Oorspronkelijk geplaatst door
MurDoC1990
mensen aan gezien ik niet meer weet waar te gaan zoeken mss kan er iemand mij hier op het forum ff helpen ...
ik heb sins gisteren windows 7 op mijn pc laten zetten volledige legale versie.
nadien hebben we allemaal mijn drivers correct geïnstalleerd maar nu zit ik dus met een probleem en ik ben ten einde raad...
ik speel volgende games cod black ops en counter strike source...
als ik 1 van de twee games op start maakt niet uit de welke maar kga css nemen om het makkelijk te houden.
ik start css op alles normaal zo lijkt het maar vanaf ik in een server zit begin ik te lagge dat het niet normaal is dit met een fps van rond bij de 500 en een ping van 25 of zelfs lager op bepaalde servers.. het enige wat leuk is ik kan door smokes kijken als ik er achter sta maar ik game liever vlotjes dan zo te moeten gamen .
ik ben dus echt ten einde raad ik heb echt al van alles geprobeerd maar niks helpt mijn conclusie windows 7 64 bit dan toch niet zo goed om mee te gamen dan ze zeggen ?
Onderdeel Details Score Basisscore
Processor Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8200 @ 2.66GHz 6,3
Geheugen (RAM) 4,00 GB 6,8
Grafisch NVIDIA GeForce 9600 GT 6,8
Grafische weergave voor spellen 2815 MB totale hoeveelheid grafisch geheugen 6,8
Primaire harde schijf 193GB beschikbaar (233GB totaal) 5,9
Windows 7 Ultimate
Systeem
--------------------------------------------------------------------------------
Fabrikant System manufacturer
Model P5E
Totale hoeveelheid systeemgeheugen 4,00 GB RAM
Type computer 64-bits besturingssysteem
Aantal processorcores 2
Opslag
--------------------------------------------------------------------------------
Totale grootte van harde schijf/schijven 1164 GB
Schijfpartitie (C

193 GB beschikbaar (233 GB totaal)
Mediastation (D

Cd/Dvd
Mediastation (E

Cd/Dvd
Schijfpartitie (F

505 GB beschikbaar (931 GB totaal)
Grafische weergave
Type beeldschermadapter NVIDIA GeForce 9600 GT
Totaal beschikbaar grafisch geheugen 2815 MB
Toegewezen grafisch geheugen 1024 MB
Toegewezen systeemgeheugen 0 MB
Gedeeld systeemgeheugen 1791 MB
Versie van beeldschermadapterstuurprogramma 8.17.12.6099
Resolutie van hoofdbeeldscherm 1680x1050
DirectX-versie DirectX 10
mvg frank