalig en geeft een echt veldslag gevoel. Zeker als je gewonnen hebt na een match en je de resterende gebouwen ziet... Voertuigen spelen voor mij soepel en zijn niet te overpowered. Liefst speel ik rushmode, stuk voor stuk verdedigen en veroveren. Zalig gewoon.

Dus als je graag kleine mappen hebt en mensen fragt, ga dan voor CoD.
    Indien je liever stuk per stuk gebieden inpalmt of verdedigt en je speelt liever wat grotere maps met voertuigen die je missie goed ondersteunen indien juist gebruikt, ga dan voor Battlefield.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Medal of Honor was een crap spel en is praktisch al dood, BC2 it is.
    PC||Antec P182 4x Noctua NF-P12 :: Asus P7P55D LE :: i7 860 @ 4.0 (20x200 Vcore 1.35v IMC 1.40v Scythe Mugen II) :: 4x2gig Corsair Dominator @ 1600 (8-8-8-20 1.6v) :: Asus 5870 @ 930/1250 :: 40gig Bootdisk SSD 500gig workdisk :: Roccat Kave :: Roccat Kone :: Logitech G19

Member
    iTrader
    0
    Je poll had beter Black ops of BF:BC2 geweest, maar dan konden we referren naar andere threads.
    Persoonlijk vind ik black ops leuker, omdat Battlefield nooit 100% leuke modes heeft.
    In rush (pc-ervaring) zitten veel campende snipers (en verspreid), en ik vind de mgnm+lmg combo hatelijk (aka, medics die hun richten op het killen ipv het healen/reviven), ook moet je in rush die bomb sites ofwel de bomb laten afgaan ofwel het kapotdoen. Maar het probleem is dat als het in een gebouw zich bevind, het offensieve team het gebouw vernielt ofwel als tanks van op afstand kunnen schieten heel de map over naar de objective kunnen schieten. Dan zitten er een squad engineers bij die repairen als je de tank probeert te vernielen. Ook zijn er noobtube spammers (dankzij resupply kit) en CG is nog steeds te sterk. (imo)
    Wat ik ook nog irritant vind in BC is dat teammates soms achterlijk zijn, je gaat dood in een line of fire en een medic achter je revivet je onmiddelijk zonder de vijanden eerst te doden, free kill voor hen. Of als je net een sniper spot hebt ingenomen en iemand loopt naar je toe (terwijl iedereen het kan zien) om je ammo te geven... Dag cover, hallo insta-death.

Black ops heeft voor mij nog niets hatelijks (ik heb het ook nog niet zo veel kunnen spelen omdat ik moest leren maar), er is niets echt overpowered wat je op geen enkele manier kan counteren. Ook zijn wager matches te nice, de meeste maps zijn balanced (voor mijn vrienden zelfs alle, maar dan valt nuketown ter discussie ) de wapens en perks zijn balanced, er zijn coole extra's in het spel en je kan ook coop (moest je geintresseerd zijn in dat soort MP)
    Heb je geen vrienden waar je het bij hen thuis kan spelen?

P.S.: BC2 is leuker als je een clan/vriendengroep hebt waarmee je in een team/squad kan samenspelen. Dan is het eerder strategie en weet je dat je team betrouwbaar is in revives, resupplies,...

Member
    iTrader
    0
    Trouwens zijn er mensen die Cod en BF hebben gespeeld.
    Die even willen zeggen wat nu het best is.
    BC2 is beter imo. Teamwerk is er altijd, zelfs in pubs. Gebouwen vernielen is de max en je hebt enorm veel ruimte om de tegenstanders te kunnen flanken met je squad. Door het vernielen moet je anders gaan spelen omdat je cover weg is. Tanken/Heli's zijn gemakkelijk kapot te krijgen door wat rpg's/AT4 of mortar. Er lopen altijd genoeg engineers rond in een tankmap die je graag helpen. Het doel in dit spel is om punten te pakken en dat doe je door samen te werken. Dan mag je iedereen omleggen, zolang je de objectives niet doet en niet samenwerkt verlies je. Campers zijn er haast niet (behalve snipers, maar dat is ook normaal natuurlijk).

