Heb gisteren de editie voor ps3 , de exclusive resistance multiplayer pack gekocht bij Bart Smit, is het aan te raden om al online te gaan omdat er toch blijkbaar heel wat verwarring is over de release, zou niet graag hebben dat THQ me blokkeert zoals ze bij zoveel anderen hebben gedaan bij GTA doordat ze online gingen voor de officieele release, bij Bart Smit zeiden ze dat ze een half uur geleden een spoedbericht gekregen hadden dat ze mochten verkopen![]()
Je kan toch nog wel even wachten? Speel de single player?
THQ heeft zelf toestemming gegeven om het spel te verkopen.
Homefront vanaf vandaag in de rekken | PlayStationPure
Spel vandaag gekocht in Bart Smit, thuisgekomen en willen installeren, ......... lap Steam weigerd installatie, tzal dus wachten worden.
al mensen die dit spel hebben rond regio brugge ?? zoja voor pc of ps3 ? ik twijfel zwaar
shooters speel ik altijd op pc.
is ieder zijn ding natuurlijk.
kan nie wachte om dees te spele.
hopelijk vult deze game mijn ts3 server![]()
Ik heb alle consoles en een pc. En voor shooters zal het altijd pc zijn :-) Tenzij xbox met muis en keyboard komt :-)
volgens facebook zouden ze morgen de keys hebben
tis nog eens bevestigt te strak op FB vandaag de keys maar welk uur weten ze niet.
en dan nog dan moet je wss nog wachten tot steam de game activeerd .
yep yep heb het ook geleze![]()
Ja maar klopt normaal iets niet met Steam, want in Europa wordt HF normaal maar gereleased op 18 maart. Momenteel zijn ze dit na aan het kijken.
pfff en zeggen dat de ps3 gamers van gisteren al kunnen spelen.
Little off-topic:
Je ziet paar (nieuwe) games bij GM of gelijk welke winkels, en soms is minder duur dan Steam..
Dus vraagke; wanneer je na Homefront koopt via GM bijvoorbeeld, kan ge simpel key op steam zetten? dan downloaden of installeren via DVD..
Thanks![]()
de installer is via steam ( daar moet ge uw key ingeven die dan aan dat account is gebonden ) via steam worden bepaalde nodige bestanden gedownload die je nodig hebt om de installer te beginnen.
en al iemand een key ?
Great, zal strax m ophalen bij Dreamland (met kortingskaart van 25 euro) ^^
de key zal wel komen
de dag is belange nog niet voorbij
Net mn exemplaar voor xbox360 gehaald.
had gepreordered,en dus de ''special edition'' gekregen.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)