In softcore kun je spotten en heb je een soort killcam zodat je kunt zien waar je tegenstander zit. In HC zijn de voertuigen al na 2 rpgs, met wat geluk maar 1, direct kapot. Het probleem in HC zijn de vele snipers, maar veel servers hebben tegenwoordig een 2 sniper limiet (wat ik zeer goed vind). Wapens zijn zeer dodelijk (paar welgemikte kogels en je ligt neer). In beide speltypen dalen de kogels zodat je wat hoger moet mikken wil je iemand met je sniper/assault kunnen omleggen. Ook rekening houden met de tijd die de kogel erover doet (op een lange afstand kan het meer dan een seconde duren eer de kogel op zijn plek is en is target al ver uit de buurt) en dan moet je altijd wat inschatten. Ook doen kogels minder damage naarmate de afstand vergroot.

MoH heeft bijna afgedaan. BF bruist van het leven (zijn juist een paar nieuwe maps bijgekomen + een uitbreiding met 4 nieuwe maps en nieuwe wapens).

Aan BF ga je meer plezier beleven.

MoH/CoD zijn games om eens goed te fraggen maar ik werd dit snel beu omdat het eentonig wordt. Dagelijks speel ik BF en elke keer is het anders.
    What if I told you 'insane' was working fifty hours a week in some office for fifty years at the end of which they tell you to piss off; ending up in some retirement village hoping to die before suffering the indignity of trying to make it to the toilet on time? Wouldn't you consider that to be insane?

Banned
    iTrader
    13 (100%)
    BF:BC2, omwille van het feit dat er geen prone meer aanwezig is, en eens je in een deftig team zit met de spelers die elkes van de vier classes hebben, het gewoonweg dikke fun is.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Neww Bekijk bericht
    Met wat tactiek kan je vrij lang overleven in Battlefield.

Ik heb zowel bijna alle CoD series gespeeld en mijn voorkeur gaat naar Battlefield. Alleen al omdat het voor mij een stuk spannender is. CoD vind ik op den duur toch maar steeds hetzelfde opnieuw en opnieuw.

CoD: rushen, veel fraggen. Vaak veel campers en spawnkillers.

BFBC2: In Battlefield heb je minder vaak te maken met spawnkillers. (in rushmode dan)
    Campers hebben er weinig kans lang te overleven. Reden is omdat die makkelijk te traceren zijn. En eenmaal je ze weet zitten kan je ze zo uitschakelen met rpg, 40mm, mortar, etc.. De vernietigingen van gebouwen vind ik ook echt zalig en geeft een echt veldslag gevoel. Zeker als je gewonnen hebt na een match en je de resterende gebouwen ziet... Voertuigen spelen voor mij soepel en zijn niet te overpowered. Liefst speel ik rushmode, stuk voor stuk verdedigen en veroveren. Zalig gewoon.

Dus als je graag kleine mappen hebt en mensen fragt, ga dan voor CoD.
    Indien je liever stuk per stuk gebieden inpalmt of verdedigt en je speelt liever wat grotere maps met voertuigen die je missie goed ondersteunen indien juist gebruikt, ga dan voor Battlefield.
    Gemakkelijke keuze dan => Battlefield
    ...

Cijfermans Cypher's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    thread closed, we hebben al genoeg polls zo. Zoek maar even op het forum.

Lees desnoods de reviews:

9lives - PC Games - Medal of Honor

en

9lives - PC Games - Battlefield: Bad Company 2

en beslis dan zelf maar.
    Config: Antec P183 // Corsair 750AX // Scythe Ninja 3 // Intel i5 2500k // Asus P8P67 Pro // 2x Saphire Radeon HD 6950 Dirt3 edition (2Gb) CROSSFIRE // Corsair 8GB // Crucial M4 128Gb SSD // Logitech G15 gaming keyboard // Razer Deathadder // HP w2448hc

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten